Kon je nou echt niets beters verzinnen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat Piet een grote kerel is. Dat jij dit direct betrekt op intieme zaken zegt meer over jou
Samen spelen, samen delen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was eerst en je blokkeert mijn zicht!
Je gaat maar in een hoekje met je kleine mikkie spelen!quote:
yoquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag heerlijk helemaal niks doen.
* Mikkie is jaloersquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
* SLP_ is ook jaloersquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
quote:
Dan gaan jullie ook niks doen?quote:
Helaas kan ik m'n werk niet zomaar afzeggen. Ik heb volgende week weer eens een vrij weekendquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan jullie ook niks doen?
Ik heb ook dingen af moeten zeggen om niks te kunnen doen.
opgelost??quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
godverdekutkloteprinter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zo!
Ah ook lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helaas kan ik m'n werk niet zomaar afzeggen. Ik heb volgende week weer eens een vrij weekend.
Eerste vrije dag in een maand ofzo, dan, dus wordt wel eens tijdquote:
Haha vetquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:45 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_dr_ic_notting.html
Hey! cheers!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:56 schreef LastRequest het volgende:
Cali: [TK] Ipod 5G 30GB Zwart (compleet en erg mooi!) ?
ik ben nog niet in dit topic aanwezig geweest tot nu danquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
We worden zo verlegen van je aanwezigheid.
Ik zag je 6min geleden anders ook al.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
ik ben nog niet in dit topic aanwezig geweest tot nu dan
dat was niet hierquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zag je 6min geleden anders ook al.
Ja, en laat mij maar achter!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klopt...never mind...ben alweer weg
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en laat mij maar achter!
Ja, wij zijn uiterst lastig in de omgang!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je wou mee?...Ik raak zo in de war van jullie
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, wij zijn uiterst lastig in de omgang!
O, dan moet het ineens snel gaan!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd wel zijn...het geeft niet dat komt helemaal goed als je de 30 bent gepasseerd
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dan moet het ineens snel gaan!
Ja, ik loop tegen de datum aan ja!quote:
Dat kan ik toch niet weten???...dus dan kan je eigenlijk concluderen dat het niet bij iedereen zo isquote:
Levervlekken?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik loop tegen de datum aan ja!Als ik een banaan was geweest dan was ik nu geen groentje maar maar waren de eerste bruine vlekken al zichtbaar!
Ik ben 53 meiske!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten???...dus dan kan je eigenlijk concluderen dat het niet bij iedereen zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |