Hey, muisquote:
Je brengt me op een ideequote:Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Van tevoren mag ik hopen? Of kwak je gewoon een hele ossehaas en een geplukte kip op tafel, en zagen maar?
Een ander het werk laten doen, of te dom om water te kokenquote:Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ik noem t een betere indeling maken van mijn tijd
zelf geen tijd besteden aan koken.quote:Op zondag 8 november 2009 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Een ander het werk laten doen, of te dom om water te koken
Nog leuker is dan om een koe en een kip door de kamer te laten lopenquote:
hehe, yeah hele kerstdinersquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Jian het volgende:
jezus, het gaat hier echt al over Kerst hè,ze zijn er nog eerder bij als de commercie
quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Jian het volgende:
jezus, het gaat hier echt al over Kerst hè,ze zijn er nog eerder bij als de commercie
Dat had ik ff gemist.quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
zelf geen tijd besteden aan koken.
heb er de interesse niet voor en zou niet weten waarom ik daar dan mijn tijd aan zou moeten verdoen.
en water koken lukt nog wel zoals ik al schreef
Welnee, wij schoppen er ook tegenaan, behalve Bommie die is zijn huis al aan het kerstversierenquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Jian het volgende:
en iedereen met een stroomstok achter de beesten aan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog leuker is dan om een koe en een kip door de kamer te laten lopen
dat wordt dan wel een hele apparte kerstquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig ik zie het ineens voor me heel de kinderboerderij hier, maar dat word dan niet eten want mijn kinderen zijn dol op dierenquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niet zelfs dan ben je een eikel qua kokenquote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
niet goed gelezen? ik zou dat dom kunnen noemen
j/k
trusten liesje btw
Ze zullen toch wel wachten tot na Sinterklaasquote:Op zondag 8 november 2009 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
wanneer was jij voor het laatst in de winkels
Jij was dus een jaar of 30 geleden voor het laatst in de winkelsquote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel wachten tot na Sinterklaas
quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel wachten tot na Sinterklaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |