Trustenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Toverheks het volgende:
ik ga met Kally mee, allemaal slaap lekker straks
Trusten...ik ben dr ookweg vanquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef Toverheks het volgende:
ik ga met Kally mee, allemaal slaap lekker straks
+ de troll is gebandquote:Op donderdag 5 november 2009 22:21 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jahoor, kwestie van lezen en niet reageren
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik net een giraffe geverfd voor dit topic:
Giraffes tekenen
Neem ik per ongeluk een slok va het verfwater.![]()
En, had het een beetje een acceptabele afdronkquote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Giraffes tekenen
Lachen...en smaakte het?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Giraffes tekenen
Als ik het niet gemerkt had, het had teruggezet en de keer daarop het goede glas gepakt had misschien.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
En, had het een beetje een acceptabele afdronk
Dat is het idee, van een beetje waterverf ga je echt niet overgeven en dood. Neem een glas melk en 't is weer overquote:
Ja het is idd het idee.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is het idee, van een beetje waterverf ga je echt niet overgeven en dood. Neem een glas melk en 't is weer over
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
jemig wat een poepzooi!!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En vraag morgen een darmonderzoek aan, eens kijken of ze schrikken van gele darmen
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:57 schreef Noek het volgende:
Die is mooi!
Het mag niet met de computer gemaakt worden hè?
Ja sorry.quote:
Ik lees het nu ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja sorry.
Wil je een vilstiftje lenen? Eentje die al een beetje opgedroogd is maar nog net wat krassen kan maken.
Ooooh de terror van die viltstiften.![]()
Maar wel doen want je hebt skills.
Nee! Een badmat voor kerst?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen skatties!![]()
Noek!! hedde gij die badmat nog gezien? die voor de kerst?
Momento..quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Een badmat voor kerst?![]()
![]()
Dat klinkt wel lekker gek. Waar???
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Noek!!!! Kerstbadmat! Zomaar bij H&M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |