O, ik vind het meer klinken als uitgelubberde vagina.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "
Jij hebt geen smaakquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:30 schreef Laysa het volgende:...sorry maar ik vind het echt smerig...desalniettemin...eet smakelijk allemaal
Ik weet niet waar je het over hebt maar: Fijn!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De derde is nu onderweg vanaf Utrecht, deze twee hebben geen verstand van elektriek, maar "'t Komt goed mien jong" zegtie
Men neme een glas met verdunde waterverf en.. o nee, dat was het recept voor wijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:11 schreef Toverheks het volgende:
was liesje, die ging op internet opzoeken hoe ze het ook alweer moest maken.
Een geruststellende gedachtequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De derde is nu onderweg vanaf Utrecht, deze twee hebben geen verstand van elektriek, maar "'t Komt goed mien jong" zegtie
Ik zou je echt kostbare en makkelijk versleepbare bezittingen tóch maar even elders neerleggen, in je auto of zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gertje zou je mijn "Heleen, Kom 's Hier" TT aan kunnen passen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou je echt kostbare en makkelijk versleepbare bezittingen tóch maar even elders neerleggen, in je auto of zo.
Even inlezen vanaf hier [RLS CS #316] Zit ik nog wel in het goede topic?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt maar: Fijn!
zowaar een grappig topicquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gertje zou je mijn "Heleen, Kom 's Hier" TT aan kunnen passen?
Heleentje vindt het niet zo grappig geloof ik
Iets van "Kruknegert V Actie" ofzo.
Ik lig in een scheur hierquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even inlezen vanaf hier [RLS CS #316] Zit ik nog wel in het goede topic?
*iets mompelt over 1 zwaluw en een zomerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij niet zo zou janken de hele tijd zou je zien dat ik een aanwinst voor dit subforum ben
AANWINST zei ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
*iets mompelt over 1 zwaluw en een zomer
Een beetje heks weet dat het salpeterzuur is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef Toverheks het volgende:
het was zaltpeterzuur (of zaltpeperzuur kan ook, kon het niet goed verstaan)er zijn 2 medewerkers met ademhalings moeilijkheden naar ziekenhuis gebracht, was dus echt gaswolk waar jullie het over hadden, is net op nieuws.
ja, dat zei ik tochquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje heks weet dat het salpeterzuur is.
Doennnnnn.....en je cam aanzetten svp...dan hebben wij ook nog een beetje lolquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
Tussen 2 en 4 de herkansing voor de wasmachine-bezorgert en aansluitert.
Ech hè, ik heb nú al de neiging om de bellen waar ze godverdomme blijven.
Als het weer niet lukt wil ik een haatcampagne, ik zoek alvast wat oude lakens voor de spandoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
Oh, 5 over 4 komt ie!! Wat leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |