Nee, vertel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
Had ik al gezegt dat ik een nieuwe laptop heb?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen Heidelmans. Uitgeslapen? Neem dan je bed op en wandel, gewoon, omdat 't kan
Niks mis met de verlichting.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even naar de Gamma voor een paar gloeilampen, die erin schroeven en je ziet weer licht in die technische duisternis
En als het dan gaat regenen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt je bed bij je, je kunt om de paar meter uitrusten
Oh, je hebt een Diesel en hij wil niet starten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh god. Het is iets met van die gloeidingen ofzo. Dat dacht meneer geloof ik maar ik het gaat om auto's, weet ik veel. Gloeidingen check dacht ik.
Jij kan zelfs van water wijn maken heb ik zo het ideequote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, je hebt een Diesel en hij wil niet starten!![]()
Dat weet ik dan weer.ik kan zelf gloeispiralen vervangen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef CarOnline het volgende:
Ja een Fucking Goede Morgen.
Ik heb vandaag vrij. 't Mocht ook wel een keertje.
En mn vadurrrr mn vadurrrr mn vadurrrr is vandaag jaaaarrug![]()
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij kan zelfs van water wijn maken heb ik zo het idee
Kan ik je lokken met mijn badmat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, je hebt een Diesel en hij wil niet starten!![]()
Dat weet ik dan weer.ik kan zelf gloeispiralen vervangen
Ja druk smuk. Maar vandaag vrij. En zooi in huis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen CarOO!!! ik wilde net vermist gaan bellen ja!![]()
Gefeliciteerd met je vader!en ook met zijn verjaardag.
Oh Sjit!! ik verzaak....![]()
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!!!![]()
(zat ff met Nick en simon mee te lallen, het foute uur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |