Toppie!!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op: [RLS SC #352] In de puree
Waar ik nav de vraag "wat is een TR" van Laysa al wel van dit icoontje [ afbeelding ] de url had gevonden, maar nog niet die van de NSB-knop.
Lieve Sabine, daar ging het niet om. Het ging erom dat Huub vond dat het niet erg was dat er zulke filmpjes van hem op i-net staan. Dáár ging het om. Ik ging daar op door om te zeggen dat hij het nadat hij vader was geworden wel aangaf het wat minder leuk te vinden, maar ik zei dat het ook wle kon zijn omdat hij nu een dochter heeft ipv een zoon, omdat het tov een zoon 'stoer' gerweest zou zijn en tov een dochter wat ranzig. Dus alsjeblieft, kom niet aan met 'wat het kind vindt', want daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:50 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ff serieus, kun jij je één persoon voorstellen die het niet erg zou vinden als diegene zijn of haar ouders de seks bedrijvend op beeld zou zien?
Ik niet.
Ze doen het geeneens!!
Maar goed, de NSB-knop is dus diezelfde alsquote:
Oeh... dat beddengoed ook??quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Noek!!!! Kerstbadmat! Zomaar bij H&M.
Hmm.. supermarkpizza en bier.. 't kán erger...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf heeft iedereen culinaire shit en ik paupervreten!?
Gast, dat klinkt geniaal?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. supermarkpizza en bier.. 't kán erger...
Jij ook een, stuur hem wel op hoor zijn erg lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf heeft iedereen culinaire shit en ik paupervreten!?
Zo meteen gooit Pietje de SC dicht en moeten we wachten tot hij met zijn stracciadinges klaar isquote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wel in het juiste topic hopelijk..... want ieder topic z'n eigen knop
Lange vingers?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een ovenschotel gegeten, enorm lekker, om je vingers bij af te likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |