Iedereen kan zien dat Piet een grote kerel is. Dat jij dit direct betrekt op intieme zaken zegt meer over jouquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan die zeer intieme info?
Kon je nou echt niets beters verzinnen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat Piet een grote kerel is. Dat jij dit direct betrekt op intieme zaken zegt meer over jou
Samen spelen, samen delen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was eerst en je blokkeert mijn zicht!
Je gaat maar in een hoekje met je kleine mikkie spelen!quote:
yoquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag heerlijk helemaal niks doen.
* Mikkie is jaloersquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
* SLP_ is ook jaloersquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:46 schreef Dupje het volgende:
quote:
Dan gaan jullie ook niks doen?quote:
Helaas kan ik m'n werk niet zomaar afzeggen. Ik heb volgende week weer eens een vrij weekendquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan jullie ook niks doen?
Ik heb ook dingen af moeten zeggen om niks te kunnen doen.
opgelost??quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
godverdekutkloteprinter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot zo!
Ah ook lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helaas kan ik m'n werk niet zomaar afzeggen. Ik heb volgende week weer eens een vrij weekend.
Eerste vrije dag in een maand ofzo, dan, dus wordt wel eens tijdquote:
Haha vetquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:45 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_dr_ic_notting.html
Hey! cheers!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:56 schreef LastRequest het volgende:
Cali: [TK] Ipod 5G 30GB Zwart (compleet en erg mooi!) ?
ik ben nog niet in dit topic aanwezig geweest tot nu danquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
We worden zo verlegen van je aanwezigheid.
Ik zag je 6min geleden anders ook al.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
ik ben nog niet in dit topic aanwezig geweest tot nu dan
dat was niet hierquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zag je 6min geleden anders ook al.
Ja, en laat mij maar achter!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klopt...never mind...ben alweer weg
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, en laat mij maar achter!
Ja, wij zijn uiterst lastig in de omgang!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je wou mee?...Ik raak zo in de war van jullie
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, wij zijn uiterst lastig in de omgang!
O, dan moet het ineens snel gaan!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd wel zijn...het geeft niet dat komt helemaal goed als je de 30 bent gepasseerd
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dan moet het ineens snel gaan!
Ja, ik loop tegen de datum aan ja!quote:
Dat kan ik toch niet weten???...dus dan kan je eigenlijk concluderen dat het niet bij iedereen zo isquote:
Levervlekken?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik loop tegen de datum aan ja!Als ik een banaan was geweest dan was ik nu geen groentje maar maar waren de eerste bruine vlekken al zichtbaar!
Ik ben 53 meiske!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten???...dus dan kan je eigenlijk concluderen dat het niet bij iedereen zo is
Houdoe, meis!quote:
gewoon ff een rondje lopen in de hoop dat ze ondertussen weg isquote:Op zondag 8 november 2009 10:22 schreef Sander het volgende:
En God wat waren er irritante mensen op m'n werk gisteren zeg. Allemaal klotezat, en een meisje dat mij overduidelijk heel-erg-leuk vond en niet weg te slaan was. En op een gegeven moment is het leuk geweest en ben ik door mijn subtiele "sorry schat maar nou moet je echt optiefen"-moves heen. Maarja, je bent wel gastheer. Dus je doet aardig en beleefd. Bah bah.
Nou ja, gelukkig waren mijn collega's wel gezellig
Nope, hard aan het studerenquote:Op zondag 8 november 2009 16:04 schreef Mikkie het volgende:
Ligt iedereen op de bank te slapen ofzo?
Nee, proberen biologie te snappenquote:Op zondag 8 november 2009 16:04 schreef Mikkie het volgende:
Ligt iedereen op de bank te slapen ofzo?
of hij denkt dat we allemaal zoals hem zijnquote:Op zondag 8 november 2009 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie heeft een slecht beeld van ons
neequote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Mikkie het volgende:
Zijn jullie nu allemaal een zogenaamde 'activiteit' aan het verzinnen?
Ik kan niet weg waar ik staquote:Op zondag 8 november 2009 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon ff een rondje lopen in de hoop dat ze ondertussen weg is
en wat als je moet plassenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |