hehe, slim zijn, mond houden en cadeautjes ontvangenquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is 5 en de oudste 8 en bij hem heb ik dus ook mijn twijfels, hij weet al wel dat al die series op tv over sinterklaas nep zijn en dat de meeste sint en pieten nep zijn dus vraag het me af, maar als hij net zo slim is als zijn moeder houdt hij lekker zijn mond
Nee ik altijd een week na de sint, eerst bijkomen van het ene dan door naar het anderequote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Alle drie de overburen hier hebben er één, ik verwacht de 1e zo half november voor het raam, de rest volgt dan binnen enkele uren.
Ik kan me niet meer herinneren hoe oud ik 'stopte' met gelovenquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is 5 en de oudste 8 en bij hem heb ik dus ook mijn twijfels, hij weet al wel dat al die series op tv over sinterklaas nep zijn en dat de meeste sint en pieten nep zijn dus vraag het me af, maar als hij net zo slim is als zijn moeder houdt hij lekker zijn mond
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, slim zijn, mond houden en cadeautjes ontvangen
maar ik ga sluitenn
latrers allemaal
Doei Gomiquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ga sluitenn
latrers allemaal
quote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ga sluitenn
latrers allemaal
Nou, okee, 1 wollen sok aan de schoorsteen dan, maar thats it, jaquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vanaf dan begint het aftellen naar de kerst, en daar mogen wat 'spulletjes' bij
Ik 8 maar zei mooi niks (ik was de jongste en anders kregen we niks, fluisterde mijn broer me lief in)quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren hoe oud ik 'stopte' met geloven
En voor mensen zonder wollen sokken en schoorstenen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, okee, 1 wollen sok aan de schoorsteen dan, maar thats it, ja
quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, okee, 1 wollen sok aan de schoorsteen dan, maar thats it, ja
Was ik niet grof genoegquote:
Tja, ik was de oudste, dus ik heb het zelf uit moeten vogelen hoe ze 'het' dedenquote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik 8 maar zei mooi niks (ik was de jongste en anders kregen we niks, fluisterde mijn broer me lief in)
Wel kerst willen vieren, maar geen schoorsteen of wollen sokken hebben... Kijk dat zijn de typische nepvierders, daar heb ik geen medelijden meequote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
En voor mensen zonder wollen sokken en schoorstenen?
Je was vanavond iets minder dan gisteravond, dus ik dacht ik probeer er nog iets uit te halenquote:
Eén zei ikquote:Op zondag 8 november 2009 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
1 sok ach gosh doe er dan 2 alleen is ook maar alleen
Ach goshquote:Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Sommige kindjes zijn zo verdrietig als ze beseffen dat Sinterklaas niet bestaat en dat ze al 8 jaar in de zeik worden genomen.
Mijn nichtje van 6 was hier laatst en toen viel haar tand eruit, dus zei ik dat ze die onder haar kussen moest leggen, omdat de tandfee misschien langskwam.
Nou, volgens mijn nichtje bestaat de tandenfee helemaal niet en de paashaas en de kerstman ook niet. "En Sinterklaas bestaat ook niet", zei ze heel stoer en ze had het net gezegd toen zakte haar onderlip en begon zei heel hard en verdrietig te huilen
Hahahahaha zuuuriequote:Op zondag 8 november 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was vanavond iets minder dan gisteravond, dus ik dacht ik probeer er nog iets uit te halen
okequote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik was de oudste, dus ik heb het zelf uit moeten vogelen hoe ze 'het' deden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |