Staat toch ook 'probeer'quote:
Ah ja, bekend verschijnsel. Ik zit hier ook vaak te wachten tot collega's een setupje leveren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef royjn het volgende:
[..]
Staat toch ook 'probeer'![]()
Zit weer te wachten op andere personen.
Kan pas aan de gang als zij iets opleveren grmbl
Mensen die iets vragen, een antwoord krijgen, dat antwoord verkeerd toepassen, hetzelfde komen vragen, weer hetzelfde antwoord krijgen, weer dezelfde fout maken, weer mij erbij halen, en dan glashard volhouden dat ze doen wat ik zei dat ze moesten doen, dan doen ze het voor en dan wijs je ze op de fout, zegt die persoon: "oh ZOOO bedoelde je dat"quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laat ons meegenieten, kunnen we er in ieder geval nog om lachen.
Een soortgelijk iets ja. Totaal iets anders en het dan nog niet correct "interpreteren"quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef Sander het volgende:
Whehe. Ik stel me voor dat de fout in de richting gaat van "hoezo, ik druk toch op het kruisje?" *drukt op minnetje*.
Ik sla geen vrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef IrishBastard het volgende:
Dan zitten ze dus binnen je bereik, kun je ze slaan toch
En hij moest zelf nog zijn slagroom kloppen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef Dj_unkie het volgende:
Je wilde dus een kopje koffie en kreeg chocomelk?
Wat een bruggetje! klasse!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef royjn het volgende:
[..]
En hij moest zelf nog zijn slagroom kloppen.
daarover gesproken, heb ik de tetten post gemist?
Ja ik kan zo voor de radio beginnenquote:
U vraagt wij draaien:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sander op 06-11-2009 11:44:50 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
rennen of fietsen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:49 schreef Dupje het volgende:
En het rondje bruggen ging goed! Ondanks dat ik geen zin had.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef IrishBastard het volgende:
Das 6 km/uur toch? Klinkt niet super snel
quote:
Haha klopt. Ik ren en ik loop ook tussendoor. Volgens een schema die ik steeds verder opbouw.quote:
Evy's schema? Dat heb ik inmiddels helemaal uitgelopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef Dupje het volgende:
Haha klopt. Ik ren en ik loop ook tussendoor. Volgens een schema die ik steeds verder opbouw.
Ik ren nu 2 keer 6 min en 2 keer 3 min met 3 en 2 min wandelen tussendoor.
Het opbouwen van mijn conditie duurt nou eenmaal lang aangezien ik last heb van een soort COPD.
Deze: http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htmquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Evy's schema? Dat heb ik inmiddels helemaal uitgelopen.
Heb mijn conditie helemaal opgebouwd, alleen de afgelopen week niet gesport en niet hardgelopen. Ik was bang voor overbelasting. Ik heb normaal (en dat begint vanavond weer) 2 rondjes waar ik uit kan kiezen, eentje van 6.5 en eentje van 8 kilometer.
Haha deze danquote:
die van dat meisje had best een clip kunnen zijn, die homo stelt zich gewoon aanquote:
Lijkt op mijn schema idd. Maar hoe doe je dat onderweg? Stopwatch bij je? En een klapper met dat schema erop?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Deze: http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htm
Rondjes om de keukentafel en gewoon de kookwekker instellenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:11 schreef Sander het volgende:
[..]
Lijkt op mijn schema idd. Maar hoe doe je dat onderweg? Stopwatch bij je? En een klapper met dat schema erop?
Nog niks van gehoord behalve een bevestiging van ontvangst, en dat het een week of wat duurt voor ze pas ingaan op de sollicitaties (ze willen er eerst een x aantal hebben schijnbaar) en ondertussen heb ik een sollicitatie als teamleider lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe is met je gameverkoopbaan afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |