Ja, het is wat!quote:
Je moet wat doen om het hier levendig te houden na middernacht.quote:
Zie singlestopic: reanimeren met bier & tieten werkt altijd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet wat doen om het hier levendig te houden na middernacht.
Al ben ik zelf ook niet meer zo levendig, kruip zo maar eens m'n nest in
Kom maar met die tieten dan! Gaarne met een toefje slagroom erop!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie singlestopic: reanimeren met bier & tieten werkt altijd!
Jij moet rusten hè! Geen dingen die te opwindend zijn voor je nu.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar met die tieten dan! Gaarne met een toefje slagroom erop!
Ja, zuster!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij moet rusten hè! Geen dingen die te opwindend zijn voor je nu.
quote:
Toen was je een ander soort zuster! Toen speelde ik weer 'Kardinaaltje'!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vorige week schreeuwde je nog "nee zuster!!!!" tegen me...
Ja en sindsdien is alles weer gezwollen. Ook de lichaamsdelen die dat NIET horen te zijn! Dus ik doe even rustig aan met je.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen was je een ander soort zuster! Toen speelde ik weer 'Kardinaaltje'!
Kon geen kwaad! Pas als het heet werd hè!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja en sindsdien is alles weer gezwollen. Ook de lichaamsdelen die dat NIET horen te zijn! Dus ik doe even rustig aan met je.
quote:
Ja en maar ontkennen dat je niet heet werd van me...quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kon geen kwaad! Pas als het heet werd hè!
*kijkt*quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
heb jij toevallig een clitoris?
Maar die mag jij niet laten opzwellen! Dat is alleen voorbehouden aan degene die ook delen boven zijn lies kan laten opzwellen!quote:
klinkt geil ::9quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar die mag jij niet laten opzwellen! Dat is alleen voorbehouden aan degene die ook delen boven zijn lies kan laten opzwellen!
Echt welquote:
Dus iedereen met de tacohoest en wat opgezwollen kliertjes mag het wel? Exclusief hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar die mag jij niet laten opzwellen! Dat is alleen voorbehouden aan degene die ook delen boven zijn lies kan laten opzwellen!
Tsss.... ben je nu nog boos toen ik niet langs wilde komen terwijl je tacohoest had...quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus iedereen met de tacohoest en wat opgezwollen kliertjes mag het wel? Exclusief hoor!
O ja, die tacohoest! Die heb ik ook al gehad! Wat ben ik toch een trendsetter!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tsss.... ben je nu nog boos toen ik niet langs wilde komen terwijl je tacohoest had...
Damn dat heb ik toch allang goedgemaakt???
wederom iets met gezwollen onderdelen
Ik nu ook!quote:
mogguhquote:
-> PUBquote:
Heb je trouwens in bed geplast dat je zo vroeg op bent?quote:
Aah kudt, je hebt m'n geheim verklapt...quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:01 schreef royjn het volgende:
[..]
Heb je trouwens in bed geplast dat je zo vroeg op bent?
Of moest je van mama om 20:00 uur naar bed?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:12 schreef HostiMeister het volgende:
weekend
* draait zich nog lekker ff om
Wijsheid!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:12 schreef HostiMeister het volgende:
weekend
* draait zich nog lekker ff om
Goedzooo!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
de meneer voor de afvoer zou tussen 8 en 10 komen.. hij stond 7.58 voor de deur
en en en
een 8,3 voor mijn tweede essay Amerikanistiek. De vorige was een 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |