Haha, nee dat overkomt mij niet, aangezien ik PC werk moet doen dus dat scheeltquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het was ook niet best, met een machine die 10.000 rpm draait zonder beschermkap in slaap te vallen
Dankjequote:Op donderdag 1 januari 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WMB hoor je ook wel een beetje bij het type nachtploeg mensen hoor!
Daarna was ik systeembeheerder, maar dan sliep ik juist nooitquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee dat overkomt mij niet, aangezien ik PC werk moet doen dus dat scheelt
[..]
DankjeEigenlijk voel ik dat ook zo, lees altijd terug en merk dan dat ik vaak het gevoel heb "hier had ik nog wat op willen zeggen" etc. , maarja helaas
(Nu is het natuurlijk anders en ook in het weekend maar merk wel dat ik ouder word)
Ik moest hard lachenquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja lekker, nog meer verslavingen![]()
Ik neem nog geen aspro als ik hoofdpijn heb, ben tegen medicijnen als het niet hoeft
NEEEE, NIET DIE FUCKING LAPO![]()
![]()
Haha, zo moeilijk is dat niet gelukkig, doe geen mooie OP, gewoon des bongsquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Bong, held!
Ik zou nu geen topic meer aan kunnen maken
Komt omdat je dat natuurlijk wél leuk vind om te doenquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarna was ik systeembeheerder, maar dan sliep ik juist nooit
Toch jammer dat het internet isquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:17 schreef liesje1979 het volgende:Bong, held!
Ik zou nu geen topic meer aan kunnen maken
Ja ok, ander slaap middelquote:
Ik lees ook altijd terug, maar vind het ergens ook wel een naar idee dat mensen mijn nachtbagger nalezen, come on, mensen, het is nacht! Hoeveel kwalliteitsposts wil je hebben?quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, nee dat overkomt mij niet, aangezien ik PC werk moet doen dus dat scheelt
[..]
DankjeEigenlijk voel ik dat ook zo, lees altijd terug
Serieus, dat wil je niet!quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch jammer dat het internet is![]()
*zou liesje nu wel eens willen zien
Transformatoren maken was ook wel leuk, maar steeds hetzelfde en niet waar ik voor opgeleid was.quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, zo moeilijk is dat niet gelukkig, doe geen mooie OP, gewoon des bongs
[..]
Komt omdat je dat natuurlijk wél leuk vind om te doen![]()
Tuurlijk zitten er niet altijd pareltjes tussen maar soms moet ik ook hard lachen om iets stoms en dan slaat het nergens op, dus terug lezen is zeker de moeite waardquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees ook altijd terug, maar vind het ergens ook wel een naar idee dat mensen mijn nachtbagger nalezen, come on, mensen, het is nacht! Hoeveel kwalliteitsposts wil je hebben?![]()
Ja er zijn mensen goed in, maar ik kom overdag al niet eens tot kwaliteitsposts
't was te proberenquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, dat wil je niet!![]()
En ik ook niet!
Pak je toch gewoon je hele zakquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:25 schreef Coos het volgende:
Whoe ha ha..... er zit er hier die niet weet hoe die moet swaffelen.
Hij zegt ik weet niet welke klauw vellen ik moet pakken.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
Mijn vader kwam zoeven een glaasje melk pakken, (die sliep al) en was nogal duf aan het afvragen of ik niet moest gaan slapen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En hun zich maar afvragen wat er zo leuk is op internet. Ken dat
Tja, dat merk ik ook....wat dat betreft zou er idd een nieuwe RLS moeten komen, dat trekt ook nieuwe users aan en maakt de boel wat levendigerquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Toch was het tijdens de RLS drukker hier
Yep, al zie ik dat sinds we in GC zitten er ook wat nieuwe langskomenquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, dat merk ik ook....wat dat betreft zou er idd een nieuwe RLS moeten komen, dat trekt ook nieuwe users aan en maakt de boel wat levendiger
Dat heeft ook te maken dat het een algemeen subforum betreft, is idd wel een verschil, maar valt me toch tegen dat er niet veel nieuwe zijn bijgekomen....denk ook dat het te maken heeft met het feit dat het nogal een vaste kliek is waar nieuwe mensen niet zo makkelijk tussen durven te komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Yep, al zie ik dat sinds we in GC zitten er ook wat nieuwe langskomen
Ja, daarom hou ik ook niet zo van die ava's in de OP.quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken dat het een algemeen subforum betreft, is idd wel een verschil, maar valt me toch tegen dat er niet veel nieuwe zijn bijgekomen....denk ook dat het te maken heeft met het feit dat het nogal een vaste kliek is waar nieuwe mensen niet zo makkelijk tussen durven te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |