Ik kan niet weg waar ik staquote:Op zondag 8 november 2009 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon ff een rondje lopen in de hoop dat ze ondertussen weg is
en wat als je moet plassenquote:
Dan heb ik pechquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Mikkie het volgende:
Zijn jullie nu allemaal een zogenaamde 'activiteit' aan het verzinnen?
moet het elke minuut bemand zijnquote:Op zondag 8 november 2009 16:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan heb ik pech. Maar meestal kan ik wel een collega strikken om ff snel knoppen te gaan rammen. Er gaan altijd wel andere LJ's uit op zaterdag in Aspen.
Nee hoorquote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Mikkie het volgende:
Nee hoor, ik doe vandaag helemaal niks!quote:Op zondag 8 november 2009 16:32 schreef Mikkie het volgende:
Dat is het verschil tussen een fatsoenlijke discotheek en VBquote:Op zondag 8 november 2009 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet het elke minuut bemand zijnik loop ook vaak zat ff een rondje, soms klikt de dj wat aan, soms niet, geen ramp ofzo
Dat was mijn plan ook voor de rest van de avondquote:Op zondag 8 november 2009 16:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe vandaag helemaal niks!
voor jouw beeld, waar sander werkt is n soort de skihutquote:Op zondag 8 november 2009 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een fatsoenlijke discotheek en VB
Ben je er al eens geweest dan? Ik niet hoor. Maar niet dat je je beeld baseert op de Aspen van Khalid, want ik betwijfel of dat een goede tent isquote:Op zondag 8 november 2009 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor jouw beeld, waar sander werkt is n soort de skihut
dus heroverweeg je opmerking nog ff
OV is bagger jaquote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
ik zit in de treinwat heb ik toch een hekel aan het Ov
Ik ben er wel geweest, vond het altijd wel leuk.. Beetje apart volk meestal maar wel leuk voor een avondjequote:Op zondag 8 november 2009 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben je er al eens geweest dan? Ik niet hoor. Maar niet dat je je beeld baseert op de Aspen van Khalid, want ik betwijfel of dat een goede tent is
Volgens mij elke eerste dinsdag van de maand?quote:Op zondag 8 november 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer is er weer eens puberpop?
quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
puik! edit history en notes lezen zijn tof
Ja ik ook, om ze vervolgens aan te vullen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen swarmi-forum, dus ik heb alle tijd om op [usernotes] te klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |