Is er ook een tijd voor slecht bier?quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor goed bier.
Nou, heb al genoeg ballen e.d. zien liggen hoorquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Jian het volgende:
jezus, het gaat hier echt al over Kerst hè,ze zijn er nog eerder bij als de commercie
Ik ga wat draaien en ga out ... Yeeeeehhh morgen laatste tandards afspraak. Ben ik weer in de molen.quote:
Neuh, gisteren om eerlijk te zijn, maar ik dwing mezelf om het voor, laten we zeggen 10 december niet te zienquote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was dus een jaar of 30 geleden voor het laatst in de winkels
quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wat draaien en ga out ... Yeeeeehhh morgen laatste tandards afspraak. Ben ik weer in de molen.
Suc6 morgen en trustenquote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wat draaien en ga out ... Yeeeeehhh morgen laatste tandards afspraak. Ben ik weer in de molen.
Tis keidood daarquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef D. het volgende:
Even iets heel anders: is JV al met programma's begonnen?
quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef D. het volgende:
dat zul je me ook niet horen ontkennenquote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet zelfs dan ben je een eikel qua koken
Allang johquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef D. het volgende:
Je kan er niet om heen, zelfs niet met je zonnebril opquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, gisteren om eerlijk te zijn, maar ik dwing mezelf om het voor, laten we zeggen 10 december niet te zienIk heb zo'n hekel aan dingen die me door de strot geduwd worden
Nee dus. Want de pepernoten liggen ook al sinds september weer in de winkel, daar is iedereen nu wel op uitgekauwd. Stelletje malloten.quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel wachten tot na Sinterklaas
Doei Suuryquote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
je kunt niet meer ontlopen. winkelstraat vlak bij me heeft al sinds oktober de feestverlichting inde straat hangen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, gisteren om eerlijk te zijn, maar ik dwing mezelf om het voor, laten we zeggen 10 december niet te zienIk heb zo'n hekel aan dingen die me door de strot geduwd worden
Met witte chocoladequote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kruidnoten lagen ook al in september in de winkels
nee hehe die lust ik ook welquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Met witte chocolade, dat vind ik dan weer niet erg
ook dat moet je dan erg vindenquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Witte chocola vind ik echt niet lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |