Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
Zit ik opeens in Buufs historie te neuzen naar SEX-topics.
Cc moet ik hebbben.
Flots?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:18 schreef Gert het volgende:
OK, TT was genoeg. Jij houdt van boomstammen in je flots?
Ik dacht ik doe een tegenpoging.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flots?
Dat klinkt wel heel erg naar een bouvier met yoghurt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk. Mannen op hun pikkie trappen als het gaat om hun mannelijke trots.
Gevaarlijke opmerking ...quote:
Maakt niet uit, ik eet er toch niet vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zeg...je kan nu eenmaal niet alles hebben in zo'n geval....
Ahh die is lief!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, Gèèèèèèhèèèèèèrt.
[ afbeelding ]
En dat is niet vanwege gas in zijn ogen!
Whehehe nee jullie wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, voelde je je in je kruis getast Gert?!![]()
Bij een flots zie ik een soort van angora konijn met ergens een opening waar iets in kan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Gétverdemme. Flots. Da's een kruising tussen fluim en kots?
Nou ... eerlijk gezegd vroeg ik me direct heel erg af hoe de vagina van jouw vriendin eruitziet.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij een flots zie ik een soort van angora konijn met ergens een opening waar iets in kan.
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "quote:
Ik vind Kleine Gert iets mannelijker klinkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "
Ga jij kleine Gert maar even gedag zeggen met je flots.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "
ZEG! Dat vind de Buum heel niet goed hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga jij kleine Gert maar even gedag zeggen met je flots.
Ah nee, iew en dan Cc's topic erbij en dat gaskonijn.
Nog een uur hier en dan pak ik mijn tank en rij het hele dorp plat.
Of ik ga random bedrijven bedreigen. Dat is weer eens wat anders!
Vergeet je gasmasker en kanarie in het kooitje niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ZEG! Dat vind de Buum heel niet goed hoor!![]()
Ik zal ff kijken of ik alweer over straat mag.
Eet smakelijk straksquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ZEG! Dat vind de Buum heel niet goed hoor!![]()
Ik zal ff kijken of ik alweer over straat mag.
Ja, dat was al vrij snel duidelijk. Maar zo was het veel leuker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:47 schreef beequeen het volgende:
Buuv, ik denk dat het wel weer veilig is en eik ook al die tijd veilig is geweest. De Telegraaf schrijft in een update dat in de rest van Friesland de sirenes per abuis zijn afgegaan.
Was het niet Liesje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:07 schreef D. het volgende:
Wie was het die er indirect voor heeft gezorgd dat ik nu al voor de derde keer deze week met een bord wentelteefjes voor me zit?
Hihi, wat lievvvvvv!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tief op gek, ik ben helemaal niet lief
Ik wil, ik wil, maak 's voor me?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Oe wentelteefjes![]()
Oh nee. toch niet.
Er mankeert toch niets aan je handen?quote:
Asjubliiiiiiiiiiiiiiiiieft?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er mankeert toch niets aan je handen?
Wat een geluksvogel ben jijquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:16 schreef Laysa het volgende:
ik ben gelukkig niet dol op wentelteefjes
Melkquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe maak je die ook weer? Iets met in ei gedrenkte witte boterhammen toch?
Ik wil ooooooooooookquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Vanillesuiker, kaneel, melk, ei boterham, ff weken, bakken in de pan, bestrooien met suiker en kaneel.![]()
Tenminste, volgens het net door mij opgezochte recept. Boterhammen staan te weken nu.
Hier ruikt het nog niet veilig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat was al vrij snel duidelijk. Maar zo was het veel leuker.Gun mij ook eens een lolletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |