Het zal toch niet? Ik wordt opeens wat nerveus en begin ietwat vochtig te worden onder mijn okselsquote:
We horen het wel als je huis is afgefiktquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, wie z'n gat brand moet op de blaren zitten. Ik ga straks de kachel even lekker opstoken zodat hij straks nog lekker aan het nagloeien is als die pipo die black box moet loskoppelen![]()
Brandzalf heb ik inmiddels in de vuilnisbak geflikkerd
Hij is 69 jaar geworden (maar ziet er geen dag ouder uit dan 68quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van harte, namens Harderwijk en omstreken. Hoe oud is de beste man geworden vandaag en wat ga je hem geven?
Een Harakiri Koikarper!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:09 schreef CarOnline het volgende:
de ander heeft vorige week zelfmoord gepleegd door uit de vijver te springen![]()
Ja, ik denk dat het een ongeluk isquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF?!? Suicidale Koikarpers?bij het tuincentrum hier in de buurt verkopen ze die beesten en mag je ze voeren. Ik vind ze echt zo mooi... Maar da's toch heel moeilijk om te houden met een superschone vijver enzo? of nog een Koi erbij. Baby's zijn vast niet zo duur??
Nou! Ben je zo dartel aan het euh, doen wat Koikarpers doen, plonsplons lig je bonk met je hele hebben en houwen op de kant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het een ongeluk is![]()
Hij had het best naar zn zin, daar in die grote vijver.
En geen briefje Cc, want Koikarpers hebben geen pennen! Duhhh
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Paar jaar geleden hebben we hem voor vaderdag 2 steuren gekocht.
Maar dat was op zaterdag, en omdat broerlief en ik geen vijver hadden, hebben we ze in een cementkuip gedaan. Volgende morgen willen we ze pakken, beide steuren dood![]()
Hier Pa, gefeliciteerd met je vaderdag, 2 dooie steuren, veel plezier ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |