Nee zegquote:
driekoningen moet ook nog wel kunnen. of jij wil t perse weg voor de kerstbomenjacht en t oudjaarsvuur?quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden. Geen Kersttroep in de winkels voor 10 december !. Mensen mogen ook pas zo'n oerlelijk kaarsenstandaardje voor het raam zetten op Kerstavond en het moet weg voor 31 december
De advent begint toch 4 weken voor kerst?quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden. Geen Kersttroep in de winkels voor 10 december !. Mensen mogen ook pas zo'n oerlelijk kaarsenstandaardje voor het raam zetten op Kerstavond en het moet weg voor 31 december
quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Jian het volgende:
Nouja, dan kun je ondertussen ook hier posten hoorquote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....want nu bufferen mn streams niet....tis wel een beetje alleenig in de sjat
hoe oud is die jongste?quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zegik begin volgende week dan komt hij aan, ik zit er nog middenin, alhoewel dat zingen bij de schoen wel schattig is vooral de jongste die doet nog echt zijn best
Pcies, alle bomen moeten in het oudejaarsvuur, en owee als je op 1 janurai nog een kerstboom hebt staanquote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
driekoningen moet ook nog wel kunnen. of jij wil t perse weg voor de kerstbomenjacht en t oudjaarsvuur?
Ja, en ?quote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
De advent begint toch 4 weken voor kerst?
dan krijgt de eigenaar een ereplekje in t vuur van t jaar erop?quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, alle bomen moeten in het oudejaarsvuur, en owee als je op 1 janurai nog een kerstboom hebt staan
Die is 5 en de oudste 8 en bij hem heb ik dus ook mijn twijfels, hij weet al wel dat al die series op tv over sinterklaas nep zijn en dat de meeste sint en pieten nep zijn dus vraag het me af, maar als hij net zo slim is als zijn moeder houdt hij lekker zijn mondquote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe oud is die jongste?
mijn neefje begint t nu allemaal al te wantrouwen. volgend jar zal hij zeker niet meer geloven gok ik
quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, alle bomen moeten in het oudejaarsvuur, en owee als je op 1 janurai nog een kerstboom hebt staan
Alle drie de overburen hier hebben er één, ik verwacht de 1e zo half november voor het raam, de rest volgt dan binnen enkele uren.quote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga los met de lichtjes maar die nou net niet
hehe, slim zijn, mond houden en cadeautjes ontvangenquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is 5 en de oudste 8 en bij hem heb ik dus ook mijn twijfels, hij weet al wel dat al die series op tv over sinterklaas nep zijn en dat de meeste sint en pieten nep zijn dus vraag het me af, maar als hij net zo slim is als zijn moeder houdt hij lekker zijn mond
Nee ik altijd een week na de sint, eerst bijkomen van het ene dan door naar het anderequote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Alle drie de overburen hier hebben er één, ik verwacht de 1e zo half november voor het raam, de rest volgt dan binnen enkele uren.
Ik kan me niet meer herinneren hoe oud ik 'stopte' met gelovenquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is 5 en de oudste 8 en bij hem heb ik dus ook mijn twijfels, hij weet al wel dat al die series op tv over sinterklaas nep zijn en dat de meeste sint en pieten nep zijn dus vraag het me af, maar als hij net zo slim is als zijn moeder houdt hij lekker zijn mond
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, slim zijn, mond houden en cadeautjes ontvangen
maar ik ga sluitenn
latrers allemaal
Doei Gomiquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ga sluitenn
latrers allemaal
quote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik ga sluitenn
latrers allemaal
Nou, okee, 1 wollen sok aan de schoorsteen dan, maar thats it, jaquote:Op zondag 8 november 2009 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vanaf dan begint het aftellen naar de kerst, en daar mogen wat 'spulletjes' bij
Ik 8 maar zei mooi niks (ik was de jongste en anders kregen we niks, fluisterde mijn broer me lief in)quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren hoe oud ik 'stopte' met geloven
En voor mensen zonder wollen sokken en schoorstenen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, okee, 1 wollen sok aan de schoorsteen dan, maar thats it, ja
quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, okee, 1 wollen sok aan de schoorsteen dan, maar thats it, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |