Ik wil, ik wil, maak 's voor me?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Oe wentelteefjes![]()
Oh nee. toch niet.
Er mankeert toch niets aan je handen?quote:
Asjubliiiiiiiiiiiiiiiiieft?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Er mankeert toch niets aan je handen?
Wat een geluksvogel ben jijquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:16 schreef Laysa het volgende:
ik ben gelukkig niet dol op wentelteefjes
Melkquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe maak je die ook weer? Iets met in ei gedrenkte witte boterhammen toch?
Ik wil ooooooooooookquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Vanillesuiker, kaneel, melk, ei boterham, ff weken, bakken in de pan, bestrooien met suiker en kaneel.![]()
Tenminste, volgens het net door mij opgezochte recept. Boterhammen staan te weken nu.
Hier ruikt het nog niet veilig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat was al vrij snel duidelijk. Maar zo was het veel leuker.Gun mij ook eens een lolletje.
O, ik vind het meer klinken als uitgelubberde vagina.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind flots net zoiets als "kleine Gert "
Jij hebt geen smaakquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:30 schreef Laysa het volgende:...sorry maar ik vind het echt smerig...desalniettemin...eet smakelijk allemaal
Ik weet niet waar je het over hebt maar: Fijn!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De derde is nu onderweg vanaf Utrecht, deze twee hebben geen verstand van elektriek, maar "'t Komt goed mien jong" zegtie
Men neme een glas met verdunde waterverf en.. o nee, dat was het recept voor wijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:11 schreef Toverheks het volgende:
was liesje, die ging op internet opzoeken hoe ze het ook alweer moest maken.
Een geruststellende gedachtequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De derde is nu onderweg vanaf Utrecht, deze twee hebben geen verstand van elektriek, maar "'t Komt goed mien jong" zegtie
Ik zou je echt kostbare en makkelijk versleepbare bezittingen tóch maar even elders neerleggen, in je auto of zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gertje zou je mijn "Heleen, Kom 's Hier" TT aan kunnen passen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou je echt kostbare en makkelijk versleepbare bezittingen tóch maar even elders neerleggen, in je auto of zo.
Even inlezen vanaf hier [RLS CS #316] Zit ik nog wel in het goede topic?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt maar: Fijn!
zowaar een grappig topicquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gertje zou je mijn "Heleen, Kom 's Hier" TT aan kunnen passen?
Heleentje vindt het niet zo grappig geloof ik
Iets van "Kruknegert V Actie" ofzo.
Ik lig in een scheur hierquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even inlezen vanaf hier [RLS CS #316] Zit ik nog wel in het goede topic?
*iets mompelt over 1 zwaluw en een zomerquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij niet zo zou janken de hele tijd zou je zien dat ik een aanwinst voor dit subforum ben
AANWINST zei ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
*iets mompelt over 1 zwaluw en een zomer
Een beetje heks weet dat het salpeterzuur is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef Toverheks het volgende:
het was zaltpeterzuur (of zaltpeperzuur kan ook, kon het niet goed verstaan)er zijn 2 medewerkers met ademhalings moeilijkheden naar ziekenhuis gebracht, was dus echt gaswolk waar jullie het over hadden, is net op nieuws.
ja, dat zei ik tochquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje heks weet dat het salpeterzuur is.
Doennnnnn.....en je cam aanzetten svp...dan hebben wij ook nog een beetje lolquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
Tussen 2 en 4 de herkansing voor de wasmachine-bezorgert en aansluitert.
Ech hè, ik heb nú al de neiging om de bellen waar ze godverdomme blijven.
Als het weer niet lukt wil ik een haatcampagne, ik zoek alvast wat oude lakens voor de spandoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
Oh, 5 over 4 komt ie!! Wat leukquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hink een beetje op twee benen aangaande The Kings of Leon
Maar dees vind ik wel tof geloof ik...
Die is leuk voor mijn carrière als rockster.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Die is leuk voor mijn carrière als rockster.
Ik dacht toch eerst dat het Intwine was toen ik ze voor het eerst hoorde.
Ik ook niet.quote:
Ik heb die gast van Intwine een keer tegen een fiets geduwd onderweg naar het No Mercy Metal festival in tilburg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:45 schreef Noek het volgende:
Intwine is fijn. Maar ik vind echt zoveel leuk. Ik vreet bijna alles.
Maar Ian, waarom? Hij is zo groot als mijn duim!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb die gast van Intwine een keer tegen een fiets geduwd onderweg naar het No Mercy Metal festival in tilburg.
Hij is dus serieus gewoon SCHATTIG in het echt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar Ian, waarom? Hij is zo groot als mijn duim!
Aw!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is dus serieus gewoon SCHATTIG in het echt.
Zo'n klein stuitermannetje met rare oorbelletjes enzo
Hij vond mij ook wel leuk geloof ik.
Hij had een hele rare jas aan en wij liepen 'm te zieken met zijn kutbandjequote:
Dat had die heel slim gedaan, da menneke. Voordat hij de liveshows in zou gaan wilde hij geen Idol meer worden. En hup, hij was bekend en maakt nummers met zijn bandje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij had een hele rare jas aan en wij liepen 'm te zieken met zijn kutbandje![]()
Dat was maar een paar weken nadat hij uit Idols was gestapt omdat ze zijn nummers gingen stelen ofzo.
OK dan! Alle hulp is welkom, zelfs van dwerg-werperts. Ze zijn er namelijk NOG STEEDS NIET.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het weer niet lukt wil ik een haatcampagne, ik zoek alvast wat oude lakens voor de spandoeken.
Kut, zeg dat dan eerder.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dan! Alle hulp is welkom, zelfs van dwerg-werperts. Ze zijn er namelijk NOG STEEDS NIET.
Nou!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
OK dan! Alle hulp is welkom, zelfs van dwerg-werperts. Ze zijn er namelijk NOG STEEDS NIET.
Ben jij een metalhead? En dan ook nog van het ruige soort?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij kwam onschuldig uit het station en liep ineens tussen 50 ruige metalheads
Het is geen blijvertje bij mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |