Als ik weer een weekend volgeplanned heb zitten, word ik gek. Seriously.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef AMDB het volgende:
Toch niks mis met wel dingen doen?
Een weekend niks doen
Ik heb m'n weekend niet volgeplanned, maar er staan wel dingen geplanned. Als het uitslapen maar niet in het geding komt vind ik alles bestquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als ik weer een weekend volgeplanned heb zitten, word ik gek. Seriously.
Dat is het punt dus juist, alles moest altijd maar om fucking 08.00u gepland staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb m'n weekend niet volgeplanned, maar er staan wel dingen geplanned. Als het uitslapen maar niet in het geding komt vind ik alles best
En dat doet je vriendin allemaal? Grow some balls!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is het punt dus juist, alles moest altijd maar om fucking 08.00u gepland staan
Anyway, fijn weekend![]()
Theatervoorstelling?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb niet zo heel veel te doen volgens mij, vanavond n theatervoorstelling, morgen ff thuisblijven voor mn zusje en dan savonds werken, en zondag lekker niksen
Maar je bent het weekend wel vrij dus? Da's chillquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo hockeyen.. dan naar Haarlem, en morgen naar m'n ouders.
Daar een verjaardag en stappen..
Woeptiedoe.
Hmmm, wat loop ik toch te emmeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van weer een dag werk, ik mag nog door t/m donderdag
Ik ben zó postcountgeil jongen, dat wil je niet wetenquote:
ik wist het!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben zó postcountgeil jongen, dat wil je niet weten
Dat soort nieuwsberichten geloof ik maar half. Eerst hebben ze het over een paar dagen, dan ineens uitloop tot een mand (15 sept), dan ineens mei. Ja, haije. Dan ben je je geloofwaardigheid al kwijt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie: http://tweakers.net/nieuw(...)chts-korte-test.html
Ik wilde je net eens gaan PM'en of je nog nieuws hadquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Dragorius het volgende:
Mikkie zijn probleem heb ik nog niet kunnen identificerenAlthans, de technische jongens niet
Gast. Ik doe sinds een paar weken m'n bel- en smswerk weer met een Nokia 6610 met vijf barsten, kapotte toetsen en een brakke batterij waarmee je net tien minuten kan bellen. Wat klaag jequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is niet eerlijkKrijgt men vriendin zomaar een Omnia Qwerty voor nop bij een hi19.95 abbo
Ik denk dat ik gewoon voor vijf tientjes weer een nieuwe koop en probeer daar lang mee te doenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb nog nu een G800, Razr v3, en een swing waar ik op terug kan vallen
Dat ligt eraan. Ter plekke in een koffieshop stikken kan iedereen gebeuren. Als je je verslikt in een koffieshop als object, verdien je op een bepaalde manier zelfs respectquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:35 schreef IrishBastard het volgende:
Het zou pas wonderbaarlijk zijn als je in een koffieshopje gestikt was
oeh, die ziet er naais uit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is niet eerlijkKrijgt men vriendin zomaar een Omnia Qwerty voor nop bij een hi19.95 abbo
Geen stage of studieontwijkend gedrag meer, nu heeft iedereen een levenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef IrishBastard het volgende:
Of zou het komen ómdat het weekend is, en iedereen nu nuttige dingen te doen heeft
Moet je geen gare real-life soap kijken?quote:
Dat zou je met het oog op jouw posthistory niet zeggen.quote:
Neequote:
Ik was eerst en je blokkeert mijn zicht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
En hoe kom jij aan die zeer intieme info?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
Kom kom, Piet is groot genoeg om jullie allebei een stukje te laten hebben
Iedereen kan zien dat Piet een grote kerel is. Dat jij dit direct betrekt op intieme zaken zegt meer over jouquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan die zeer intieme info?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |