ik heb er ook tijd voor, dat hoort bij mijn taakquote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen swarmi-forum, dus ik heb alle tijd om op [usernotes] te klikken
Ik heb verder toch alleen maar positieve notesquote:Op zondag 8 november 2009 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meh.. als dat het ergste is!
Bovenaan, bij abonnementen. Of vraag één van die smurfen in dit topicquote:Op zondag 8 november 2009 20:21 schreef morgane het volgende:
Waar kan je ook al weer zien hoeveel notes je hebt?
quote:Op zondag 8 november 2009 20:23 schreef morgane het volgende:
Ik heb nog steeds alleen de 'hoi' note
tuurlijkquote:Op zondag 8 november 2009 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb verder toch alleen maar positieve notes.
het was eenquote:Op zondag 8 november 2009 20:23 schreef morgane het volgende:
Ik heb nog steeds alleen de 'hoi' note
ik snapte t ook al nietquote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo moet je het er zes weken mee oneens zijn
dat dusquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef morgane het volgende:
Omdat er de hele periode (dus nog 6 weken) aan de opdracht gewerkt moet worden, er moet steeds een verbeterde versie ingeleverd worden. Ze moet een argumentative essay schrijven n.a.v. een artikel/column zonder het te snel zat te zijn of er niks meer aan toe te kunnen voegen.
ik probeer het wel in het Engels te vinden en ben nu vooral aan het zoeken op iets met 'full time werkende ouders' ofzo, omdat ik daar lekker fel op kan reagerenquote:Op zondag 8 november 2009 21:01 schreef LastRequest het volgende:
Moblo, is er geen politicus die blogt die lijnrecht tegenover jouw mening staat?
Ik heb er maar 3quote:Op zondag 8 november 2009 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook weer een note erbij zie ik net.
Ligt eraan waar je het mee combineert. Ik koop de laatste jaren voornamelijk zwart en bruin, puur omdat het veilige combi's zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef ScarFace- het volgende:
Morgen bij m van de ven langs![]()
http://panamajack.es/nl/catalogo/11-0101-c-60680/basic-0101
Zoiets gaat het worden![]()
Zwart/donkerbruin is ook weer zo standaard, mja.
Dit kan ook best, toch
Arnhem, en die is wel een beetje ingewikkeld idd. En helaas, daar kom ik niet mee weg, want de baas weet dat ik dan niks aan het doen benquote:Op zondag 8 november 2009 20:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Bij welke werk je dan? Arnhem lijkt me of niet? Dat prgramma is wel wat ingewikkelder dan wat wij hebben draaien inderdaad. Maar als je gewoon die koeiebel, luchtalarm en oranje signaallichten een kwartier laat loeien merkt toch niemand dat je niks meer doet
Wil je hem in je PM of zal ik hem over msn copy/pasten?quote:Op zondag 8 november 2009 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook weer een note erbij zie ik net.
dan de ener laatstequote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Wil je hem in je PM of zal ik hem over msn copy/pasten?
Maandje nog!quote:Op zondag 8 november 2009 22:59 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik bedenk me net, het is al weer bijna tijd voor de Nijmegenawards 2009!![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maandje nog!
Ze is nu wel de meest tegenvallende user IRL! Je komt of ziet er nooit IRL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |