Wacht maar tot Ian gedronken heeftquote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef judge666 het volgende:
[..]
IK BEN OOK GEEN TROLL!!!!!!!!!
ik volg mijn eigen regels ed.
In elk geval niet jou regles!
Nog 30 keer Ian zijn bericht qouten, want ja het dringt langzaam doorquote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
Sjjjjjjjjtttttttttttt...miss blijft ze in het oude topic
Een Noek mail sturenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Goffer de goffer, vandaag ben ik dus weer niet terug gebeld![]()
Hier word ik nou zo pissig van
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Laysa het volgende:
Sjjjjjjjjtttttttttttt...miss blijft ze in het oude topic
moeten wij je ff allemaal bellen om op te vrolijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Goffer de goffer, vandaag ben ik dus weer niet terug gebeld![]()
Hier word ik nou zo pissig van
Zeg toon es wat compassiequote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wij je ff allemaal bellen om op te vrolijken
kweetjequote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigdeen zij of een hij
Een bezopen admin lijkt mij veel gevaarlijkerquote:
bezopen en dan al die knoppen, da's wel link jaquote:Op donderdag 5 november 2009 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een bezopen admin lijkt mij veel gevaarlijker
Groot kans dat ik me dan op jullie afreageerquote:Op donderdag 5 november 2009 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wij je ff allemaal bellen om op te vrolijken
oehquote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot kans dat ik me dan op jullie afreageer
ejquote:
Try usquote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hier eeejjjjjj roepen? I s dat 't?![]()
oke moppie, typ het hier maar van je afquote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot kans dat ik me dan op jullie afreageer
Is dat hetquote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Hier eeejjjjjj roepen? I s dat 't?![]()
Het is eigenlijk de moeite niet waardquote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef D. het volgende:
Ik mis kennelijk weer van alles.
Wie kan me bijpraten?
We zijn een speeltje kwijt... zoiets?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:48 schreef D. het volgende:
Ik mis kennelijk weer van alles.
Wie kan me bijpraten?
Je wil mij in het ongewisse latenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de moeite niet waard
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We zijn een speeltje kwijt... zoiets?
Ah, okquote:Op donderdag 5 november 2009 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We zijn een speeltje kwijt... zoiets?
Nee echt niet maar het is zo yesterday's newsquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie heeft er in mijn laatje gezeten
Zolang ik het niet weet is het natuurlijk nog steeds Hot News voor mij hequote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee echt niet maar het is zo yesterday's news
wat hebben ze uit je laatje gepikt???? toch niet die paarse met pareltjes erboven op, die is te duur om zo maar even te vervangenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie heeft er in mijn laatje gezeten
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ik het niet weet is het natuurlijk nog steeds Hot News voor mij he
paars?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat hebben ze uit je laatje gepikt???? toch niet die paarse met pareltjes erboven op, die is te duur om zo maar even te vervangen
Ik bedoel maar, zit al te tellenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat hebben ze uit je laatje gepikt???? toch niet die paarse met pareltjes erboven op, die is te duur om zo maar even te vervangen
Ja scattie, die heb je in heul veul kleuren hoor, zelfs zwart met strassquote:
ja paars, je hebt ze ook in het roze, lichtgevend groen, dat als het zo floep verdwijnt je oplicht, ook in het zwart maar dat is een afknapper in het donker, ook met glitters maar dan moet je het met liefde behandelen anders laten die glitters weer losquote:
Gedragenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja paars, je hebt ze ook in het roze, lichtgevend groen, dat als het zo floep verdwijnt je oplicht, ook in het zwart maar dat is een afknapper in het donker, ook met glitters maar dan moet je het met liefde behandelen anders laten die glitters weer los![]()
nou gaat weer de verkeerde kant op merk ik.gedragen jullie je nu eens
Andersom ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet alles wat Hot is, is news hoor
Daar heb je een puntquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens mijn nachtrust pakken, hard nodig
pakzequote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Kally het volgende:
sweet dreamsquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |