Dat is de reden dat een vriend van me overgestapt is na zijn BA Geschiedenis voor MA Amerikanistiek. Daarmee kon je met nog minder doen nog hogere cijfers halen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
de meneer voor de afvoer zou tussen 8 en 10 komen.. hij stond 7.58 voor de deur
en en en
een 8,3 voor mijn tweede essay Amerikanistiek. De vorige was een 8
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is de reden dat een vriend van me overgestapt is na zijn BA Geschiedenis voor MA Amerikanistiek. Daarmee kon je met nog minder doen nog hogere cijfers halen.
Dan moet je je schrijfwerk ook maar niet in het Bengaals doen. Welk vak was het dan precies? En van wie? Ik vind Bak wel een toffe vent.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
genoeg mensen die de vorige keer een 5 hadden hoor
Amerikanistiekquote:EB1202-5 ALEN Intr. to American Studies 28-08-2007 8,0
EB1202T ALEN Intr. Am. Studies, tentamen 21-08-2007 8,5
als je ooit de journalistiek ingaat bijvoorbeeld kan het nuttig zijn om IETS van de amerikaanse samenleving af te weten, maargoed, verder vind ik het vooral interessant. Niet alle vakken helpen je direct verder in een beroep, wel bij de ontwikkeling van jezelfquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:55 schreef royjn het volgende:
Het nut van dit vak ontgaat me een beetje.
Voor welke loopbaan kan dat nuttig zijn
Daarvoor hebben ze toch google voor uitgevonden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je ooit de journalistiek ingaat bijvoorbeeld kan het nuttig zijn om IETS van de amerikaanse samenleving af te weten, maargoed, verder vind ik het vooral interessant. Niet alle vakken helpen je direct verder in een beroep, wel bij de ontwikkeling van jezelfen ik vind 't gaaf om hier 's wat meer over te horen dan alleen de nieuwsberichten en verkleurde docu's
Ik moet nog de deur uit en beginnen.quote:
Ik ben briljant genoeg omdat te beseffen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
ach, niet iedereen is natuurlijk zo briljant als jij
Dat kan ja! Maar de vraag is, wat kan je ermee? Het is net zoiets als met Geschiedenis, het is een studie maar het nut ervan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Vriendin van mij is nu aan t afstuderen in studie Amerikanistiek. Of master ofzo? Ik weet niet, ze deed daar iig ook iets mee.
Troost je, dat is niet alleen in deze reeks het gevalquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meets die al weken van te voren vast staan zijn meestal gedoemd te falen
Het is een beetje een universeel dingetje geloof ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, dat is niet alleen in deze reeks het geval.
Ik denk het ook. In de KSC is het ook al vaak geprobeerd. Maar verder dan een aantal minimeets is het daar niet gekomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Het is een beetje een universeel dingetje geloof ik
Ik kreeg een smsje vanochtend. "denk maar aan mij dan gaat de tijd sneller". Ik een half uur later terug "het werkt het is al bijna 10 uur". Nog geen reactie op gehadquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje vanochtend. "denk maar aan mij dan gaat de tijd sneller". Ik een half uur later terug "het werkt het is al bijna 10 uur". Nog geen reactie op gehad.
Ja ik vind mezelf uitermate grappig![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje vanochtend. "denk maar aan mij dan gaat de tijd sneller". Ik een half uur later terug "het werkt het is al bijna 10 uur". Nog geen reactie op gehad.
Ja ik vind mezelf uitermate grappig![]()
quote:
Vertelquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ontzettend de behoefte om iets kapot te maken![]()
Omdat ik wederom word geconfronteerd met domheid met een score van 10 op de schaal van epic-fail...quote:
Los 't op, ipv te jankenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:00 schreef Dragorius het volgende:
Omdat ik wederom word geconfronteerd met domheid met een score van 10 op de schaal van epic-fail...
* Dj_unkie mompelt iets over een leuke wijkcentrale van UPCquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ontzettend de behoefte om iets kapot te maken![]()
Heeft weinig zin, wil zelf ook nog kunnen internetten straks, en er zal in geval van wijkcentrale zo een backup of monteur zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:00 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
* Dj_unkie mompelt iets over een leuke wijkcentrale van UPC
woow heb je daar een standaard antwoord voor ja?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, wil zelf ook nog kunnen internetten straks, en er zal in geval van wijkcentrale zo een backup of monteur zijn(gelukkig)
¿Quéquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, jij jezelf uitermate interessant?
Zoetsappigheidquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:02 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
woow heb je daar een standaard antwoord voor ja?
Briljante opmerking +1 kudoquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:02 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Laat ons meegenieten, kunnen we er in ieder geval nog om lachen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Omdat ik wederom word geconfronteerd met domheid met een score van 10 op de schaal van epic-fail...
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:02 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Mja, volgens mij gaat ze onderzoek doen in Amerika ofzo, ik weet t eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan ja! Maar de vraag is, wat kan je ermee? Het is net zoiets als met Geschiedenis, het is een studie maar het nut ervan?
Zei hij op FOK!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:05 schreef royjn het volgende:
[..]
¿Qué
[..]
Zoetsappigheid![]()
Probeer hier te werken ja
Staat toch ook 'probeer'quote:
Ah ja, bekend verschijnsel. Ik zit hier ook vaak te wachten tot collega's een setupje leveren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef royjn het volgende:
[..]
Staat toch ook 'probeer'![]()
Zit weer te wachten op andere personen.
Kan pas aan de gang als zij iets opleveren grmbl
Mensen die iets vragen, een antwoord krijgen, dat antwoord verkeerd toepassen, hetzelfde komen vragen, weer hetzelfde antwoord krijgen, weer dezelfde fout maken, weer mij erbij halen, en dan glashard volhouden dat ze doen wat ik zei dat ze moesten doen, dan doen ze het voor en dan wijs je ze op de fout, zegt die persoon: "oh ZOOO bedoelde je dat"quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laat ons meegenieten, kunnen we er in ieder geval nog om lachen.
Een soortgelijk iets ja. Totaal iets anders en het dan nog niet correct "interpreteren"quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef Sander het volgende:
Whehe. Ik stel me voor dat de fout in de richting gaat van "hoezo, ik druk toch op het kruisje?" *drukt op minnetje*.
Ik sla geen vrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef IrishBastard het volgende:
Dan zitten ze dus binnen je bereik, kun je ze slaan toch
En hij moest zelf nog zijn slagroom kloppen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef Dj_unkie het volgende:
Je wilde dus een kopje koffie en kreeg chocomelk?
Wat een bruggetje! klasse!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef royjn het volgende:
[..]
En hij moest zelf nog zijn slagroom kloppen.
daarover gesproken, heb ik de tetten post gemist?
Ja ik kan zo voor de radio beginnenquote:
U vraagt wij draaien:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sander op 06-11-2009 11:44:50 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
rennen of fietsen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:49 schreef Dupje het volgende:
En het rondje bruggen ging goed! Ondanks dat ik geen zin had.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef IrishBastard het volgende:
Das 6 km/uur toch? Klinkt niet super snel
quote:
Haha klopt. Ik ren en ik loop ook tussendoor. Volgens een schema die ik steeds verder opbouw.quote:
Evy's schema? Dat heb ik inmiddels helemaal uitgelopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef Dupje het volgende:
Haha klopt. Ik ren en ik loop ook tussendoor. Volgens een schema die ik steeds verder opbouw.
Ik ren nu 2 keer 6 min en 2 keer 3 min met 3 en 2 min wandelen tussendoor.
Het opbouwen van mijn conditie duurt nou eenmaal lang aangezien ik last heb van een soort COPD.
Deze: http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htmquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Evy's schema? Dat heb ik inmiddels helemaal uitgelopen.
Heb mijn conditie helemaal opgebouwd, alleen de afgelopen week niet gesport en niet hardgelopen. Ik was bang voor overbelasting. Ik heb normaal (en dat begint vanavond weer) 2 rondjes waar ik uit kan kiezen, eentje van 6.5 en eentje van 8 kilometer.
Haha deze danquote:
die van dat meisje had best een clip kunnen zijn, die homo stelt zich gewoon aanquote:
Lijkt op mijn schema idd. Maar hoe doe je dat onderweg? Stopwatch bij je? En een klapper met dat schema erop?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Deze: http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htm
Rondjes om de keukentafel en gewoon de kookwekker instellenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:11 schreef Sander het volgende:
[..]
Lijkt op mijn schema idd. Maar hoe doe je dat onderweg? Stopwatch bij je? En een klapper met dat schema erop?
Nog niks van gehoord behalve een bevestiging van ontvangst, en dat het een week of wat duurt voor ze pas ingaan op de sollicitaties (ze willen er eerst een x aantal hebben schijnbaar) en ondertussen heb ik een sollicitatie als teamleider lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe is met je gameverkoopbaan afgelopen?
Als ik weer een weekend volgeplanned heb zitten, word ik gek. Seriously.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef AMDB het volgende:
Toch niks mis met wel dingen doen?
Een weekend niks doen
Ik heb m'n weekend niet volgeplanned, maar er staan wel dingen geplanned. Als het uitslapen maar niet in het geding komt vind ik alles bestquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als ik weer een weekend volgeplanned heb zitten, word ik gek. Seriously.
Dat is het punt dus juist, alles moest altijd maar om fucking 08.00u gepland staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb m'n weekend niet volgeplanned, maar er staan wel dingen geplanned. Als het uitslapen maar niet in het geding komt vind ik alles best
En dat doet je vriendin allemaal? Grow some balls!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is het punt dus juist, alles moest altijd maar om fucking 08.00u gepland staan
Anyway, fijn weekend![]()
Theatervoorstelling?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb niet zo heel veel te doen volgens mij, vanavond n theatervoorstelling, morgen ff thuisblijven voor mn zusje en dan savonds werken, en zondag lekker niksen
Maar je bent het weekend wel vrij dus? Da's chillquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo hockeyen.. dan naar Haarlem, en morgen naar m'n ouders.
Daar een verjaardag en stappen..
Woeptiedoe.
Hmmm, wat loop ik toch te emmeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van weer een dag werk, ik mag nog door t/m donderdag
Ik ben zó postcountgeil jongen, dat wil je niet wetenquote:
ik wist het!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben zó postcountgeil jongen, dat wil je niet weten
Dat soort nieuwsberichten geloof ik maar half. Eerst hebben ze het over een paar dagen, dan ineens uitloop tot een mand (15 sept), dan ineens mei. Ja, haije. Dan ben je je geloofwaardigheid al kwijt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie: http://tweakers.net/nieuw(...)chts-korte-test.html
Ik wilde je net eens gaan PM'en of je nog nieuws hadquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Dragorius het volgende:
Mikkie zijn probleem heb ik nog niet kunnen identificerenAlthans, de technische jongens niet
Gast. Ik doe sinds een paar weken m'n bel- en smswerk weer met een Nokia 6610 met vijf barsten, kapotte toetsen en een brakke batterij waarmee je net tien minuten kan bellen. Wat klaag jequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is niet eerlijkKrijgt men vriendin zomaar een Omnia Qwerty voor nop bij een hi19.95 abbo
Ik denk dat ik gewoon voor vijf tientjes weer een nieuwe koop en probeer daar lang mee te doenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb nog nu een G800, Razr v3, en een swing waar ik op terug kan vallen
Dat ligt eraan. Ter plekke in een koffieshop stikken kan iedereen gebeuren. Als je je verslikt in een koffieshop als object, verdien je op een bepaalde manier zelfs respectquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:35 schreef IrishBastard het volgende:
Het zou pas wonderbaarlijk zijn als je in een koffieshopje gestikt was
oeh, die ziet er naais uit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is niet eerlijkKrijgt men vriendin zomaar een Omnia Qwerty voor nop bij een hi19.95 abbo
Geen stage of studieontwijkend gedrag meer, nu heeft iedereen een levenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef IrishBastard het volgende:
Of zou het komen ómdat het weekend is, en iedereen nu nuttige dingen te doen heeft
Moet je geen gare real-life soap kijken?quote:
Dat zou je met het oog op jouw posthistory niet zeggen.quote:
Neequote:
Ik was eerst en je blokkeert mijn zicht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En hoe kom jij aan die zeer intieme info?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
Kom kom, Piet is groot genoeg om jullie allebei een stukje te laten hebben
Iedereen kan zien dat Piet een grote kerel is. Dat jij dit direct betrekt op intieme zaken zegt meer over jouquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan die zeer intieme info?
Kon je nou echt niets beters verzinnen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat Piet een grote kerel is. Dat jij dit direct betrekt op intieme zaken zegt meer over jou
Samen spelen, samen delen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was eerst en je blokkeert mijn zicht!
Je gaat maar in een hoekje met je kleine mikkie spelen!quote:
yoquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag heerlijk helemaal niks doen.
* Mikkie is jaloersquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
* SLP_ is ook jaloersquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
quote:
Dan gaan jullie ook niks doen?quote:
Helaas kan ik m'n werk niet zomaar afzeggen. Ik heb volgende week weer eens een vrij weekendquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan jullie ook niks doen?
Ik heb ook dingen af moeten zeggen om niks te kunnen doen.
opgelost??quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
godverdekutkloteprinter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zo!
Ah ook lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helaas kan ik m'n werk niet zomaar afzeggen. Ik heb volgende week weer eens een vrij weekend.
Eerste vrije dag in een maand ofzo, dan, dus wordt wel eens tijdquote:
Haha vetquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:45 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_dr_ic_notting.html
Hey! cheers!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:56 schreef LastRequest het volgende:
Cali: [TK] Ipod 5G 30GB Zwart (compleet en erg mooi!) ?
ik ben nog niet in dit topic aanwezig geweest tot nu danquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
We worden zo verlegen van je aanwezigheid.
Ik zag je 6min geleden anders ook al.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
ik ben nog niet in dit topic aanwezig geweest tot nu dan
dat was niet hierquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zag je 6min geleden anders ook al.
Ja, en laat mij maar achter!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klopt...never mind...ben alweer weg
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en laat mij maar achter!
Ja, wij zijn uiterst lastig in de omgang!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je wou mee?...Ik raak zo in de war van jullie
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, wij zijn uiterst lastig in de omgang!
O, dan moet het ineens snel gaan!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd wel zijn...het geeft niet dat komt helemaal goed als je de 30 bent gepasseerd
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dan moet het ineens snel gaan!
Ja, ik loop tegen de datum aan ja!quote:
Dat kan ik toch niet weten???...dus dan kan je eigenlijk concluderen dat het niet bij iedereen zo isquote:
Levervlekken?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik loop tegen de datum aan ja!Als ik een banaan was geweest dan was ik nu geen groentje maar maar waren de eerste bruine vlekken al zichtbaar!
Ik ben 53 meiske!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten???...dus dan kan je eigenlijk concluderen dat het niet bij iedereen zo is
Houdoe, meis!quote:
gewoon ff een rondje lopen in de hoop dat ze ondertussen weg isquote:Op zondag 8 november 2009 10:22 schreef Sander het volgende:
En God wat waren er irritante mensen op m'n werk gisteren zeg. Allemaal klotezat, en een meisje dat mij overduidelijk heel-erg-leuk vond en niet weg te slaan was. En op een gegeven moment is het leuk geweest en ben ik door mijn subtiele "sorry schat maar nou moet je echt optiefen"-moves heen. Maarja, je bent wel gastheer. Dus je doet aardig en beleefd. Bah bah.
Nou ja, gelukkig waren mijn collega's wel gezellig
Nope, hard aan het studerenquote:Op zondag 8 november 2009 16:04 schreef Mikkie het volgende:
Ligt iedereen op de bank te slapen ofzo?
Nee, proberen biologie te snappenquote:Op zondag 8 november 2009 16:04 schreef Mikkie het volgende:
Ligt iedereen op de bank te slapen ofzo?
of hij denkt dat we allemaal zoals hem zijnquote:Op zondag 8 november 2009 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie heeft een slecht beeld van ons
neequote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Mikkie het volgende:
Zijn jullie nu allemaal een zogenaamde 'activiteit' aan het verzinnen?
Ik kan niet weg waar ik staquote:Op zondag 8 november 2009 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon ff een rondje lopen in de hoop dat ze ondertussen weg is
en wat als je moet plassenquote:
Dan heb ik pechquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Mikkie het volgende:
moet het elke minuut bemand zijnquote:Op zondag 8 november 2009 16:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan heb ik pech. Maar meestal kan ik wel een collega strikken om ff snel knoppen te gaan rammen. Er gaan altijd wel andere LJ's uit op zaterdag in Aspen.
Nee hoorquote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Mikkie het volgende:
Nee hoor, ik doe vandaag helemaal niks!quote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Mikkie het volgende:
Dat is het verschil tussen een fatsoenlijke discotheek en VBquote:Op zondag 8 november 2009 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet het elke minuut bemand zijnik loop ook vaak zat ff een rondje, soms klikt de dj wat aan, soms niet, geen ramp ofzo
Dat was mijn plan ook voor de rest van de avondquote:Op zondag 8 november 2009 16:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe vandaag helemaal niks!
voor jouw beeld, waar sander werkt is n soort de skihutquote:Op zondag 8 november 2009 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een fatsoenlijke discotheek en VB
Ben je er al eens geweest dan? Ik niet hoor. Maar niet dat je je beeld baseert op de Aspen van Khalid, want ik betwijfel of dat een goede tent isquote:Op zondag 8 november 2009 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor jouw beeld, waar sander werkt is n soort de skihut
dus heroverweeg je opmerking nog ff
OV is bagger jaquote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
ik zit in de treinwat heb ik toch een hekel aan het Ov
Ik ben er wel geweest, vond het altijd wel leuk.. Beetje apart volk meestal maar wel leuk voor een avondjequote:Op zondag 8 november 2009 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben je er al eens geweest dan? Ik niet hoor. Maar niet dat je je beeld baseert op de Aspen van Khalid, want ik betwijfel of dat een goede tent is
Volgens mij elke eerste dinsdag van de maand?quote:Op zondag 8 november 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer is er weer eens puberpop?
quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
puik! edit history en notes lezen zijn tof
Ja ik ook, om ze vervolgens aan te vullen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen swarmi-forum, dus ik heb alle tijd om op [usernotes] te klikken
Bij welke werk je dan? Arnhem lijkt me of niet? Dat prgramma is wel wat ingewikkelder dan wat wij hebben draaien inderdaad. Maar als je gewoon die koeiebel, luchtalarm en oranje signaallichten een kwartier laat loeien merkt toch niemand dat je niks meer doetquote:Op zondag 8 november 2009 17:47 schreef Sander het volgende:
Aspen is echt geen skihut meer, al is het ook niet bepaald de Ritz. Ik kan gewoon niet weg. En de knopjes zijn te ingewikkeld voor de DJ
afgelopen dinsdagquote:Op zondag 8 november 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer is er weer eens puberpop?
ik heb er ook tijd voor, dat hoort bij mijn taakquote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen swarmi-forum, dus ik heb alle tijd om op [usernotes] te klikken
Ik heb verder toch alleen maar positieve notesquote:Op zondag 8 november 2009 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meh.. als dat het ergste is!
Bovenaan, bij abonnementen. Of vraag één van die smurfen in dit topicquote:Op zondag 8 november 2009 20:21 schreef morgane het volgende:
Waar kan je ook al weer zien hoeveel notes je hebt?
quote:Op zondag 8 november 2009 20:23 schreef morgane het volgende:
Ik heb nog steeds alleen de 'hoi' note
tuurlijkquote:Op zondag 8 november 2009 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb verder toch alleen maar positieve notes.
het was eenquote:Op zondag 8 november 2009 20:23 schreef morgane het volgende:
Ik heb nog steeds alleen de 'hoi' note
ik snapte t ook al nietquote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo moet je het er zes weken mee oneens zijn
dat dusquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef morgane het volgende:
Omdat er de hele periode (dus nog 6 weken) aan de opdracht gewerkt moet worden, er moet steeds een verbeterde versie ingeleverd worden. Ze moet een argumentative essay schrijven n.a.v. een artikel/column zonder het te snel zat te zijn of er niks meer aan toe te kunnen voegen.
ik probeer het wel in het Engels te vinden en ben nu vooral aan het zoeken op iets met 'full time werkende ouders' ofzo, omdat ik daar lekker fel op kan reagerenquote:Op zondag 8 november 2009 21:01 schreef LastRequest het volgende:
Moblo, is er geen politicus die blogt die lijnrecht tegenover jouw mening staat?
Ik heb er maar 3quote:Op zondag 8 november 2009 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook weer een note erbij zie ik net.
Ligt eraan waar je het mee combineert. Ik koop de laatste jaren voornamelijk zwart en bruin, puur omdat het veilige combi's zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef ScarFace- het volgende:
Morgen bij m van de ven langs![]()
http://panamajack.es/nl/catalogo/11-0101-c-60680/basic-0101
Zoiets gaat het worden![]()
Zwart/donkerbruin is ook weer zo standaard, mja.
Dit kan ook best, toch
Arnhem, en die is wel een beetje ingewikkeld idd. En helaas, daar kom ik niet mee weg, want de baas weet dat ik dan niks aan het doen benquote:Op zondag 8 november 2009 20:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Bij welke werk je dan? Arnhem lijkt me of niet? Dat prgramma is wel wat ingewikkelder dan wat wij hebben draaien inderdaad. Maar als je gewoon die koeiebel, luchtalarm en oranje signaallichten een kwartier laat loeien merkt toch niemand dat je niks meer doet
Wil je hem in je PM of zal ik hem over msn copy/pasten?quote:Op zondag 8 november 2009 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook weer een note erbij zie ik net.
dan de ener laatstequote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Wil je hem in je PM of zal ik hem over msn copy/pasten?
Maandje nog!quote:Op zondag 8 november 2009 22:59 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik bedenk me net, het is al weer bijna tijd voor de Nijmegenawards 2009!![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maandje nog!
Ze is nu wel de meest tegenvallende user IRL! Je komt of ziet er nooit IRL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |