Zo ken ik je weerquote:Op zondag 8 november 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker dan op met je flauwe grapjes.. En nu ga ik huilen . Na een broodje enzo
Toch voor de zekerheid maar geloven he, anders loop je dadelijk cadeautjes misquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd wantrouwen ze in september al, maar als het bijna 5 december is zijn ze geloviger dan in Staphorst
Ging meteen een goed rondje schoonmaken vandaar dat het konquote:Op zondag 8 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel stoer, want jij bent toch weer degene die het op moet ruimen
Ik weet nog dat een vriendje van school toen ik 6 was zei "Sinterklaas bestaat niet !" Hij was ruim een jaar ouder en natuurlijk veel wijzer dan ik dus natuurlijk beaamde ik dat met: "Nee, natuurlijk niet, Sinterklaas, pfffffff, ha ha " Toen ie weg was ben ik verder naar huis gerend in mezelf mompelend, sorry Sinterklaas, sorryquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd wantrouwen ze in september al, maar als het bijna 5 december is zijn ze geloviger dan in Staphorst
Aaawhquote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een vriendje van school toen ik 6 was zei "Sinterklaas bestaat niet !" Hij was ruim een jaar ouder en natuurlijk veel wijzer dan ik dus natuurlijk beaamde ik dat met: "Nee, natuurlijk niet, Sinterklaas, pfffffff, ha ha " Toen ie weg was ben ik verder naar huis gerend in mezelf mompelend, sorry Sinterklaas, sorry
Ik zie je voor mequote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een vriendje van school toen ik 6 was zei "Sinterklaas bestaat niet !" Hij was ruim een jaar ouder en natuurlijk veel wijzer dan ik dus natuurlijk beaamde ik dat met: "Nee, natuurlijk niet, Sinterklaas, pfffffff, ha ha " Toen ie weg was ben ik verder naar huis gerend in mezelf mompelend, sorry Sinterklaas, sorry
Er is zo'n tussenfase waarbij je het zekere voor het onzekere neemt hè.quote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, wat schattigquote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt, ik heb een meisje van net 9 onder de eettafel zien wegvluchten toen bleek dat Sinterklaas ineens echt voor de deur stondquote:Op zondag 8 november 2009 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is zo'n tussenfase waarbij je het zekere voor het onzekere neemt hè.
Dat eerste ja onderschat nooit de intelligentie van een kind, en dat tweede zou ook mijn reactie zijn als iemand het al verteld dan wel zijn oudersquote:Op zondag 8 november 2009 22:07 schreef Leandra het volgende:
Maar over Sinterklaas gesproken... mijn vader was op zijn werk altijd Sinterklaas, en dan mochten de kinderen van het personeel ook komen, en in dit geval de kleinkinderen ook...
De kid was net 3, komen we binnen, staat mijn vader daar in vol ornaat zo'n 20 meter verderop op de lift te wachten, zegt Jr.: hee, opa
Hij heeft hem de hele middag afwisselend opa en Sinterklaas genoemd.
Ik gok dat hij zijn opa aan zijn houding herkende, want aan de outfit of schmink kon het niet liggen.
En dan een minder leuk Sinterklaas verhaal.... hij was zeven, het gesprek komt op een of andere manier op Sinterklaas, en hij vertelt dat hij weet dat Sinterklaas niet bestaat, dus ik nieuwsgierig, hoe dan....
"Heeft oma me verteld"
Ik heb direct m'n moeder gebeld en heb haar toch helemaal stijf gescholden... hoe haalt iemand het in z'n hoofd om te beslissen dat het wel een geschikt moment is om het kind van een ander te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat
Dat het op het schoolplein rond gaat, dat weet je.... maar ik was echt furieus.quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat eerste ja onderschat nooit de intelligentie van een kind, en dat tweede zou ook mijn reactie zijn als iemand het al verteld dan wel zijn ouders
Niet als je van kadootjes houdtquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof ook nog steeds in Sinterklaas, is dat dom?
Nee hoor, zet jij maar fijn je schoen in voor je kachel, en zing er maar een liedje bijquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welneequote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is ook aan de ouders om je kind officieel van het geloof af te helpen, ik zou daar ook pisnijdig van geworden zijnquote:Op zondag 8 november 2009 22:07 schreef Leandra het volgende:
Maar over Sinterklaas gesproken... mijn vader was op zijn werk altijd Sinterklaas, en dan mochten de kinderen van het personeel ook komen, en in dit geval de kleinkinderen ook...
De kid was net 3, komen we binnen, staat mijn vader daar in vol ornaat zo'n 20 meter verderop op de lift te wachten, zegt Jr.: hee, opa
Hij heeft hem de hele middag afwisselend opa en Sinterklaas genoemd.
Ik gok dat hij zijn opa aan zijn houding herkende, want aan de outfit of schmink kon het niet liggen.
En dan een minder leuk Sinterklaas verhaal.... hij was zeven, het gesprek komt op een of andere manier op Sinterklaas, en hij vertelt dat hij weet dat Sinterklaas niet bestaat, dus ik nieuwsgierig, hoe dan....
"Heeft oma me verteld"
Ik heb direct m'n moeder gebeld en heb haar toch helemaal stijf gescholden... hoe haalt iemand het in z'n hoofd om te beslissen dat het wel een geschikt moment is om het kind van een ander te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat
eensquote:Op zondag 8 november 2009 22:07 schreef Leandra het volgende:
... hoe haalt iemand het in z'n hoofd om te beslissen dat het wel een geschikt moment is om het kind van een ander te vertellen dat Sinterklaas niet bestaat
Jij hebbertquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee ben het helemaal met je eens, zou ook flink tekeer gaanquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het op het schoolplein rond gaat, dat weet je.... maar ik was echt furieus.
Een volwassene waar een kind een vertrouwensband mee heeft, hoort dat gewoon niet te vertellen als het niet zijn/haar kind is.
Neuhquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn ook mensen die in God geloven, da's bijna hetzelfdequote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[RLS SC #061 ] Een super 2009 allemaal !!!!quote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar met Soury en nog wat mensen oud en nieuw op fok gevierd, was super gezellig
En als 't dan zover is, is 't aan mamma om dat over te brengenquote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Leandra het volgende:
Dat het op het schoolplein rond gaat, dat weet je.... maar ik was echt furieus.
Een volwassene waar een kind een vertrouwensband mee heeft, hoort dat gewoon niet te vertellen als het niet zijn/haar kind is.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in God geloven, da's bijna hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |