quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Neem ik per ongeluk een slok va het verfwater.![]()
jemig wat een poepzooi!!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En vraag morgen een darmonderzoek aan, eens kijken of ze schrikken van gele darmen
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:57 schreef Noek het volgende:
Die is mooi!
Het mag niet met de computer gemaakt worden hè?
Ja sorry.quote:
Ik lees het nu ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja sorry.
Wil je een vilstiftje lenen? Eentje die al een beetje opgedroogd is maar nog net wat krassen kan maken.
Ooooh de terror van die viltstiften.![]()
Maar wel doen want je hebt skills.
Nee! Een badmat voor kerst?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen skatties!![]()
Noek!! hedde gij die badmat nog gezien? die voor de kerst?
Momento..quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Een badmat voor kerst?![]()
![]()
Dat klinkt wel lekker gek. Waar???
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Noek!!!! Kerstbadmat! Zomaar bij H&M.
Leve de nam van de ANWB maar die krijgt geen koffie, nee!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Oh, mijn auto is stuk. Ik ga zo de Anwb bellen. Moet je die dan ook binnenlaten voor koffie of hoe werkt dat met zulke instanties? Schilders enzo, dat is lekker makkelijk maar dit is toch anders vind ik.
Ja Buuf geeft de hele buurt koffie, ik ben net wat asocialer zeg maar.![]()
Dus ja of nee?
Oh, die is toch leuk!quote:
Ooooh, als jij dat al vindt....quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Leve de nam van de ANWB maar die krijgt geen koffie, nee!die hangen de helft van hun dagen bij pomstationnen koffie te leuten. Zelfs ik heb een grens.
Nee, behalve als ie 't binnen een half uur maakt voor een prikkie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Oh, mijn auto is stuk. Ik ga zo de Anwb bellen. Moet je die dan ook binnenlaten voor koffie of hoe werkt dat met zulke instanties? Schilders enzo, dat is lekker makkelijk maar dit is toch anders vind ik.
Ja Buuf geeft de hele buurt koffie, ik ben net wat asocialer zeg maar.![]()
Dus ja of nee?
ja, dat kussen is niets. Maar die badmat! ik zag je al weer een welkom thuis bord ophangen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, die is toch leuk!![]()
Dat kussen is ruk trouwens. Dat is gewoon een fotoprint, doe normaal!![]()
Die sok en ochtendjas ook hoor.Ik voel me helemaal miss USA als ik dat zie. Zo gezellig!
Kerst!![]()
![]()
Ik gooi hem in mijn mandje! Ligt toch nog een Rolling Stones shirtje in. Die is toch ook leuk, met roze enzo.
Let it ho, let it ho, let it ho!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat kussen is niets. Maar die badmat! ik zag je al weer een welkom thuis bord ophangen.en dat ik dan met Caro kennis kom maken met je badmat.
![]()
En dit jaar mag ik voor het eerst mijngekleurde lampjes
in de kerstboom doen. Hoerenkerst!!
Die heb ik ook. Tenminste, als je die Vintage look bedoelt, zwart 'afgedragen', dus een beetje doorschijnend op sommige stukken, T-shirt met een rood-roze logo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef Noek het volgende:
Ligt toch nog een Rolling Stones shirtje in. Die is toch ook leuk, met roze enzo.
Dat soort beloftes moet je vooraf doen, motivatie jeweetz.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:29 schreef Noek het volgende:
Let it ho, let it ho, let it ho!![]()
Ja, neem dan van jullie ook mee dan. Kunnen ze fijn samen matten?![]()
Pietje, als die het voor een prikkie maakt dan lebber ik zelfs zijn wang af. Wedden dat het duur wordt. Wedden?
Nee, en hij staat niet meer op de site. Hij is lichtgrijs met een roze mond.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Tenminste, als je die Vintage look bedoelt, zwart 'afgedragen', dus een beetje doorschijnend op sommige stukken, T-shirt met een rood-roze logo?
Na drie keer wassen zit er alleen nog amper kleur in het logo. Maar dat afgewassen zwart blijft wel cool.
Oh god. Het is iets met van die gloeidingen ofzo. Dat dacht meneer geloof ik maar ik het gaat om auto's, weet ik veel. Gloeidingen check dacht ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja. En dan schroeven ze er een nieuwe accu in voor duur, en dat zit je nog met het probleem wan thet was niet de accu.![]()
Maar als je dan een lief mailtje schrijft over zonneschijn krijg je het geld van de accu weer terug!
Even naar de Gamma voor een paar gloeilampen, die erin schroeven en je ziet weer licht in die technische duisternisquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god. Het is iets met van die gloeidingen ofzo. Dat dacht meneer geloof ik maar ik het gaat om auto's, weet ik veel. Gloeidingen check dacht ik.
Laat zien!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
Had ik al gezegt dat ik een nieuwe laptop heb?
Nee, vertel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
Had ik al gezegt dat ik een nieuwe laptop heb?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen Heidelmans. Uitgeslapen? Neem dan je bed op en wandel, gewoon, omdat 't kan
Niks mis met de verlichting.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even naar de Gamma voor een paar gloeilampen, die erin schroeven en je ziet weer licht in die technische duisternis
En als het dan gaat regenen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt je bed bij je, je kunt om de paar meter uitrusten
Oh, je hebt een Diesel en hij wil niet starten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god. Het is iets met van die gloeidingen ofzo. Dat dacht meneer geloof ik maar ik het gaat om auto's, weet ik veel. Gloeidingen check dacht ik.
Jij kan zelfs van water wijn maken heb ik zo het ideequote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, je hebt een Diesel en hij wil niet starten!![]()
Dat weet ik dan weer.ik kan zelf gloeispiralen vervangen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef CarOnline het volgende:
Ja een Fucking Goede Morgen.
Ik heb vandaag vrij. 't Mocht ook wel een keertje.
En mn vadurrrr mn vadurrrr mn vadurrrr is vandaag jaaaarrug![]()
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij kan zelfs van water wijn maken heb ik zo het idee
Kan ik je lokken met mijn badmat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, je hebt een Diesel en hij wil niet starten!![]()
Dat weet ik dan weer.ik kan zelf gloeispiralen vervangen
Ja druk smuk. Maar vandaag vrij. En zooi in huis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen CarOO!!! ik wilde net vermist gaan bellen ja!![]()
Gefeliciteerd met je vader!en ook met zijn verjaardag.
Oh Sjit!! ik verzaak....![]()
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!!!![]()
(zat ff met Nick en simon mee te lallen, het foute uur)
Jij hebt de man van de ANWB.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik je lokken met mijn badmat?
CarOoooo! Feli!
Mijn ex ging daarvoor altijd naar de arts, maar nooit geweten dat die spiralen konden gloeienquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan zelf gloeispiralen vervangen
Van harte, namens Harderwijk en omstreken. Hoe oud is de beste man geworden vandaag en wat ga je hem geven?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef CarOnline het volgende:
Ja een Fucking Goede Morgen.
Ik heb vandaag vrij. 't Mocht ook wel een keertje.
En mn vadurrrr mn vadurrrr mn vadurrrr is vandaag jaaaarrug![]()
[ afbeelding ]
Ja. die man die dat gedaan heeft kan maar beter in een isoleercel ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja druk smuk. Maar vandaag vrij. En zooi in huis.
Gister naar This is it geweest. Tof![]()
En zielig. Maar tof. Oh man, je zal het maar op je geweten hebben dat je gewoon DE Michael Jackson hebt vermoord![]()
![]()
Oh en nou weet ik het niet meer.
De kachelboer komt draden herstellen ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik kijk uit naar Sinterklaas en niet naar bomen die onnatuurlijk vol worden gehangen met lampen, ballen en kegels. Niet dat ik iets krijg hoor, dat is al jaren niet of nauwelijks het geval, maar ik herbeleef jaarlijks de door de jaren ingesleten voorpret. Kortom, de liedjes, de sfeer, de nerveuze drukte in de winkels en de winkelstraat, de traditie geeft een goed gevoel.
Met dat in het vooruitzicht, geef ik iedereen kofffie, zo ook de kachelboer die vanmiddag langs komt voor herstel van twee draden, jawel, noodzakelijk voor het geven van enig licht alhier.
Oh, de ducttape constructie heeft het nu al begeven?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik kijk uit naar Sinterklaas en niet naar bomen die onnatuurlijk vol worden gehangen met lampen, ballen en kegels. Niet dat ik iets krijg hoor, dat is al jaren niet of nauwelijks het geval, maar ik herbeleef jaarlijks de door de jaren ingesleten voorpret. Kortom, de liedjes, de sfeer, de nerveuze drukte in de winkels en de winkelstraat, de traditie geeft een goed gevoel.
Met dat in het vooruitzicht, geef ik iedereen kofffie, zo ook de kachelboer die vanmiddag langs komt voor herstel van twee draden, jawel, noodzakelijk voor het geven van enig licht alhier.
Dat gaat ie inderdaad doen, ik kijk hunkerend uit naar de collateral damage. Niet heus natuurlijk en ik heb dan ook mijn fototoestel opgeladen tot over het randje, twee geheugenkaarten leeg gemaakt om al het bewijsmateriaal vast te leggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De kachelboer komt draden herstellen ?
Onnatuurlijk vol?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die ene, o zo authentieke, kluns?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
Anders moet je Alsido even vragen, die is ook goed met draden
Oeh als jij met je badmat staat te zwaaien, wie komt er dan niet!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik je lokken met mijn badmat?
CarOoooo! Feli!
Nee, ik had gebeld, gevraagd naar het gevaar en dat ik ietwat ongerust was. Ook dat iedereen op Fok! mij had verteld dat het zo niet kon. Volgens de andere kant van de lijn kon het écht geen kwaad. Prima, maar ik stuur je wél een aangetekend schrijven dat bij de eerste de beste brand ik jullie aansprakelijk stel vertelde ik hem. Na enige stilte kreeg ik te horen dat ze langs zouden komen om één en ander te herstellen. En dat is dus vandaag, wederom op een vrijdag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, de ducttape constructie heeft het nu al begeven?zit je echt zonder stroom? gelukkig heb je een houtkachel...
Nou ja, gelukkig deze week, en niet volgende week als het ook nog de 13e is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik had gebeld, gevraagd naar het gevaar en dat ik ietwat ongerust was. Ook dat iedereen op Fok! mij had verteld dat het zo niet kon. Volgens de andere kant van de lijn kon het écht geen kwaad. Prima, maar ik stuur je wél een aangetekend schrijven dat bij de eerste de beste brand ik jullie aansprakelijk stel vertelde ik hem. Na enige stilte kreeg ik te horen dat ze langs zouden komen om één en ander te herstellen. En dat is dus vandaag, wederom op een vrijdag.
Alsido knoopt de eindjes wel aan elkaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe is het met dat draadjesMikado daar?
Het zal toch niet? Ik wordt opeens wat nerveus en begin ietwat vochtig te worden onder mijn okselsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |