We horen het wel als je huis is afgefiktquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, wie z'n gat brand moet op de blaren zitten. Ik ga straks de kachel even lekker opstoken zodat hij straks nog lekker aan het nagloeien is als die pipo die black box moet loskoppelen![]()
Brandzalf heb ik inmiddels in de vuilnisbak geflikkerd
Hij is 69 jaar geworden (maar ziet er geen dag ouder uit dan 68quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van harte, namens Harderwijk en omstreken. Hoe oud is de beste man geworden vandaag en wat ga je hem geven?
Een Harakiri Koikarper!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
de ander heeft vorige week zelfmoord gepleegd door uit de vijver te springen![]()
Ja, ik denk dat het een ongeluk isquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF?!? Suicidale Koikarpers?bij het tuincentrum hier in de buurt verkopen ze die beesten en mag je ze voeren. Ik vind ze echt zo mooi... Maar da's toch heel moeilijk om te houden met een superschone vijver enzo? of nog een Koi erbij. Baby's zijn vast niet zo duur??
Nou! Ben je zo dartel aan het euh, doen wat Koikarpers doen, plonsplons lig je bonk met je hele hebben en houwen op de kant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het een ongeluk is![]()
Hij had het best naar zn zin, daar in die grote vijver.
En geen briefje Cc, want Koikarpers hebben geen pennen! Duhhh
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Paar jaar geleden hebben we hem voor vaderdag 2 steuren gekocht.
Maar dat was op zaterdag, en omdat broerlief en ik geen vijver hadden, hebben we ze in een cementkuip gedaan. Volgende morgen willen we ze pakken, beide steuren dood![]()
Hier Pa, gefeliciteerd met je vaderdag, 2 dooie steuren, veel plezier ermee
Ramen en deuren dicht dan maar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jkomen_gassen__.html
Dit dus.. ramen en deuren dicht....![]()
Volgens mij woon ik heus neit zo in de buurt getver!! dit is echt heel onheilspellend.
Blomst!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jkomen_gassen__.html
Dit dus.. ramen en deuren dicht....![]()
Volgens mij woon ik heus neit zo in de buurt getver!! dit is echt heel onheilspellend.
Lees het dan gewoon niet. Jij bent geweldig. en je hebt superleuk haar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ramen en deuren dicht dan maar!
Waait wel weer over![]()
![]()
Oh man, ik zit weer in de kort haar discussie.
Wat een malloten lopen er ook rond hier op Fok!![]()
![]()
En sterkte met je gas!
Blomst woont meer in mijn buurt dan in de buurt van Dronrijp.quote:
Nog niet volgroeide malloten. Dat zijn de knokige knie helden. Nog nooit geneukt en omdat hun hand wat lammig wordt neemt de natuur het over. Hun mond wordt groter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh man, ik zit weer in de kort haar discussie.
Wat een malloten lopen er ook rond hier op Fok!![]()
Neeeeee!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh, als die gifwolk wel deze kant opkomt... Rip voor de nabestaanden van ons konijn.
Hij is 12 for crying out loud. Het beest moet ergens aan dood gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Neeeeee!
Haal hem binnen. Doe hem een masker op. Als je die niet hebt, een plastic tas maar laat zijn oren vrij anders hoort die niks en dat is zielig.
Zet hem dan gelijk met z'n knaagtanden aan het gas.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij is 12 for crying out loud. Het beest moet ergens aan dood gaan.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Giftige gassen lossen razend snel op. Alleen in een zeer dichte nabijheid is het schadelijk. Als je er verder dan drie-vier kilometer (natte vinger) van af woont, dan zou Ik zou mij niet al teveel zorgen maken Buuf. (er komt wat militaire kennis bovendrijven over de beperking van het effect bij het gebruik van gifgas)quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet niet of een vergiftigd konijn erg gezond isquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ja maar een gifwolk is wel heel crue....en het is nog lang geen kerst
Ja, kijk eens jongens! Diner. Een lichtgevend konijn!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ja maar een gifwolk is wel heel crue....en het is nog lang geen kerst
Je proeftijd zit er toch alweer op?quote:
Waar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk. Mannen op hun pikkie trappen als het gaat om hun mannelijke trots.
Waar anders dan in SEX?quote:
Ja, maar toch, jullie zijn allemaal lievquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je proeftijd zit er toch alweer op?
ja zeg...je kan nu eenmaal niet alles hebben in zo'n geval....quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
ik weet niet of een vergiftigd konijn erg gezond is
Ik zou op de vogels letten. Die hebben hele tere longetjes hè. Ik heb ze er nl een keer uitgerukt bij een mus en idd, heel fragiel. Prachtig hè, de natuur.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik vind het wel een goeie graadmeter, dat konijn. Nou, ik zit wel 50 km van dronrijp denk ik? maar de wolk is nu even zoek.![]()
Maar ik had niet gedacht dat het horen van het alarm zo griezelig zou zijn.Beetje creepy hoor.
Oh, en mensen die zeggen dat konijnen 8 worden geloof ik ook niet meer.
Och lieve help, dan is er niets aan de hand, ik zou mij geen zorgen maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik vind het wel een goeie graadmeter, dat konijn. Nou, ik zit wel 50 km van dronrijp denk ik? maar de wolk is nu even zoek.![]()
Maar ik had niet gedacht dat het horen van het alarm zo griezelig zou zijn.Beetje creepy hoor.
Oh, en mensen die zeggen dat konijnen 8 worden geloof ik ook niet meer.
Hoe lang moet je een konijn van 12 opzetten voor ie een beetje mals is vraag ik me af.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
ik weet niet of een vergiftigd konijn erg gezond is
Wat heb jij gesnoven, gerookt gespoten geslikt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar toch, jullie zijn allemaal liev
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zou op de vogels letten. Die hebben hele tere longetjes hè. Ik heb ze er nl een keer uitgerukt bij een mus en idd, heel fragiel. Prachtig hè, de natuur.
wat liefquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe lang moet je een konijn van 12 opzetten voor ie een beetje mals is vraag ik me af.![]()
Maar hij is wel een dotje hoor.
[ afbeelding ]
Tief op gek, ik ben helemaal niet liefquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar toch, jullie zijn allemaal liev
Alleen als je size en girth hebt!quote:
OK, TT was genoeg. Jij houdt van boomstammen in je flots?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
Zit ik opeens in Buufs historie te neuzen naar SEX-topics.
Cc moet ik hebbben.
Flots?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:18 schreef Gert het volgende:
OK, TT was genoeg. Jij houdt van boomstammen in je flots?
Ik dacht ik doe een tegenpoging.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flots?
Dat klinkt wel heel erg naar een bouvier met yoghurt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Gevaarlijke opmerking ...quote:
Maakt niet uit, ik eet er toch niet vanquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zeg...je kan nu eenmaal niet alles hebben in zo'n geval....
Ahh die is lief!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, Gèèèèèèhèèèèèèrt.
[ afbeelding ]
En dat is niet vanwege gas in zijn ogen!
Whehehe nee jullie wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, voelde je je in je kruis getast Gert?!![]()
Bij een flots zie ik een soort van angora konijn met ergens een opening waar iets in kan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Gétverdemme. Flots. Da's een kruising tussen fluim en kots?
Nou ... eerlijk gezegd vroeg ik me direct heel erg af hoe de vagina van jouw vriendin eruitziet.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij een flots zie ik een soort van angora konijn met ergens een opening waar iets in kan.
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "quote:
Ik vind Kleine Gert iets mannelijker klinkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "
Ga jij kleine Gert maar even gedag zeggen met je flots.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "
ZEG! Dat vind de Buum heel niet goed hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga jij kleine Gert maar even gedag zeggen met je flots.
Ah nee, iew en dan Cc's topic erbij en dat gaskonijn.
Nog een uur hier en dan pak ik mijn tank en rij het hele dorp plat.
Of ik ga random bedrijven bedreigen. Dat is weer eens wat anders!
Vergeet je gasmasker en kanarie in het kooitje niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ZEG! Dat vind de Buum heel niet goed hoor!![]()
Ik zal ff kijken of ik alweer over straat mag.
Eet smakelijk straksquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ZEG! Dat vind de Buum heel niet goed hoor!![]()
Ik zal ff kijken of ik alweer over straat mag.
Ja, dat was al vrij snel duidelijk. Maar zo was het veel leuker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:47 schreef beequeen het volgende:
Buuv, ik denk dat het wel weer veilig is en eik ook al die tijd veilig is geweest. De Telegraaf schrijft in een update dat in de rest van Friesland de sirenes per abuis zijn afgegaan.
Was het niet Liesje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:07 schreef D. het volgende:
Wie was het die er indirect voor heeft gezorgd dat ik nu al voor de derde keer deze week met een bord wentelteefjes voor me zit?
Hihi, wat lievvvvvv!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tief op gek, ik ben helemaal niet lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |