Wacht maar tot Ian gedronken heeftquote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef judge666 het volgende:
[..]
IK BEN OOK GEEN TROLL!!!!!!!!!
ik volg mijn eigen regels ed.
In elk geval niet jou regles!
Nog 30 keer Ian zijn bericht qouten, want ja het dringt langzaam doorquote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
Sjjjjjjjjtttttttttttt...miss blijft ze in het oude topic
Een Noek mail sturenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Goffer de goffer, vandaag ben ik dus weer niet terug gebeld![]()
Hier word ik nou zo pissig van
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
Sjjjjjjjjtttttttttttt...miss blijft ze in het oude topic
moeten wij je ff allemaal bellen om op te vrolijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Goffer de goffer, vandaag ben ik dus weer niet terug gebeld![]()
Hier word ik nou zo pissig van
Zeg toon es wat compassiequote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wij je ff allemaal bellen om op te vrolijken
kweetjequote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigdeen zij of een hij
Een bezopen admin lijkt mij veel gevaarlijkerquote:
bezopen en dan al die knoppen, da's wel link jaquote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een bezopen admin lijkt mij veel gevaarlijker
Groot kans dat ik me dan op jullie afreageerquote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wij je ff allemaal bellen om op te vrolijken
oehquote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot kans dat ik me dan op jullie afreageer
ejquote:
Try usquote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hier eeejjjjjj roepen? I s dat 't?![]()
oke moppie, typ het hier maar van je afquote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot kans dat ik me dan op jullie afreageer
Is dat hetquote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hier eeejjjjjj roepen? I s dat 't?![]()
Het is eigenlijk de moeite niet waardquote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef D. het volgende:
Ik mis kennelijk weer van alles.
Wie kan me bijpraten?
We zijn een speeltje kwijt... zoiets?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef D. het volgende:
Ik mis kennelijk weer van alles.
Wie kan me bijpraten?
Je wil mij in het ongewisse latenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de moeite niet waard
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We zijn een speeltje kwijt... zoiets?
Ah, okquote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We zijn een speeltje kwijt... zoiets?
Nee echt niet maar het is zo yesterday's newsquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie heeft er in mijn laatje gezeten
Zolang ik het niet weet is het natuurlijk nog steeds Hot News voor mij hequote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee echt niet maar het is zo yesterday's news
wat hebben ze uit je laatje gepikt???? toch niet die paarse met pareltjes erboven op, die is te duur om zo maar even te vervangenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie heeft er in mijn laatje gezeten
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ik het niet weet is het natuurlijk nog steeds Hot News voor mij he
paars?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat hebben ze uit je laatje gepikt???? toch niet die paarse met pareltjes erboven op, die is te duur om zo maar even te vervangen
Ik bedoel maar, zit al te tellenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat hebben ze uit je laatje gepikt???? toch niet die paarse met pareltjes erboven op, die is te duur om zo maar even te vervangen
Ja scattie, die heb je in heul veul kleuren hoor, zelfs zwart met strassquote:
ja paars, je hebt ze ook in het roze, lichtgevend groen, dat als het zo floep verdwijnt je oplicht, ook in het zwart maar dat is een afknapper in het donker, ook met glitters maar dan moet je het met liefde behandelen anders laten die glitters weer losquote:
Gedragenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja paars, je hebt ze ook in het roze, lichtgevend groen, dat als het zo floep verdwijnt je oplicht, ook in het zwart maar dat is een afknapper in het donker, ook met glitters maar dan moet je het met liefde behandelen anders laten die glitters weer los![]()
nou gaat weer de verkeerde kant op merk ik.gedragen jullie je nu eens
Andersom ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet alles wat Hot is, is news hoor
Daar heb je een puntquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens mijn nachtrust pakken, hard nodig
pakzequote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Kally het volgende:
sweet dreamsquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Kally het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Toverheks het volgende:
ik ga met Kally mee, allemaal slaap lekker straks
Trusten...ik ben dr ookweg vanquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Toverheks het volgende:
ik ga met Kally mee, allemaal slaap lekker straks
+ de troll is gebandquote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jahoor, kwestie van lezen en niet reageren
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik net een giraffe geverfd voor dit topic:
Giraffes tekenen
Neem ik per ongeluk een slok va het verfwater.![]()
En, had het een beetje een acceptabele afdronkquote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Giraffes tekenen
Lachen...en smaakte het?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Giraffes tekenen
Als ik het niet gemerkt had, het had teruggezet en de keer daarop het goede glas gepakt had misschien.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
En, had het een beetje een acceptabele afdronk
Dat is het idee, van een beetje waterverf ga je echt niet overgeven en dood. Neem een glas melk en 't is weer overquote:
Ja het is idd het idee.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is het idee, van een beetje waterverf ga je echt niet overgeven en dood. Neem een glas melk en 't is weer over
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
jemig wat een poepzooi!!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En vraag morgen een darmonderzoek aan, eens kijken of ze schrikken van gele darmen
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:57 schreef Noek het volgende:
Die is mooi!
Het mag niet met de computer gemaakt worden hè?
Ja sorry.quote:
Ik lees het nu ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja sorry.
Wil je een vilstiftje lenen? Eentje die al een beetje opgedroogd is maar nog net wat krassen kan maken.
Ooooh de terror van die viltstiften.![]()
Maar wel doen want je hebt skills.
Nee! Een badmat voor kerst?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen skatties!![]()
Noek!! hedde gij die badmat nog gezien? die voor de kerst?
Momento..quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Een badmat voor kerst?![]()
![]()
Dat klinkt wel lekker gek. Waar???
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Noek!!!! Kerstbadmat! Zomaar bij H&M.
Leve de nam van de ANWB maar die krijgt geen koffie, nee!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Oh, mijn auto is stuk. Ik ga zo de Anwb bellen. Moet je die dan ook binnenlaten voor koffie of hoe werkt dat met zulke instanties? Schilders enzo, dat is lekker makkelijk maar dit is toch anders vind ik.
Ja Buuf geeft de hele buurt koffie, ik ben net wat asocialer zeg maar.![]()
Dus ja of nee?
Oh, die is toch leuk!quote:
Ooooh, als jij dat al vindt....quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Leve de nam van de ANWB maar die krijgt geen koffie, nee!die hangen de helft van hun dagen bij pomstationnen koffie te leuten. Zelfs ik heb een grens.
Nee, behalve als ie 't binnen een half uur maakt voor een prikkie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Oh, mijn auto is stuk. Ik ga zo de Anwb bellen. Moet je die dan ook binnenlaten voor koffie of hoe werkt dat met zulke instanties? Schilders enzo, dat is lekker makkelijk maar dit is toch anders vind ik.
Ja Buuf geeft de hele buurt koffie, ik ben net wat asocialer zeg maar.![]()
Dus ja of nee?
ja, dat kussen is niets. Maar die badmat! ik zag je al weer een welkom thuis bord ophangen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, die is toch leuk!![]()
Dat kussen is ruk trouwens. Dat is gewoon een fotoprint, doe normaal!![]()
Die sok en ochtendjas ook hoor.Ik voel me helemaal miss USA als ik dat zie. Zo gezellig!
Kerst!![]()
![]()
Ik gooi hem in mijn mandje! Ligt toch nog een Rolling Stones shirtje in. Die is toch ook leuk, met roze enzo.
Let it ho, let it ho, let it ho!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat kussen is niets. Maar die badmat! ik zag je al weer een welkom thuis bord ophangen.en dat ik dan met Caro kennis kom maken met je badmat.
![]()
En dit jaar mag ik voor het eerst mijngekleurde lampjes
in de kerstboom doen. Hoerenkerst!!
Die heb ik ook. Tenminste, als je die Vintage look bedoelt, zwart 'afgedragen', dus een beetje doorschijnend op sommige stukken, T-shirt met een rood-roze logo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef Noek het volgende:
Ligt toch nog een Rolling Stones shirtje in. Die is toch ook leuk, met roze enzo.
Dat soort beloftes moet je vooraf doen, motivatie jeweetz.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:29 schreef Noek het volgende:
Let it ho, let it ho, let it ho!![]()
Ja, neem dan van jullie ook mee dan. Kunnen ze fijn samen matten?![]()
Pietje, als die het voor een prikkie maakt dan lebber ik zelfs zijn wang af. Wedden dat het duur wordt. Wedden?
Nee, en hij staat niet meer op de site. Hij is lichtgrijs met een roze mond.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Tenminste, als je die Vintage look bedoelt, zwart 'afgedragen', dus een beetje doorschijnend op sommige stukken, T-shirt met een rood-roze logo?
Na drie keer wassen zit er alleen nog amper kleur in het logo. Maar dat afgewassen zwart blijft wel cool.
Oh god. Het is iets met van die gloeidingen ofzo. Dat dacht meneer geloof ik maar ik het gaat om auto's, weet ik veel. Gloeidingen check dacht ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja. En dan schroeven ze er een nieuwe accu in voor duur, en dat zit je nog met het probleem wan thet was niet de accu.![]()
Maar als je dan een lief mailtje schrijft over zonneschijn krijg je het geld van de accu weer terug!
Even naar de Gamma voor een paar gloeilampen, die erin schroeven en je ziet weer licht in die technische duisternisquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god. Het is iets met van die gloeidingen ofzo. Dat dacht meneer geloof ik maar ik het gaat om auto's, weet ik veel. Gloeidingen check dacht ik.
Laat zien!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
Had ik al gezegt dat ik een nieuwe laptop heb?
Nee, vertel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
Had ik al gezegt dat ik een nieuwe laptop heb?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen Heidelmans. Uitgeslapen? Neem dan je bed op en wandel, gewoon, omdat 't kan
Niks mis met de verlichting.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even naar de Gamma voor een paar gloeilampen, die erin schroeven en je ziet weer licht in die technische duisternis
En als het dan gaat regenen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt je bed bij je, je kunt om de paar meter uitrusten
Oh, je hebt een Diesel en hij wil niet starten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god. Het is iets met van die gloeidingen ofzo. Dat dacht meneer geloof ik maar ik het gaat om auto's, weet ik veel. Gloeidingen check dacht ik.
Jij kan zelfs van water wijn maken heb ik zo het ideequote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, je hebt een Diesel en hij wil niet starten!![]()
Dat weet ik dan weer.ik kan zelf gloeispiralen vervangen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef CarOnline het volgende:
Ja een Fucking Goede Morgen.
Ik heb vandaag vrij. 't Mocht ook wel een keertje.
En mn vadurrrr mn vadurrrr mn vadurrrr is vandaag jaaaarrug![]()
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij kan zelfs van water wijn maken heb ik zo het idee
Kan ik je lokken met mijn badmat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, je hebt een Diesel en hij wil niet starten!![]()
Dat weet ik dan weer.ik kan zelf gloeispiralen vervangen
Ja druk smuk. Maar vandaag vrij. En zooi in huis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen CarOO!!! ik wilde net vermist gaan bellen ja!![]()
Gefeliciteerd met je vader!en ook met zijn verjaardag.
Oh Sjit!! ik verzaak....![]()
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!!!![]()
(zat ff met Nick en simon mee te lallen, het foute uur)
Jij hebt de man van de ANWB.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik je lokken met mijn badmat?
CarOoooo! Feli!
Mijn ex ging daarvoor altijd naar de arts, maar nooit geweten dat die spiralen konden gloeienquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan zelf gloeispiralen vervangen
Van harte, namens Harderwijk en omstreken. Hoe oud is de beste man geworden vandaag en wat ga je hem geven?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef CarOnline het volgende:
Ja een Fucking Goede Morgen.
Ik heb vandaag vrij. 't Mocht ook wel een keertje.
En mn vadurrrr mn vadurrrr mn vadurrrr is vandaag jaaaarrug![]()
[ afbeelding ]
Ja. die man die dat gedaan heeft kan maar beter in een isoleercel ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja druk smuk. Maar vandaag vrij. En zooi in huis.
Gister naar This is it geweest. Tof![]()
En zielig. Maar tof. Oh man, je zal het maar op je geweten hebben dat je gewoon DE Michael Jackson hebt vermoord![]()
![]()
Oh en nou weet ik het niet meer.
De kachelboer komt draden herstellen ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik kijk uit naar Sinterklaas en niet naar bomen die onnatuurlijk vol worden gehangen met lampen, ballen en kegels. Niet dat ik iets krijg hoor, dat is al jaren niet of nauwelijks het geval, maar ik herbeleef jaarlijks de door de jaren ingesleten voorpret. Kortom, de liedjes, de sfeer, de nerveuze drukte in de winkels en de winkelstraat, de traditie geeft een goed gevoel.
Met dat in het vooruitzicht, geef ik iedereen kofffie, zo ook de kachelboer die vanmiddag langs komt voor herstel van twee draden, jawel, noodzakelijk voor het geven van enig licht alhier.
Oh, de ducttape constructie heeft het nu al begeven?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik kijk uit naar Sinterklaas en niet naar bomen die onnatuurlijk vol worden gehangen met lampen, ballen en kegels. Niet dat ik iets krijg hoor, dat is al jaren niet of nauwelijks het geval, maar ik herbeleef jaarlijks de door de jaren ingesleten voorpret. Kortom, de liedjes, de sfeer, de nerveuze drukte in de winkels en de winkelstraat, de traditie geeft een goed gevoel.
Met dat in het vooruitzicht, geef ik iedereen kofffie, zo ook de kachelboer die vanmiddag langs komt voor herstel van twee draden, jawel, noodzakelijk voor het geven van enig licht alhier.
Dat gaat ie inderdaad doen, ik kijk hunkerend uit naar de collateral damage. Niet heus natuurlijk en ik heb dan ook mijn fototoestel opgeladen tot over het randje, twee geheugenkaarten leeg gemaakt om al het bewijsmateriaal vast te leggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De kachelboer komt draden herstellen ?
Onnatuurlijk vol?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die ene, o zo authentieke, kluns?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
Anders moet je Alsido even vragen, die is ook goed met draden
Oeh als jij met je badmat staat te zwaaien, wie komt er dan niet!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik je lokken met mijn badmat?
CarOoooo! Feli!
Nee, ik had gebeld, gevraagd naar het gevaar en dat ik ietwat ongerust was. Ook dat iedereen op Fok! mij had verteld dat het zo niet kon. Volgens de andere kant van de lijn kon het écht geen kwaad. Prima, maar ik stuur je wél een aangetekend schrijven dat bij de eerste de beste brand ik jullie aansprakelijk stel vertelde ik hem. Na enige stilte kreeg ik te horen dat ze langs zouden komen om één en ander te herstellen. En dat is dus vandaag, wederom op een vrijdag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, de ducttape constructie heeft het nu al begeven?zit je echt zonder stroom? gelukkig heb je een houtkachel...
Nou ja, gelukkig deze week, en niet volgende week als het ook nog de 13e is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik had gebeld, gevraagd naar het gevaar en dat ik ietwat ongerust was. Ook dat iedereen op Fok! mij had verteld dat het zo niet kon. Volgens de andere kant van de lijn kon het écht geen kwaad. Prima, maar ik stuur je wél een aangetekend schrijven dat bij de eerste de beste brand ik jullie aansprakelijk stel vertelde ik hem. Na enige stilte kreeg ik te horen dat ze langs zouden komen om één en ander te herstellen. En dat is dus vandaag, wederom op een vrijdag.
Alsido knoopt de eindjes wel aan elkaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe is het met dat draadjesMikado daar?
Het zal toch niet? Ik wordt opeens wat nerveus en begin ietwat vochtig te worden onder mijn okselsquote:
We horen het wel als je huis is afgefiktquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, wie z'n gat brand moet op de blaren zitten. Ik ga straks de kachel even lekker opstoken zodat hij straks nog lekker aan het nagloeien is als die pipo die black box moet loskoppelen![]()
Brandzalf heb ik inmiddels in de vuilnisbak geflikkerd
Hij is 69 jaar geworden (maar ziet er geen dag ouder uit dan 68quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van harte, namens Harderwijk en omstreken. Hoe oud is de beste man geworden vandaag en wat ga je hem geven?
Een Harakiri Koikarper!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
de ander heeft vorige week zelfmoord gepleegd door uit de vijver te springen![]()
Ja, ik denk dat het een ongeluk isquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF?!? Suicidale Koikarpers?bij het tuincentrum hier in de buurt verkopen ze die beesten en mag je ze voeren. Ik vind ze echt zo mooi... Maar da's toch heel moeilijk om te houden met een superschone vijver enzo? of nog een Koi erbij. Baby's zijn vast niet zo duur??
Nou! Ben je zo dartel aan het euh, doen wat Koikarpers doen, plonsplons lig je bonk met je hele hebben en houwen op de kant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het een ongeluk is![]()
Hij had het best naar zn zin, daar in die grote vijver.
En geen briefje Cc, want Koikarpers hebben geen pennen! Duhhh
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Paar jaar geleden hebben we hem voor vaderdag 2 steuren gekocht.
Maar dat was op zaterdag, en omdat broerlief en ik geen vijver hadden, hebben we ze in een cementkuip gedaan. Volgende morgen willen we ze pakken, beide steuren dood![]()
Hier Pa, gefeliciteerd met je vaderdag, 2 dooie steuren, veel plezier ermee
Ramen en deuren dicht dan maar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jkomen_gassen__.html
Dit dus.. ramen en deuren dicht....![]()
Volgens mij woon ik heus neit zo in de buurt getver!! dit is echt heel onheilspellend.
Blomst!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jkomen_gassen__.html
Dit dus.. ramen en deuren dicht....![]()
Volgens mij woon ik heus neit zo in de buurt getver!! dit is echt heel onheilspellend.
Lees het dan gewoon niet. Jij bent geweldig. en je hebt superleuk haar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ramen en deuren dicht dan maar!
Waait wel weer over![]()
![]()
Oh man, ik zit weer in de kort haar discussie.
Wat een malloten lopen er ook rond hier op Fok!![]()
![]()
En sterkte met je gas!
Blomst woont meer in mijn buurt dan in de buurt van Dronrijp.quote:
Nog niet volgroeide malloten. Dat zijn de knokige knie helden. Nog nooit geneukt en omdat hun hand wat lammig wordt neemt de natuur het over. Hun mond wordt groter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh man, ik zit weer in de kort haar discussie.
Wat een malloten lopen er ook rond hier op Fok!![]()
Neeeeee!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh, als die gifwolk wel deze kant opkomt... Rip voor de nabestaanden van ons konijn.
Hij is 12 for crying out loud. Het beest moet ergens aan dood gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Neeeeee!
Haal hem binnen. Doe hem een masker op. Als je die niet hebt, een plastic tas maar laat zijn oren vrij anders hoort die niks en dat is zielig.
Zet hem dan gelijk met z'n knaagtanden aan het gas.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is 12 for crying out loud. Het beest moet ergens aan dood gaan.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Giftige gassen lossen razend snel op. Alleen in een zeer dichte nabijheid is het schadelijk. Als je er verder dan drie-vier kilometer (natte vinger) van af woont, dan zou Ik zou mij niet al teveel zorgen maken Buuf. (er komt wat militaire kennis bovendrijven over de beperking van het effect bij het gebruik van gifgas)quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet niet of een vergiftigd konijn erg gezond isquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ja maar een gifwolk is wel heel crue....en het is nog lang geen kerst
Ja, kijk eens jongens! Diner. Een lichtgevend konijn!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ja maar een gifwolk is wel heel crue....en het is nog lang geen kerst
Je proeftijd zit er toch alweer op?quote:
Waar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk. Mannen op hun pikkie trappen als het gaat om hun mannelijke trots.
Waar anders dan in SEX?quote:
Ja, maar toch, jullie zijn allemaal lievquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je proeftijd zit er toch alweer op?
ja zeg...je kan nu eenmaal niet alles hebben in zo'n geval....quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
ik weet niet of een vergiftigd konijn erg gezond is
Ik zou op de vogels letten. Die hebben hele tere longetjes hè. Ik heb ze er nl een keer uitgerukt bij een mus en idd, heel fragiel. Prachtig hè, de natuur.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik vind het wel een goeie graadmeter, dat konijn. Nou, ik zit wel 50 km van dronrijp denk ik? maar de wolk is nu even zoek.![]()
Maar ik had niet gedacht dat het horen van het alarm zo griezelig zou zijn.Beetje creepy hoor.
Oh, en mensen die zeggen dat konijnen 8 worden geloof ik ook niet meer.
Och lieve help, dan is er niets aan de hand, ik zou mij geen zorgen maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik vind het wel een goeie graadmeter, dat konijn. Nou, ik zit wel 50 km van dronrijp denk ik? maar de wolk is nu even zoek.![]()
Maar ik had niet gedacht dat het horen van het alarm zo griezelig zou zijn.Beetje creepy hoor.
Oh, en mensen die zeggen dat konijnen 8 worden geloof ik ook niet meer.
Hoe lang moet je een konijn van 12 opzetten voor ie een beetje mals is vraag ik me af.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
ik weet niet of een vergiftigd konijn erg gezond is
Wat heb jij gesnoven, gerookt gespoten geslikt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar toch, jullie zijn allemaal liev
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zou op de vogels letten. Die hebben hele tere longetjes hè. Ik heb ze er nl een keer uitgerukt bij een mus en idd, heel fragiel. Prachtig hè, de natuur.
wat liefquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe lang moet je een konijn van 12 opzetten voor ie een beetje mals is vraag ik me af.![]()
Maar hij is wel een dotje hoor.
[ afbeelding ]
Tief op gek, ik ben helemaal niet liefquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar toch, jullie zijn allemaal liev
Alleen als je size en girth hebt!quote:
OK, TT was genoeg. Jij houdt van boomstammen in je flots?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
Zit ik opeens in Buufs historie te neuzen naar SEX-topics.
Cc moet ik hebbben.
Flots?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:18 schreef Gert het volgende:
OK, TT was genoeg. Jij houdt van boomstammen in je flots?
Ik dacht ik doe een tegenpoging.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flots?
Dat klinkt wel heel erg naar een bouvier met yoghurt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Gevaarlijke opmerking ...quote:
Maakt niet uit, ik eet er toch niet vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zeg...je kan nu eenmaal niet alles hebben in zo'n geval....
Ahh die is lief!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, Gèèèèèèhèèèèèèrt.
[ afbeelding ]
En dat is niet vanwege gas in zijn ogen!
Whehehe nee jullie wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, voelde je je in je kruis getast Gert?!![]()
Bij een flots zie ik een soort van angora konijn met ergens een opening waar iets in kan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Gétverdemme. Flots. Da's een kruising tussen fluim en kots?
Nou ... eerlijk gezegd vroeg ik me direct heel erg af hoe de vagina van jouw vriendin eruitziet.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij een flots zie ik een soort van angora konijn met ergens een opening waar iets in kan.
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "quote:
Ik vind Kleine Gert iets mannelijker klinkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "
Ga jij kleine Gert maar even gedag zeggen met je flots.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ZEG! Dat vind de Buum heel niet goed hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga jij kleine Gert maar even gedag zeggen met je flots.
Ah nee, iew en dan Cc's topic erbij en dat gaskonijn.
Nog een uur hier en dan pak ik mijn tank en rij het hele dorp plat.
Of ik ga random bedrijven bedreigen. Dat is weer eens wat anders!
Vergeet je gasmasker en kanarie in het kooitje niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ZEG! Dat vind de Buum heel niet goed hoor!![]()
Ik zal ff kijken of ik alweer over straat mag.
Eet smakelijk straksquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ZEG! Dat vind de Buum heel niet goed hoor!![]()
Ik zal ff kijken of ik alweer over straat mag.
Ja, dat was al vrij snel duidelijk. Maar zo was het veel leuker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:47 schreef beequeen het volgende:
Buuv, ik denk dat het wel weer veilig is en eik ook al die tijd veilig is geweest. De Telegraaf schrijft in een update dat in de rest van Friesland de sirenes per abuis zijn afgegaan.
Was het niet Liesje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:07 schreef D. het volgende:
Wie was het die er indirect voor heeft gezorgd dat ik nu al voor de derde keer deze week met een bord wentelteefjes voor me zit?
Hihi, wat lievvvvvv!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tief op gek, ik ben helemaal niet lief
Ik wil, ik wil, maak 's voor me?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Oe wentelteefjes![]()
Oh nee. toch niet.
Er mankeert toch niets aan je handen?quote:
Asjubliiiiiiiiiiiiiiiiieft?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er mankeert toch niets aan je handen?
Wat een geluksvogel ben jijquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:16 schreef Laysa het volgende:
ik ben gelukkig niet dol op wentelteefjes
Melkquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe maak je die ook weer? Iets met in ei gedrenkte witte boterhammen toch?
Ik wil ooooooooooookquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Vanillesuiker, kaneel, melk, ei boterham, ff weken, bakken in de pan, bestrooien met suiker en kaneel.![]()
Tenminste, volgens het net door mij opgezochte recept. Boterhammen staan te weken nu.
Hier ruikt het nog niet veilig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat was al vrij snel duidelijk. Maar zo was het veel leuker.Gun mij ook eens een lolletje.
O, ik vind het meer klinken als uitgelubberde vagina.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaakquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:30 schreef Laysa het volgende:...sorry maar ik vind het echt smerig...desalniettemin...eet smakelijk allemaal
Ik weet niet waar je het over hebt maar: Fijn!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De derde is nu onderweg vanaf Utrecht, deze twee hebben geen verstand van elektriek, maar "'t Komt goed mien jong" zegtie
Men neme een glas met verdunde waterverf en.. o nee, dat was het recept voor wijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:11 schreef Toverheks het volgende:
was liesje, die ging op internet opzoeken hoe ze het ook alweer moest maken.
Een geruststellende gedachtequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De derde is nu onderweg vanaf Utrecht, deze twee hebben geen verstand van elektriek, maar "'t Komt goed mien jong" zegtie
Ik zou je echt kostbare en makkelijk versleepbare bezittingen tóch maar even elders neerleggen, in je auto of zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gertje zou je mijn "Heleen, Kom 's Hier" TT aan kunnen passen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou je echt kostbare en makkelijk versleepbare bezittingen tóch maar even elders neerleggen, in je auto of zo.
Even inlezen vanaf hier [RLS CS #316] Zit ik nog wel in het goede topic?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt maar: Fijn!
zowaar een grappig topicquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gertje zou je mijn "Heleen, Kom 's Hier" TT aan kunnen passen?
Heleentje vindt het niet zo grappig geloof ik
Iets van "Kruknegert V Actie" ofzo.
Ik lig in een scheur hierquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even inlezen vanaf hier [RLS CS #316] Zit ik nog wel in het goede topic?
*iets mompelt over 1 zwaluw en een zomerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij niet zo zou janken de hele tijd zou je zien dat ik een aanwinst voor dit subforum ben
AANWINST zei ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
*iets mompelt over 1 zwaluw en een zomer
Een beetje heks weet dat het salpeterzuur is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef Toverheks het volgende:
het was zaltpeterzuur (of zaltpeperzuur kan ook, kon het niet goed verstaan)er zijn 2 medewerkers met ademhalings moeilijkheden naar ziekenhuis gebracht, was dus echt gaswolk waar jullie het over hadden, is net op nieuws.
ja, dat zei ik tochquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje heks weet dat het salpeterzuur is.
Doennnnnn.....en je cam aanzetten svp...dan hebben wij ook nog een beetje lolquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
Tussen 2 en 4 de herkansing voor de wasmachine-bezorgert en aansluitert.
Ech hè, ik heb nú al de neiging om de bellen waar ze godverdomme blijven.
Als het weer niet lukt wil ik een haatcampagne, ik zoek alvast wat oude lakens voor de spandoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
Oh, 5 over 4 komt ie!! Wat leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hink een beetje op twee benen aangaande The Kings of Leon
Maar dees vind ik wel tof geloof ik...
Die is leuk voor mijn carrière als rockster.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Die is leuk voor mijn carrière als rockster.
Ik dacht toch eerst dat het Intwine was toen ik ze voor het eerst hoorde.
Ik ook niet.quote:
Ik heb die gast van Intwine een keer tegen een fiets geduwd onderweg naar het No Mercy Metal festival in tilburg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:45 schreef Noek het volgende:
Intwine is fijn. Maar ik vind echt zoveel leuk. Ik vreet bijna alles.
Maar Ian, waarom? Hij is zo groot als mijn duim!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb die gast van Intwine een keer tegen een fiets geduwd onderweg naar het No Mercy Metal festival in tilburg.
Hij is dus serieus gewoon SCHATTIG in het echt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar Ian, waarom? Hij is zo groot als mijn duim!
Aw!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is dus serieus gewoon SCHATTIG in het echt.
Zo'n klein stuitermannetje met rare oorbelletjes enzo
Hij vond mij ook wel leuk geloof ik.
Hij had een hele rare jas aan en wij liepen 'm te zieken met zijn kutbandjequote:
Dat had die heel slim gedaan, da menneke. Voordat hij de liveshows in zou gaan wilde hij geen Idol meer worden. En hup, hij was bekend en maakt nummers met zijn bandje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij had een hele rare jas aan en wij liepen 'm te zieken met zijn kutbandje![]()
Dat was maar een paar weken nadat hij uit Idols was gestapt omdat ze zijn nummers gingen stelen ofzo.
OK dan! Alle hulp is welkom, zelfs van dwerg-werperts. Ze zijn er namelijk NOG STEEDS NIET.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het weer niet lukt wil ik een haatcampagne, ik zoek alvast wat oude lakens voor de spandoeken.
Kut, zeg dat dan eerder.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dan! Alle hulp is welkom, zelfs van dwerg-werperts. Ze zijn er namelijk NOG STEEDS NIET.
Nou!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dan! Alle hulp is welkom, zelfs van dwerg-werperts. Ze zijn er namelijk NOG STEEDS NIET.
Ben jij een metalhead? En dan ook nog van het ruige soort?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij kwam onschuldig uit het station en liep ineens tussen 50 ruige metalheads
Het is geen blijvertje bij mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |