Sinterklaas is zo leuk voor kinderen. Ik deed het ook altijd heel uitgebreid vieren met familie, toen hadden wij nog veel gelovigen dus kwam er ook altijd een Sinterklaas.quote:Op zondag 8 november 2009 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach goshhier geloven ze in alles maar heb wel even de kerstman eruit gepraat blijft geen feest, maar betaal me nu gek aan die tanden ook, haha de een na de ander eruit en ik moet eerlijk zeggen ik doe net zo erg mee met sinterklaas hoor vind die koppies altijd zo leuk als er "geklopt" word
Ow, dat moet je snel wegdeppen met een zacht doekje ......... of was het een grapjequote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha zuuurieIk lag slap van het lachen. Echt waar koffie over mijn scherm
Het was de bedoeling niet dat je moest lachenquote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha zuuurieIk lag slap van het lachen. Echt waar koffie over mijn scherm
Vanaf een bepaalde leeftijd wantrouwen ze in september al, maar als het bijna 5 december is zijn ze geloviger dan in Staphorstquote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe oud is die jongste?
mijn neefje begint t nu allemaal al te wantrouwen. volgend jar zal hij zeker niet meer geloven gok ik
Ja heerlijk vind ik het heb ook een keer mijn hele kamer overhoop gehaald en zei dat rommelpiet was geweest dat was dan weer engquote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinterklaas is zo leuk voor kinderen. Ik deed het ook altijd heel uitgebreid vieren met familie, toen hadden wij nog veel gelovigen dus kwam er ook altijd een Sinterklaas.
En wat een briefjes ik geschreven heb voor in de schoenen, zo leuk.
Dat is wel stoer, want jij bent toch weer degene die het op moet ruimenquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk vind ik het heb ook een keer mijn hele kamer overhoop gehaald en zei dat rommelpiet was geweest dat was dan weer eng
Wie heeft haar wereldbeeld al zo vroeg verstoord?quote:Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Sommige kindjes zijn zo verdrietig als ze beseffen dat Sinterklaas niet bestaat en dat ze al 8 jaar in de zeik worden genomen.
Mijn nichtje van 6 was hier laatst en toen viel haar tand eruit, dus zei ik dat ze die onder haar kussen moest leggen, omdat de tandenfee misschien langskwam.
Nou, volgens mijn nichtje bestaat de tandenfee helemaal niet en de paashaas en de kerstman ook niet. "En Sinterklaas bestaat ook niet", zei ze heel stoer en ze had het net gezegd toen zakte haar onderlip en begon zei heel hard en verdrietig te huilen
Ja, maar...quote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel kerst willen vieren, maar geen schoorsteen of wollen sokken hebben... Kijk dat zijn de typische nepvierders, daar heb ik geen medelijden mee
Flikker dan op met je flauwe grapjes.. En nu ga ik huilen . Na een broodje enzoquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de bedoeling niet dat je moest lachen
Andere heidense kindjes op schoolquote:Op zondag 8 november 2009 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Wie heeft haar wereldbeeld al zo vroeg verstoord?
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 8 november 2009 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker dan op met je flauwe grapjes.. En nu ga ik huilen . Na een broodje enzo
Toch voor de zekerheid maar geloven he, anders loop je dadelijk cadeautjes misquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd wantrouwen ze in september al, maar als het bijna 5 december is zijn ze geloviger dan in Staphorst
Ging meteen een goed rondje schoonmaken vandaar dat het konquote:Op zondag 8 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel stoer, want jij bent toch weer degene die het op moet ruimen
Ik weet nog dat een vriendje van school toen ik 6 was zei "Sinterklaas bestaat niet !" Hij was ruim een jaar ouder en natuurlijk veel wijzer dan ik dus natuurlijk beaamde ik dat met: "Nee, natuurlijk niet, Sinterklaas, pfffffff, ha ha " Toen ie weg was ben ik verder naar huis gerend in mezelf mompelend, sorry Sinterklaas, sorryquote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd wantrouwen ze in september al, maar als het bijna 5 december is zijn ze geloviger dan in Staphorst
Aaawhquote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een vriendje van school toen ik 6 was zei "Sinterklaas bestaat niet !" Hij was ruim een jaar ouder en natuurlijk veel wijzer dan ik dus natuurlijk beaamde ik dat met: "Nee, natuurlijk niet, Sinterklaas, pfffffff, ha ha " Toen ie weg was ben ik verder naar huis gerend in mezelf mompelend, sorry Sinterklaas, sorry
Ik zie je voor mequote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet nog dat een vriendje van school toen ik 6 was zei "Sinterklaas bestaat niet !" Hij was ruim een jaar ouder en natuurlijk veel wijzer dan ik dus natuurlijk beaamde ik dat met: "Nee, natuurlijk niet, Sinterklaas, pfffffff, ha ha " Toen ie weg was ben ik verder naar huis gerend in mezelf mompelend, sorry Sinterklaas, sorry
Er is zo'n tussenfase waarbij je het zekere voor het onzekere neemt hè.quote:Op zondag 8 november 2009 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, wat schattigquote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |