En hij moest zelf nog zijn slagroom kloppen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef Dj_unkie het volgende:
Je wilde dus een kopje koffie en kreeg chocomelk?
Wat een bruggetje! klasse!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef royjn het volgende:
[..]
En hij moest zelf nog zijn slagroom kloppen.
daarover gesproken, heb ik de tetten post gemist?
Ja ik kan zo voor de radio beginnenquote:
U vraagt wij draaien:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sander op 06-11-2009 11:44:50 ]All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
rennen of fietsen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:49 schreef Dupje het volgende:
En het rondje bruggen ging goed! Ondanks dat ik geen zin had.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:10 schreef IrishBastard het volgende:
Das 6 km/uur toch? Klinkt niet super snel
quote:
Haha klopt. Ik ren en ik loop ook tussendoor. Volgens een schema die ik steeds verder opbouw.quote:
Evy's schema? Dat heb ik inmiddels helemaal uitgelopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef Dupje het volgende:
Haha klopt. Ik ren en ik loop ook tussendoor. Volgens een schema die ik steeds verder opbouw.
Ik ren nu 2 keer 6 min en 2 keer 3 min met 3 en 2 min wandelen tussendoor.
Het opbouwen van mijn conditie duurt nou eenmaal lang aangezien ik last heb van een soort COPD.
Deze: http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htmquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Evy's schema? Dat heb ik inmiddels helemaal uitgelopen.
Heb mijn conditie helemaal opgebouwd, alleen de afgelopen week niet gesport en niet hardgelopen. Ik was bang voor overbelasting. Ik heb normaal (en dat begint vanavond weer) 2 rondjes waar ik uit kan kiezen, eentje van 6.5 en eentje van 8 kilometer.
Haha deze danquote:
die van dat meisje had best een clip kunnen zijn, die homo stelt zich gewoon aanquote:
Lijkt op mijn schema idd. Maar hoe doe je dat onderweg? Stopwatch bij je? En een klapper met dat schema erop?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Deze: http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htm
Rondjes om de keukentafel en gewoon de kookwekker instellenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:11 schreef Sander het volgende:
[..]
Lijkt op mijn schema idd. Maar hoe doe je dat onderweg? Stopwatch bij je? En een klapper met dat schema erop?
Nog niks van gehoord behalve een bevestiging van ontvangst, en dat het een week of wat duurt voor ze pas ingaan op de sollicitaties (ze willen er eerst een x aantal hebben schijnbaar) en ondertussen heb ik een sollicitatie als teamleider lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe is met je gameverkoopbaan afgelopen?
Als ik weer een weekend volgeplanned heb zitten, word ik gek. Seriously.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef AMDB het volgende:
Toch niks mis met wel dingen doen?
Een weekend niks doen
Ik heb m'n weekend niet volgeplanned, maar er staan wel dingen geplanned. Als het uitslapen maar niet in het geding komt vind ik alles bestquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als ik weer een weekend volgeplanned heb zitten, word ik gek. Seriously.
Dat is het punt dus juist, alles moest altijd maar om fucking 08.00u gepland staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb m'n weekend niet volgeplanned, maar er staan wel dingen geplanned. Als het uitslapen maar niet in het geding komt vind ik alles best
En dat doet je vriendin allemaal? Grow some balls!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is het punt dus juist, alles moest altijd maar om fucking 08.00u gepland staan
Anyway, fijn weekend![]()
Theatervoorstelling?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb niet zo heel veel te doen volgens mij, vanavond n theatervoorstelling, morgen ff thuisblijven voor mn zusje en dan savonds werken, en zondag lekker niksen
Maar je bent het weekend wel vrij dus? Da's chillquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo hockeyen.. dan naar Haarlem, en morgen naar m'n ouders.
Daar een verjaardag en stappen..
Woeptiedoe.
Hmmm, wat loop ik toch te emmeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van weer een dag werk, ik mag nog door t/m donderdag
Ik ben zó postcountgeil jongen, dat wil je niet wetenquote:
ik wist het!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben zó postcountgeil jongen, dat wil je niet weten
Dat soort nieuwsberichten geloof ik maar half. Eerst hebben ze het over een paar dagen, dan ineens uitloop tot een mand (15 sept), dan ineens mei. Ja, haije. Dan ben je je geloofwaardigheid al kwijt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie: http://tweakers.net/nieuw(...)chts-korte-test.html
Ik wilde je net eens gaan PM'en of je nog nieuws hadquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Dragorius het volgende:
Mikkie zijn probleem heb ik nog niet kunnen identificerenAlthans, de technische jongens niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |