Leve de nam van de ANWB maar die krijgt geen koffie, nee!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Oh, mijn auto is stuk. Ik ga zo de Anwb bellen. Moet je die dan ook binnenlaten voor koffie of hoe werkt dat met zulke instanties? Schilders enzo, dat is lekker makkelijk maar dit is toch anders vind ik.
Ja Buuf geeft de hele buurt koffie, ik ben net wat asocialer zeg maar.![]()
Dus ja of nee?
Oh, die is toch leuk!quote:
Ooooh, als jij dat al vindt....quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Leve de nam van de ANWB maar die krijgt geen koffie, nee!die hangen de helft van hun dagen bij pomstationnen koffie te leuten. Zelfs ik heb een grens.
Nee, behalve als ie 't binnen een half uur maakt voor een prikkie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Oh, mijn auto is stuk. Ik ga zo de Anwb bellen. Moet je die dan ook binnenlaten voor koffie of hoe werkt dat met zulke instanties? Schilders enzo, dat is lekker makkelijk maar dit is toch anders vind ik.
Ja Buuf geeft de hele buurt koffie, ik ben net wat asocialer zeg maar.![]()
Dus ja of nee?
ja, dat kussen is niets. Maar die badmat! ik zag je al weer een welkom thuis bord ophangen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, die is toch leuk!![]()
Dat kussen is ruk trouwens. Dat is gewoon een fotoprint, doe normaal!![]()
Die sok en ochtendjas ook hoor.Ik voel me helemaal miss USA als ik dat zie. Zo gezellig!
Kerst!![]()
![]()
Ik gooi hem in mijn mandje! Ligt toch nog een Rolling Stones shirtje in. Die is toch ook leuk, met roze enzo.
Let it ho, let it ho, let it ho!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat kussen is niets. Maar die badmat! ik zag je al weer een welkom thuis bord ophangen.en dat ik dan met Caro kennis kom maken met je badmat.
![]()
En dit jaar mag ik voor het eerst mijngekleurde lampjes
in de kerstboom doen. Hoerenkerst!!
Die heb ik ook. Tenminste, als je die Vintage look bedoelt, zwart 'afgedragen', dus een beetje doorschijnend op sommige stukken, T-shirt met een rood-roze logo?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef Noek het volgende:
Ligt toch nog een Rolling Stones shirtje in. Die is toch ook leuk, met roze enzo.
Dat soort beloftes moet je vooraf doen, motivatie jeweetz.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:29 schreef Noek het volgende:
Let it ho, let it ho, let it ho!![]()
Ja, neem dan van jullie ook mee dan. Kunnen ze fijn samen matten?![]()
Pietje, als die het voor een prikkie maakt dan lebber ik zelfs zijn wang af. Wedden dat het duur wordt. Wedden?
Nee, en hij staat niet meer op de site. Hij is lichtgrijs met een roze mond.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Tenminste, als je die Vintage look bedoelt, zwart 'afgedragen', dus een beetje doorschijnend op sommige stukken, T-shirt met een rood-roze logo?
Na drie keer wassen zit er alleen nog amper kleur in het logo. Maar dat afgewassen zwart blijft wel cool.
Oh god. Het is iets met van die gloeidingen ofzo. Dat dacht meneer geloof ik maar ik het gaat om auto's, weet ik veel. Gloeidingen check dacht ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja. En dan schroeven ze er een nieuwe accu in voor duur, en dat zit je nog met het probleem wan thet was niet de accu.![]()
Maar als je dan een lief mailtje schrijft over zonneschijn krijg je het geld van de accu weer terug!
Even naar de Gamma voor een paar gloeilampen, die erin schroeven en je ziet weer licht in die technische duisternisquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god. Het is iets met van die gloeidingen ofzo. Dat dacht meneer geloof ik maar ik het gaat om auto's, weet ik veel. Gloeidingen check dacht ik.
Laat zien!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
Had ik al gezegt dat ik een nieuwe laptop heb?
Nee, vertel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
Had ik al gezegt dat ik een nieuwe laptop heb?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen Heidelmans. Uitgeslapen? Neem dan je bed op en wandel, gewoon, omdat 't kan
Niks mis met de verlichting.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even naar de Gamma voor een paar gloeilampen, die erin schroeven en je ziet weer licht in die technische duisternis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |