Dit is de basis en die duurt 2 dagen. Dan het perfectioneren en dat doe je al fietsend in tha gym. Dan word je gefilmd en beoordeeld. Vervolgens moet je 4x per jaar een nieuwe release fietsen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verdomd. Geen neger! Kutfilm. Gooi 'm vanavond meteen weg.
Hoe lang duurt die opleiding en krijg je dan ook al klasjes om op te jutten? Of moet je achterin zitten, net zoals vroeger die studenten van de
Kweekschool
.
Dat zei ik ook nog tegen mijn oma en toen ging ze dood.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk uit voor een fatale longembolie
Ben je ook ziek?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiekuchel.Ik ga m'n bed maar weer in geloof ik.
![]()
Zit ff mijn haifs bij te lezen, zie ik dat iemand Westeren plaatjes gebruikt(Western
)
Waarmee, met een fietsbelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Dat is cool want als ze in Afrika iemand nodig hebben dan kunnen ze mij gewoon bellen!![]()
Kan ik die DVD straks ergens bestellen? Of CarO laten downloaden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Noek het volgende:
Dit is de basis en die duurt 2 dagen. Dan het perfectioneren en dat doe je al fietsend in tha gym. Dan word je gefilmd en beoordeeld. Vervolgens moet je 4x per jaar een nieuwe release fietsen.
Mag ik over heel de wereld les gaan geven. Dat is cool want als ze in Afrika iemand nodig hebben dan kunnen ze mij gewoon bellen!![]()
Nou, fit is anders.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je ook ziek?
Beterschap, bij voorbaat al hè.
Met een mobieltje die ze via Marktplaats en die Union bank hebben aangeschaft natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarmee, met een fietsbel
Maar wél leuk, ik verwacht je binnen twee jaar in de Tour Féminin
Niet zoveel hoor. Uur of 5 denk ik. Dat is ook wel genoeg voor het lijf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik die DVD straks ergens bestellen? Of CarO laten downloaden?
Wel enorm gaaf, dat je nu gewoon geld gaat verdienen met fietsen.
Weet je ook al hoe vaak per week je straks op de pedalen staat als juf?
Ah gos, wat sneu, zo in je sportieve outfitje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, fit is anders.En ik zit hier nog wel heel sportief in mijn Zumba outfit. Dat gaat m geloof ik niet worden.
Maar jij mag op fietsles zag ikWoehoei!!
Het ging dus goed gister? Ja, het is definitief, ik ga lappie opsporen en kruip mijn bed in.
overblijfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gos, wat sneu, zo in je sportieve outfitje.
Naar bed jij! Niet dat je er lang in kunt liggen waarschijnlijk maar je hebt nog 2,5 uur.
Slik iets! Snel!
Wat erg!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godver, ik heb een bouwvakker met stalen neuzen door de kamer walsen voor het maken van een schoorsteenpijp. Die lomperik is maar aan het hakken en zagen in het plafond en heeft nu al twee keer met z'n metabo zaag van ongeveer een halve meter de stroomdraden in tweeën zien te krijgen![]()
Die gast komt uut Grunning'n en blijft maar roepen "Kom't goed jah, komt goed", maar ik heb zo mijn twijfels
Dit is 'mquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat erg!Zet zijn radio uit, dat zal em leren!
Oei! Waarom komt die dan ook van zo ver? Iedereen in Groningen kent hem vast al dus daar heeft hij geen werk meer. Ik zou hem niet betalen en de deur wijzen. Dan zou ik het laten fixen en dat gaat hij dan betalen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is 'm
[ afbeelding ]
En dit zou een mooi rond gat moeten zijn![]()
[ afbeelding ]
Pak hem bij zijn kop en kont dan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen heeft ie ook in een draagbalk van het dak zitten zagen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen heeft ie ook in een draagbalk van het dak zitten zagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |