Pak je toch gewoon je hele zakquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:25 schreef Coos het volgende:
Whoe ha ha..... er zit er hier die niet weet hoe die moet swaffelen.
Hij zegt ik weet niet welke klauw vellen ik moet pakken.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:26 schreef BONG4002 het volgende:
Mijn vader kwam zoeven een glaasje melk pakken, (die sliep al) en was nogal duf aan het afvragen of ik niet moest gaan slapen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En hun zich maar afvragen wat er zo leuk is op internet. Ken dat
Tja, dat merk ik ook....wat dat betreft zou er idd een nieuwe RLS moeten komen, dat trekt ook nieuwe users aan en maakt de boel wat levendigerquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
Toch was het tijdens de RLS drukker hier
Yep, al zie ik dat sinds we in GC zitten er ook wat nieuwe langskomenquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, dat merk ik ook....wat dat betreft zou er idd een nieuwe RLS moeten komen, dat trekt ook nieuwe users aan en maakt de boel wat levendiger
Dat heeft ook te maken dat het een algemeen subforum betreft, is idd wel een verschil, maar valt me toch tegen dat er niet veel nieuwe zijn bijgekomen....denk ook dat het te maken heeft met het feit dat het nogal een vaste kliek is waar nieuwe mensen niet zo makkelijk tussen durven te komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Yep, al zie ik dat sinds we in GC zitten er ook wat nieuwe langskomen
Ja, daarom hou ik ook niet zo van die ava's in de OP.quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken dat het een algemeen subforum betreft, is idd wel een verschil, maar valt me toch tegen dat er niet veel nieuwe zijn bijgekomen....denk ook dat het te maken heeft met het feit dat het nogal een vaste kliek is waar nieuwe mensen niet zo makkelijk tussen durven te komen
Slaap lekker bong en souryquote:Op donderdag 1 januari 2009 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
Tjep, ik ga de boel hier shutdownen, dus veel plezier nog aan een ieder alhier en maak het niet te vroeg![]()
![]()
Ga je naar LekkerSimpel??quote:Op donderdag 1 januari 2009 03:44 schreef Soury het volgende:
Swaffel ze !!! ik ga richting diepvries
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |