Jij hebt de man van de ANWB.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik je lokken met mijn badmat?
CarOoooo! Feli!
Mijn ex ging daarvoor altijd naar de arts, maar nooit geweten dat die spiralen konden gloeienquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kan zelf gloeispiralen vervangen
Van harte, namens Harderwijk en omstreken. Hoe oud is de beste man geworden vandaag en wat ga je hem geven?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef CarOnline het volgende:
Ja een Fucking Goede Morgen.
Ik heb vandaag vrij. 't Mocht ook wel een keertje.
En mn vadurrrr mn vadurrrr mn vadurrrr is vandaag jaaaarrug![]()
[ afbeelding ]
Ja. die man die dat gedaan heeft kan maar beter in een isoleercel ofzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja druk smuk. Maar vandaag vrij. En zooi in huis.
Gister naar This is it geweest. Tof![]()
En zielig. Maar tof. Oh man, je zal het maar op je geweten hebben dat je gewoon DE Michael Jackson hebt vermoord![]()
![]()
Oh en nou weet ik het niet meer.
De kachelboer komt draden herstellen ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik kijk uit naar Sinterklaas en niet naar bomen die onnatuurlijk vol worden gehangen met lampen, ballen en kegels. Niet dat ik iets krijg hoor, dat is al jaren niet of nauwelijks het geval, maar ik herbeleef jaarlijks de door de jaren ingesleten voorpret. Kortom, de liedjes, de sfeer, de nerveuze drukte in de winkels en de winkelstraat, de traditie geeft een goed gevoel.
Met dat in het vooruitzicht, geef ik iedereen kofffie, zo ook de kachelboer die vanmiddag langs komt voor herstel van twee draden, jawel, noodzakelijk voor het geven van enig licht alhier.
Oh, de ducttape constructie heeft het nu al begeven?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik kijk uit naar Sinterklaas en niet naar bomen die onnatuurlijk vol worden gehangen met lampen, ballen en kegels. Niet dat ik iets krijg hoor, dat is al jaren niet of nauwelijks het geval, maar ik herbeleef jaarlijks de door de jaren ingesleten voorpret. Kortom, de liedjes, de sfeer, de nerveuze drukte in de winkels en de winkelstraat, de traditie geeft een goed gevoel.
Met dat in het vooruitzicht, geef ik iedereen kofffie, zo ook de kachelboer die vanmiddag langs komt voor herstel van twee draden, jawel, noodzakelijk voor het geven van enig licht alhier.
Dat gaat ie inderdaad doen, ik kijk hunkerend uit naar de collateral damage. Niet heus natuurlijk en ik heb dan ook mijn fototoestel opgeladen tot over het randje, twee geheugenkaarten leeg gemaakt om al het bewijsmateriaal vast te leggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De kachelboer komt draden herstellen ?
Onnatuurlijk vol?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die ene, o zo authentieke, kluns?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
Anders moet je Alsido even vragen, die is ook goed met draden
Oeh als jij met je badmat staat te zwaaien, wie komt er dan niet!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik je lokken met mijn badmat?
CarOoooo! Feli!
Nee, ik had gebeld, gevraagd naar het gevaar en dat ik ietwat ongerust was. Ook dat iedereen op Fok! mij had verteld dat het zo niet kon. Volgens de andere kant van de lijn kon het écht geen kwaad. Prima, maar ik stuur je wél een aangetekend schrijven dat bij de eerste de beste brand ik jullie aansprakelijk stel vertelde ik hem. Na enige stilte kreeg ik te horen dat ze langs zouden komen om één en ander te herstellen. En dat is dus vandaag, wederom op een vrijdag.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, de ducttape constructie heeft het nu al begeven?zit je echt zonder stroom? gelukkig heb je een houtkachel...
Nou ja, gelukkig deze week, en niet volgende week als het ook nog de 13e is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik had gebeld, gevraagd naar het gevaar en dat ik ietwat ongerust was. Ook dat iedereen op Fok! mij had verteld dat het zo niet kon. Volgens de andere kant van de lijn kon het écht geen kwaad. Prima, maar ik stuur je wél een aangetekend schrijven dat bij de eerste de beste brand ik jullie aansprakelijk stel vertelde ik hem. Na enige stilte kreeg ik te horen dat ze langs zouden komen om één en ander te herstellen. En dat is dus vandaag, wederom op een vrijdag.
Alsido knoopt de eindjes wel aan elkaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe is het met dat draadjesMikado daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |