Zolang mijn vriendin en ik nog ouders hebben, gaan we er netjes langs.quote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Altijd welkom hoor Lies dat weet je!!
Ik doe ook niet aan die ongein.
Nou dit stond in de Beau Monde, prive e.d. lees ik dan weer nietquote:
Ik zal eens kijken of ik een plaatje van 'm kan vinden. Rrrril.quote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Als dat die knul is die ook in goede tjiden speelt, die is zelf ook danser bij een of ander ballet en neeik kijk geen goede tijden maar lees wel tijdschriften
zei toch kwaliteitquote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dit stond in de Beau Monde, prive e.d. lees ik dan weer niet
Ik heb de 2e kerstdag mijn kindertjes en dan nodig ik meteen heel de familie uit en Laysa ook maar dit jaarquote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang mijn vriendin en ik nog ouders hebben, gaan we er netjes langs.
Dat wordt echt op prijs gesteld, we zitten elkaar niet voor de gek te houden.
Maar om nou te zeggen dat ik me er op verhéug... nee.
Verder vind ik de kerstvakantie wel een leuk sfeertje hebben, en oud&nieuw vind ik ook altijd gezellig. Altijd met vrienden. beetje nassen, beetje drinken, en dan lekker met een zak(je) vuurwerk naar buiten.
en hoeveel uur sta je dan in de keuken?quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de 2e kerstdag mijn kindertjes en dan nodig ik meteen heel de familie uit en Laysa ook maar dit jaar
quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de 2e kerstdag mijn kindertjes en dan nodig ik meteen heel de familie uit en Laysa ook maar dit jaar
ik zou echt bij god niet weten wie t zou zijn als t er niet bij had gestaanquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
Dit is z' n hiefus! http://jan-kooijman.hyves.net/
Nee, niet m'n typ.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoeveel uur sta je dan in de keuken?
of nodig je laysa daarvoor uit?
Och...ik zou hem gevenquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
Nee, niet m'n typ.
Bij mijn moeder vind ik het wel gezellig, bij mijn schoonouders....iets minderquote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang mijn vriendin en ik nog ouders hebben, gaan we er netjes langs.
Dat wordt echt op prijs gesteld, we zitten elkaar niet voor de gek te houden.
Maar om nou te zeggen dat ik me er op verhéug... nee.
Verder vind ik de kerstvakantie wel een leuk sfeertje hebben, en oud&nieuw vind ik ook altijd gezellig. Altijd met vrienden. beetje nassen, beetje drinken, en dan lekker met een zak(je) vuurwerk naar buiten.
Ik ook. Een mooi litteken van rechtsboven naar linksonder.quote:
Gourmetten gaat er altijd wel inquote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
ik ben van de gezelligheid, ik hou van koken maar vind het gezelliger lekker met zijn allen te kletsen, wijntje erbij dus ik ga maar gourmetten, en dat vinden de kinderen ook heel leuk dus ach
Ja die bedoelde ik, nee ben er ook niet kapot van, iets te glad voor mijn smaakquote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
Nee, niet m'n typ.
ah k. scheelt ook een hoop werk dus wel slimquote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
ik ben van de gezelligheid, ik hou van koken maar vind het gezelliger lekker met zijn allen te kletsen, wijntje erbij dus ik ga maar gourmetten, en dat vinden de kinderen ook heel leuk dus ach
Dat probleem heb ik dan ook vorig jaar met Vérve opgelostquote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mijn moeder vind ik het wel gezellig, bij mijn schoonouders....iets minder
quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef Toverheks het volgende:
zo, boer wietse is ook onder de pannen, goedenavond all
quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Een mooi litteken van rechtsboven naar linksonder.
Geen last meer vanquote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mijn moeder vind ik het wel gezellig, bij mijn schoonouders....iets minder
Nee hoor, het Friese ijzerwerk moet uit de poot gehaald wordenquote:Op zondag 8 november 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch niks ernstigs hoop ik?
Ik heb ook een stinkhekel aan kerst.
Nou ja ze komen natuurlijk in de middag al en dan vind ik het niet leuk als ik in de keuken sta en ach met meerdere mensen vind ik het wel gezellig tafelen hoorquote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. scheelt ook een hoop werk dus wel slim
ik doe niet aan schoonouders.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan ook vorig jaar met Vérve opgelost![]()
Dat was een bonus?quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan ook vorig jaar met Vérve opgelost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |