Heb jij een klein piemeltje?quote:
iemand moet dat gedrocht ver de grond in stampen, als er iemand is die dat zou moeten kunnen is zij hetquote:Op donderdag 5 november 2009 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij een klein piemeltje?![]()
Ik snap de link anders niet tussen jou en dat draadje.
Je roept een keertje piemel en wie is er meteen als de kippen bij? SLPquote:
SLP = topicstarter van dat piemeltopic?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
SLP heeft nog nooit een piemel van dichtbij gezien joh..
ook geen fipo overigens
SLP heeft duidelijk meer hersencellen dan die van dat piemeltopic! Wat zeg ik, mijn piemel zelf heeft meer hersencellen dat die TS.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
SLP = topicstarter van dat piemeltopic?
Oja, ik was vergeten dat ze een kassa kan bedienenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
SLP heeft duidelijk meer hersencellen dan die van dat piemeltopic! Wat zeg ik, mijn piemel zelf heeft meer hersencellen dat die TS.
Ik ga even een paar stappen terug doen. Zodat SLP wat meer armruimte heeft om uit te halen!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oja, ik was vergeten dat ze een kassa kan bedienen![]()
Ach beter dat dan pakketjes bezorgenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oja, ik was vergeten dat ze een kassa kan bedienen![]()
O, zap je even, is de wedstrijd al begonnen!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ach beter dat dan pakketjes bezorgen
Zie de PIquote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ach beter dat dan pakketjes bezorgen
quote:
Eg wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komen blingblingen met je modschap is not done.
Oh noes. Nu is 't hek van de dam.quote:
Ja, jouw schuld kut.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
jij bent gewoon jaloers dat je niet 2 accounts hebt met een blauw kleurtje
ja, en dan krijg je ditquote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh noes. Nu is 't hek van de dam.
wacht maar tot de meetquote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus dit bedoelen ze met meer blauw op straat!
Hé daar is mijn schaap!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en dan krijg je dit
[ afbeelding ]
16 jan een pub meetquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende? Komp dezernemmer kschien ook effe langs.
nou, redder in nood, doe er wat aanquote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
16 jan een pub meetkomen ook wat van hier als het meezit
onze eigen nijmegen meet is doodgebloed volgens mij
Die zijn in Arnhem nooit goed gegaan. De spontane echter...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
De georganiseerde meets gaan niet echt soepel meer.
Hadden we een eigen meet dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
16 jan een pub meetkomen ook wat van hier als het meezit
onze eigen nijmegen meet is doodgebloed volgens mij
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gaaf, een cali'tje doen bij mensen die een cali'tje doen! Wat zijn wij toch echte NSB-ers CP!
quote:[message=14164315,noline]richard3 schreef op 05 november 2009 @ 13:15[/message]:
moet het toch ff kwijt![]()
gister ochtend op de motor naar school, was klote weer maja je moet iets. het was maar een kleinstukje dus geen leer aangetrokkenwel een extra broek meegenomen ( je weet maar nooit wie weet gaat het regenen) het had tenslote heel de ochtend al geregend.
kom bij een kruising aan waar ik rechtsaf moet, ( 2baans) waar er een diepe plas ligt 2 rijstroken breed. een meter of 6 lang.
ik trek stevig op bij het stoplicht voor de kruising en rij daarna langzaam door de plas. komt er zo'n halve gek vol gas langs me heen ( rechterbaan) en remt zo dat ie precies naast mij door de plas rijdt![]()
![]()
je raad het al ik was van boven tot onder doorweekt B| :/
![]()
meneer in de auto zit zich kostelijk te amuserenna hem er nog eens opgewezen te hebben dat ik echt door en door nat ben en em gebaar waar dat nu voor nodig is schatert meneer het helemaal uit van het lachen.
nog maar een poging gedaan om meneer om uitleg te vragen want het was duidelijk dat hij het expres deed. meneer ging nog harder lachen
koste meneer uiteindelijk dus zun spiegel![]()
ik had nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen... maar et heeft maar een jaar geduurd
vervolgens zat meneer![]()
![]()
![]()
en reed ik vervolgens![]()
![]()
:/ door naar school
wie heeft er ook zulke dingen meegemaakt en hoe heb je dat vervolgens opgelost?
Ja, het is wat!quote:
Je moet wat doen om het hier levendig te houden na middernacht.quote:
Zie singlestopic: reanimeren met bier & tieten werkt altijd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet wat doen om het hier levendig te houden na middernacht.
Al ben ik zelf ook niet meer zo levendig, kruip zo maar eens m'n nest in
Kom maar met die tieten dan! Gaarne met een toefje slagroom erop!quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie singlestopic: reanimeren met bier & tieten werkt altijd!
Jij moet rusten hè! Geen dingen die te opwindend zijn voor je nu.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar met die tieten dan! Gaarne met een toefje slagroom erop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |