Toppie!!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op: [RLS SC #352] In de puree
Waar ik nav de vraag "wat is een TR" van Laysa al wel van dit icoontje [ afbeelding ] de url had gevonden, maar nog niet die van de NSB-knop.
Lieve Sabine, daar ging het niet om. Het ging erom dat Huub vond dat het niet erg was dat er zulke filmpjes van hem op i-net staan. Dáár ging het om. Ik ging daar op door om te zeggen dat hij het nadat hij vader was geworden wel aangaf het wat minder leuk te vinden, maar ik zei dat het ook wle kon zijn omdat hij nu een dochter heeft ipv een zoon, omdat het tov een zoon 'stoer' gerweest zou zijn en tov een dochter wat ranzig. Dus alsjeblieft, kom niet aan met 'wat het kind vindt', want daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:50 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ff serieus, kun jij je één persoon voorstellen die het niet erg zou vinden als diegene zijn of haar ouders de seks bedrijvend op beeld zou zien?
Ik niet.
Ze doen het geeneens!!
Maar goed, de NSB-knop is dus diezelfde alsquote:
Oeh... dat beddengoed ook??quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Noek!!!! Kerstbadmat! Zomaar bij H&M.
Hmm.. supermarkpizza en bier.. 't kán erger...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf heeft iedereen culinaire shit en ik paupervreten!?
Gast, dat klinkt geniaal?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. supermarkpizza en bier.. 't kán erger...
Jij ook een, stuur hem wel op hoor zijn erg lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf heeft iedereen culinaire shit en ik paupervreten!?
Zo meteen gooit Pietje de SC dicht en moeten we wachten tot hij met zijn stracciadinges klaar isquote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wel in het juiste topic hopelijk..... want ieder topic z'n eigen knop
Lange vingers?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een ovenschotel gegeten, enorm lekker, om je vingers bij af te likken.
Hoeveel kost die?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
nou, misschien kun je hem juist beter niet gebruiken als je je over de zeik voelt, maar beter als je een topic wilt redden om iemand het zit te verstieren voor de restquote:Op donderdag 5 november 2009 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...nog niet nodig...ik ben niet zo snel over de ''Zeik"'
Ik heb een hele beleefde TR geschreven en extra Gert genoemdquote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, misschien kun je hem juist beter niet gebruiken als je je over de zeik voelt, maar beter als je een topic wilt redden om iemand het zit te verstieren voor de rest
Aha...nou de volgende keer als ik bij een rel aanwezig ben Tr ik wel met jullie meequote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, misschien kun je hem juist beter niet gebruiken als je je over de zeik voelt, maar beter als je een topic wilt redden om iemand het zit te verstieren voor de rest
There is no such thing as: "té hysterisch".quote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! dat geruite hè? dat vond ik ook al. t is alleen té hysterisch in mijnhysterisch behangen
slaapkamer
Zeker, zit nog op m'n werk, koffie en een gevulde koek, kan je die kutjudge niet wijsmaken natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. supermarkpizza en bier.. 't kán erger...
Volgens mij is ééntje eigenlijk genoeg. Komt een uitroeptekentje ofzeaux achter de tt te staan die alleen modjes kunnen zien. Dacht ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aha...nou de volgende keer als ik bij een rel aanwezig ben Tr ik wel met jullie mee
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, zit nog op m'n werk, koffie en een gevulde koek, kan je die kutjudge niet wijsmaken natuurlijk
Mwah, ik denk dat hij in de ene slaapkamer heel mooi staat (daar heb ik altijd rood beddengoed want colour-co) en in de andere slaapkamer staat ie ook heel mooi... win-win situatiequote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! dat geruite hè? dat vond ik ook al. t is alleen té hysterisch in mijnhysterisch behangen
slaapkamer
Badmat en beddengoed zijn inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Korsjes..?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
neh lekker knapperig kaaskorstje bovenop, zooo lekker
Nu een lekker kopje thee maken,
Die was niet voor jou bedoeldquote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
las dat wij de hele dag niks doen
Ik vond die "vervelende Nederlanders" het bestequote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
las dat wij de hele dag niks doen
kan jij niet reserve-mod worden dan, dat als de echte lekker gaan eten jij ff inspringt??? rooster b.v.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is ééntje eigenlijk genoeg. Komt een uitroeptekentje ofzeaux achter de tt te staan die alleen modjes kunnen zien. Dacht ik.
Ik weet het niet zeker aangezien die idioten mij geen kleurtje willen geven
quote:
Wat een goed idee opeens uit het nietsquote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan jij niet reserve-mod worden dan, dat als de echte lekker gaan eten jij ff inspringt??? rooster b.v.
Jaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond die "vervelende Nederlanders" het beste
nou-hou.... we hebben franse lelies, brede streep en smalle streep, allemaal in zwartwit. Dat word geen oog meer dichtdoen met ruite dekens erbij.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
There is no such thing as: "té hysterisch".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |