.quote:De kans is groot dat Luis Suarez al in januari vertrekt bij Ajax. De Amsterdammers kampen met financiële problemen en zijn daarom genoodzaakt hun sterspeler van de hand te doen, aldus VI-hoofdredacteur Johan Derksen.
Ajax is door de vele financiële missers op de transfermarkt in de afgelopen jaren in de problemen geraakt. De Amsterdammers zouden zelfs geld moeten lenen om dit seizoen nog rond te komen, waardoor het een vertrek van haar sterspelers niet langer kan voorkomen.
De 22-jarige Suarez is de speler die Ajax het meest kan opleveren uit de huidige selectie. Manchester United, Manchester City en FC Barcelona zouden bereid zijn veel geld te betalen voor de Uruguayaan, die overigens zelf al diverse malen heeft laten weten het seizoen af te willen maken in Amsterdam.
Suarez is ook dit seizoen de absolute smaakmaker bij Ajax. De Uruguayaan scoorde dit seizoen al zestien keer in twaalf competitieduels en gaf bovendien een flink aantal assists
Ja dat was 1 van mijn laatste opmerkingen uit het vorige topic, verkoop Dario,Lindgren,Pantelic,Aissati en Vermeer maar desnoodsquote:Op maandag 2 november 2009 23:07 schreef Zapato het volgende:
Luis MOET blijven. Wat ik niet snap is dat er ipv Luis niet enkele tientallen anderen kunnen vertrekken uit uit onze 74-koppige selectie.
Een scheet van de Snorquote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk, al die lui die achter een scheet van de Snor aanlopen.
Rik van der Boog weet prima wat hij doet en hij weet ook dat Suarez houden tot de zomer financieel beter is. Het verschil in opbrengst in de winter of in de zomer, als Suarez naar alle waarschijnlijkheid de ESM gouden schoen heeft, zal voor Ajax weinig uitmaken. Sowieso is er dan een overschot op de balans.
Pantelic wil niemand hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat was 1 van mijn laatste opmerkingen uit het vorige topic, verkoop Dario,Lindgren,Pantelic,Aissati en Vermeer maar desnoods
Alleen wordt hij door de huidige Ariel Ortega tijdens de kwartfinale van het WK2010 echt een keer door midden geschopt en dan is hij 0 euro waard.quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ongelooflijk, al die lui die achter een scheet van de Snor aanlopen.
Rik van der Boog weet prima wat hij doet en hij weet ook dat Suarez houden tot de zomer financieel beter is. Het verschil in opbrengst in de winter of in de zomer, als Suarez naar alle waarschijnlijkheid de ESM gouden schoen heeft, zal voor Ajax weinig uitmaken. Sowieso is er dan een overschot op de balans.
Hertha wil hem terug halen en Kennedy mag van mij het liefst nog gisteren wegquote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Pantelic wil niemand hebbenen daar heb ik nog een beetje vertrouwen in dat hij gaat draaien.. hij loopt iig vaak de goede kant op
Verkoop Dario, Lindgren, Aisatti en Bakkichoco maar
om hem weer op de bank neer te zettenquote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hertha wil hem terug halen en Kennedy mag van mij het liefst nog gisteren weg
Dan is hij al van Barcaquote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alleen wordt hij door de huidige Ariel Ortega tijdens de kwartfinale van het WK2010 echt een keer door midden geschopt en dan is hij 0 euro waard.
Zo slecht heeft Pantelic het dus niet gedaan in Duitslandquote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
om hem weer op de bank neer te zetten
Hoop eerder van mijn 2e club Manchester Cityquote:
Ik vrees van niet, met zn dieetzooi die hij eet.quote:Op maandag 2 november 2009 23:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je 'm zou ruiken zou je niet lachen bij die traantjes...
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoop eerder van mijn 2e club Manchester City
Hoe kom je daarbij? Volgens mij lul je maar wat. Ze moeten suarez verkopen om verliezen te compenseren.quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
. Sowieso is er dan een overschot op de balans.
Hij is een insiderquote:
Heb hem niet voor me neequote:Op maandag 2 november 2009 23:22 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
jaarrekening niet goed gelezen zeker
Gast dit doet mij denken aan Sneijder.Huntelaar en nu misschien ook nogeens Suarez?????quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:32 schreef DikVoormekaar het volgende:
Vd Boog heeft vorige maand al aangegeven dat de mogelijkheid van een verkoop in de winterstop aanwezig is.
Ik begrijp de teleurstelling van de fans hierover best wel. Jullie zijn een beursgenoteerd bedrijf en vd Boog moet wel verkopen als er een goede aanbieding komt. Hij kan er ook niets aan helpen dat zijn voorgangers
een wanbeleid hebben gevoerd.
Dit doet mij denken aan mijn teleurstelling toen Kuyt een paar dagen voor de transferdeadline werd verkocht.
Daarop volde een zwaar kloteseizoen.
Bekijk hier de jaarcijfers:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)NV-PER-2008-2009.htm
We kunnen sowieso niet meer de lul de zijn dan Feyenoord. Wat is Ageon eigenlijk ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oei oei oei Ajax. Nu moet Ageon nog even genationaliseerd worden is jullie zijn echt de lul.
Ajax heeft tenminste nog elk jaar spelers die dik boven de 20 miljoen opleveren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oei oei oei Ajax. Nu moet Ageon nog even genationaliseerd worden is jullie zijn echt de lul.
Maar ze moeten ze dan wel elke keer verplicht verkopen. Wat nu met Suarez dus kan gebeuren. Wiequote:Op dinsdag 3 november 2009 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog elk jaar spelers die dik boven de 20 miljoen opleveren.
Kop in het zand steken werkt maar evenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:33 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Niet te veel afgaan op die Derksen trouwens, die zat er een paar weken terug met de financiële situatie bij AZ ook flink naast.
Bron: ADquote:Citaat:
AMSTERDAM - Misschien dat een enkele rasoptimist uit Amsterdam er nog rekening mee houdt dat Luis Suarez ook na dit seizoen bij Ajax actief is, maar nu de jacht op de Uruguayaan is geopend lijkt de vraag gewettigd of hij al in de winterstop zijn biezen pakt. Maar niet voor niets, waarschuwt trainer Martin Jol in Sportweek. Voor een Huntelaar-prijs gaat hij niet weg.''
Luis moet weggaan als de man die kampioen is geworden, die in de Champions League heeft geïmponeerd.
Ajax-trainer Martin Jol
De prestaties van Luis Suarez zijn de voorbije weken niet onopgemerkt gebleven in Europa. Na Manchester United zou ook aartsrivaal Manchester City zich hebben gemengd in de slag om de topscorer van Nederland.
Hoewel hij al herhaaldelijk heeft aangegeven dit seizoen sowieso in Amsterdam te blijven, heeft juist Jol de hoop op een langer avontuur in de hoofdstad niet opgegeven. ,,Hij moet weggaan als de man die kampioen is geworden, die in de Champions League heeft geïmponeerd. En alleen weggaan naar de absolute top.''
,,En die clubs worden concreet als hij een paar jaar laat zien wat hij nu laat zien. Zó dominant, zó koelbloedig," zegt Jol dinsdag in Sportweek over de 22-jarige aanvaller. ,,Ajax zal hem ook alleen naar de absolute top laten vertrekken. Voor een Huntelaar-prijs gaat hij niet weg.''
Huntelaar verkaste ruim een jaar geleden voor 27 miljoen euro van Ajax naar Real Madrid.
In het programma Voetbal International zei Johan Derksen maandagavond dat Jol de A-selectie van Ajax moet inkrimpen naar 25 spelers. Geld ontbreek in Amsterdam, zodat de verkoop van Suiarez wel eens in een stroomversnelling zou kunnen komen.
Onderzoek van VI zou aantonen dat de afgelopen jaren 144 miljoen euro is uitgegeven aan nieuwe spelers terwijl de transfer van onder anderen Klaas-Jan Huntelaar enkele anderen slechts 100 miljoen heeft opgeleverd. Er is, om Sportweek te citeren, dus geen geld om spelers als Douglas (FC Twente), Rafael van der Vaart (Real) of zelfs Keisuke Honda (VVV-Venlo) naar de Arena te lokken.
Ja voor nederlandse transfers, hij heeft nooit iets over transfers naar het buitenlands gezegtquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:47 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Bron: AD
Is dit dezelfde Jol die aan het begin van het seizoen vond dat geen enkele eredivisie speler meer dan 7 miljoen waard was ?
Wie is er naast Suarez meer dan 20 miljoen waard momenteel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog elk jaar spelers die dik boven de 20 miljoen opleveren.
Kennedy zekerwetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie is er naast Suarez meer dan 20 miljoen waard momenteel?
De club waar international De Jong speelt heeft al een vele miljoen aan transfers in de afgelopen 2 seizoenen uitgegeven kijk hier naar de lijst van spelers :quote:AMSTERDAM - De uitstekende prestaties van Luis Suarez blijven niet onopgemerkt in Europa, al houden de absolute topclubs zich nog even gedeisd.
© ANP
Manchester City legt momenteel de meeste gretigheid aan de dag om de Uruguayaan in te lijven, zo is te lezen in de nieuwe Sportweek.
De aanvoerder en topscorer van Ajax wordt nauwlettend gevolgd door The Citizens waar geld in overvloed is door de aanwezigheid van de steenrijke familie Al Nahyan.
Suarez gaf al meerdere malen aan dit seizoen bij Ajax te willen blijven.
Jol
Trainer Martin Jol hoopt zelfs dat Suarez nog twee jaar in Amsterdam blijft. "Hij moet weggaan als kampioen," zegt de Ajax-trainer in een uitgebreide reportage in de nieuwe Sportweek.
http://www.nu.nl/sport/2114948/manchester-city-wil-suarez.html
Dat staat al in de OP.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef DikVoormekaar het volgende:
Manchester City wil Suarez
[..]
De club waar international De Jong speelt heeft al een vele miljoen aan transfers in de afgelopen 2 seizoenen uitgegeven kijk hier naar de lijst van spelers :
http://www.vi.nl/Teams/Team/Manchester-City.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manchester_City_FC
Ik heb je dit nu al vaker zien posten, is het een grapje ofzo? Of wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:38 schreef Barca het volgende:
En uiteindelijk vertrekt hij voor ¤ 3 miljoen naar PSV.![]()
![]()
Hij heeft het over Sno die voor 3 miljoen naar psv gaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je dit nu al vaker zien posten, is het een grapje ofzo? Of wat wil je hiermee zeggen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:47 schreef navigator het volgende:
Barca spoort niet, die moet je gewoon doodzwijgen
Hebben jullie ooit een speler verkocht voor meer dan 20mil? Wat zijn jullie jaarlijkse inkomsten aan transfers? Zal tranfers eigen jeugd er maar niet in betrekken want die lopen of op hun 17e de deur uit of mogen transervrij pleitequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kennedy en Sno bij elkaar misschien
Bron: AjaxLife.nlquote:Diverse media schrijven vandaag dat Luis Suarez in de winterstop moet worden verkocht door Ajax. Johan Derksen kwam gisteren met deze primeur op de proppen in het tv-programma Voetbal International. Volgens de Snor zou Ajax kampen met zware financiële problemen. Niets is minder waar.
Verkeerde interpretatie van de media
Twee weken geleden presenteerde Ajax de jaarcijfers. Tegelijk werd kenbaar gemaakt dat Ajax voor een kortlopend krediet heeft aangeklopt bij ABN-AMRO. Ajax verwacht in de tweede helft van het lopende seizoen over onvoldoende geld te beschikken. In een eerder stadium heeft Ajax met ABN-AMRO afgesproken in zo'n geval gebruik te maken van een kortlopend krediet.
Het afgelopen boekjaar werd afgesloten met een verlies van 3,4 miljoen euro. Komt daar dit boekjaar nog een verlies bij, en het kortlopende krediet dan kan dit alleen worden afgewend als er grote transfers plaatsvinden.
Nu Suarez steeds beter begint te spelen en zijn situatie onderhand onhoudbaar is speculeren verschillende media er flink op los. Als we Johan Derksen zouden moeten geloven kunnen wij na de winterstop niet meer genieten van de fabelachtige acties van Suarez. Wat Johan echter over het hoofd heeft gezien is dat Ajax een eigen vermogen heeft van meer dan 60 miljoen.
Overigens heeft Suarez het zo naar zijn zin in Amsterdam dat hij onlangs nog tegenover Voetbal International verklaard heeft bij Ajax te willen blijven.
Volgende keer dus eerst je eigen website eens goed lezen Johan...
Ja dat kan wel eventjes wachten hoor, Suarez is belangrijkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat eigen vermogen wilde ze toch gebruiken om van de beurs af te komen
Simpel gedacht maar zo gaat het niet in het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel eventjes wachten hoor, Suarez is belangrijker
Wel als je perse de CL een keer moet halenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Simpel gedacht maar zo gaat het niet in het bedrijfsleven.
Volgens 9 van de 10 Ajax supporters hier kan Ajax ook zonder Suarezquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel als je perse de CL een keer moet halen
10 uit 10 zitten niet in het bestuur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens 9 van de 10 Ajax supporters hier kan Ajax ook zonder Suarez
Luis is godsgruwelijk belangrijk, scoort ie niet dan zorgt hij wel voor afleiding, dat zien mensen nog weleens over hoofd en er gaat altijd dreiging van hem uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens 9 van de 10 Ajax supporters hier kan Ajax ook zonder Suarez
Toch nog iemand hier in het topic die het snaptquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Luis is godsgruwelijk belangrijk, scoort ie niet dan zorgt hij wel voor afleiding, dat zien mensen nog weleens over hoofd en er gaat altijd dreiging van hem uit
Ja, want verder vindt iedereen Suarez een bijzonder matige voetballer die weinig toevoegt aan dit Ajax. Klopt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toch nog iemand hier in het topic die het snapt
Iedereen denk hier dat Ajax zonder Suarez nog steeds kampioen kan worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, want verder vindt iedereen Suarez een bijzonder matige voetballer die weinig toevoegt aan dit Ajax. Klopt.
Als je van de 40 doelpunten 16 voor je rekening neemt dan ben je belangrijk. Ik vond Suarez ontzichtbaar tegen Feyenoord op de laatste 5 minuten na en van feyenoord hadden ze nog wel gewonnen zonder hem maar een half seizoen valt gewoon niet op te vangenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedereen denk hier dat Ajax zonder Suarez nog steeds kampioen kan worden.
Dat weet ik niet, en dat weet jij ook niet. Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedereen denk hier dat Ajax zonder Suarez nog steeds kampioen kan worden.
Stoch blijft want dat staat in zijn contractquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Misschien komt Kerlon wel in bloedvorm na de winterstop en ramt-ie er 20 in.
Misschien breken Afellay en Dzudszak wel allebei hun benen.
Misschien haalt Chelsea Stoch wel terug.
Wie zal het zeggen.
Absoluut, dat zal je mij ook nooit horen ontkennen. Maar Dirk-Kuijt doet weer alsof iedereen hier het andere uiterste denkt. Alsof Suarez een soort Kennedy isquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stoch blijft want dat staat in zijn contract
A en D breken hun benen?? Ik mag het hopen walgelijke mannetjes
Kerlon ramt er 20 in?? Wel heel erg goed voor een aanvallende middenvelder
Ik snap dat je het carcastisch bedoeld maar Suarez is gewoon van grote belang voor Ajax
Ach het is gewoon een beetje dat afgunst wat er heel erg heerst tussen beide clubs.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Absoluut, dat zal je mij ook nooit horen ontkennen. Maar Dirk-Kuijt doet weer alsof iedereen hier het andere uiterste denkt. Alsof Suarez een soort Kennedy is.
Maargoed, Dirk-Kuijt heb ik zelden op een goed onderbouwde post kunnen betrappen.
Daar ben ik niet zo bang voor hoor. Dat onderbouw ik hier even met zijn statistieken:quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Misschien komt Kerlon wel in bloedvorm na de winterstop en ramt-ie er 20 in.
quote:seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2005 Cruzeiro 5 0 Brazilië
2006 Cruzeiro 12 0 Brazilië
2007 Cruzeiro 10 0 Brazilië
2008/09 Chievo 4 0 Serie A
Totalen: 31 0
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor hoor. Dat onderbouw ik hier even met zijn statistieken:
[..]
Een varken gaat ook niet opeens melk geven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Dat kan je een varken niet aanleren, Kerlon kan wel opeens het licht zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een varken gaat ook niet opeens melk geven.
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat kan je een varken niet aanleren, Kerlon kan wel opeens het licht zien
Je hebt wel vaker van die spelers die talent zijn en dan pas na jaren blessureleed ineens helemaal opbloeien. Een goed voorbeeld hiervaan speelt bij jullie centraal achterin.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor hoor. Dat onderbouw ik hier even met zijn statistieken:
[..]
Waar basseer je dat op dat Kerlon dat niet kan?? Het is hoogst onwaarschijnlijk maar het kan wel en kijk eventjes naar wat Otis zegt!quote:
Over wie heb je het bij ons centraal achterin?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker van die spelers die talent zijn en dan pas na jaren blessureleed ineens helemaal opbloeien. Een goed voorbeeld hiervaan speelt bij jullie centraal achterin.
Otis lult bull. Kijk maar naar mijn reactie hierboven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op dat Kerlon dat niet kan?? Het is hoogst onwaarschijnlijk maar het kan wel en kijk eventjes naar wat Otis zegt!
Over Vlaar. Kerlon was voor zijn blessureleed de beste speler op een -20 WK, en achja in het Braziliaanse elftal kom je nou eenmaal wat minder snel als aanvallende middenvelder dan in het NL elftal als centrale verdediger. En al helemaal als de coach van dat NL elftal Marco van Basten heet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over wie heb je het bij ons centraal achterin?
Bahia is nooit geblesseerd geweest en Vlaar heeft het NL elftal voor zijn blessure al eens gehaald. Daarna is hij eigenlijk altijd geblesseerd geweest.
Hij speelde bij Cruzeiro tot dat jeugd-WK waar hij de pannen van het dak speelde. Toen haalde Inter hem in 2008 waar hij niet in actie kwam en verhuurd aan Chievo. Bij Chievo heeft hij slechts 4 wedstrijden gespeeld vanwege blessures.quote:Kerlon heeft elk seizoen toch wel een aantal wedstrijden meegepakt.
Hij heeft het over Vlaar en ik vind die nu 10x sterker dan in zijn 1e seizoenen bij az en feyenoord.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Otis lult bull. Kijk maar naar mijn reactie hierboven.
Hij heeft volgens mij amper 10 wedstrijden bij AZ in het eerste gespeeld. Oordeel jij hem nou daar op?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het over Vlaar en ik vind die nu 10x sterker dan in zijn 1e seizoenen bij az en feyenoord.
Kerlon heeft er 4 gespeeld in de laatste 2 jaar. Oordeel jij hem nou daar op?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij amper 10 wedstrijden bij AZ in het eerste gespeeld. Oordeel jij hem nou daar op?
Ik hoop het ook. Eerst lekker rellen en daarna feest vierenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
beter wordt de finale van de beker ajax-feyenoord waar ajax thuis speelt!!!!!
Nee hoor, daar hebben ze (gelukkig) al lang vanaf gezien. Voor zover daar ooit serieus sprake van is geweest...quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat eigen vermogen wilde ze toch gebruiken om van de beurs af te komen
Denk je niet dat de KNJB daar wel een stokje voor steekt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Eerst lekker rellen en daarna feest vieren
2004/05 AZ 4 0 Eredivisiequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij amper 10 wedstrijden bij AZ in het eerste gespeeld. Oordeel jij hem nou daar op?
Ik trek die conclusies op het feit dat jij zegt dat hij er opeens 20 in kan gaan schieten. Hij is helemaal geen scorende speler. Dat heeft hij namelijk nooit gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kerlon heeft er 4 gespeeld in de laatste 2 jaar. Oordeel jij hem nou daar op?
Wie weet. Ik vind het bovenal raar dat Vlaar niet beoordeeld mag worden op 10 wedstrijden, maar omdat Kerlon er de laatste jaren 'toch wel elk jaar een paar heeft gespeeld' mag hij daar wel op beoordeeld worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik trek die conclusies op het feit dat jij zegt dat hij er opeens 20 in kan gaan schieten. Hij is helemaal geen scorende speler. Dat heeft hij namelijk nooit gedaan.
Maar goed Vlaar is altijd een goede verdediger geweest. Kerlon heeft nog nooit gescoord.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie weet. Ik vind het bovenal raar dat Vlaar niet beoordeeld mag worden op 10 wedstrijden, maar omdat Kerlon er de laatste jaren 'toch wel elk jaar een paar heeft gespeeld' mag hij daar wel op beoordeeld worden.
Kerlon is/was 1 van de grootste talenten van Zuid Amerika, Vlaar is/was een meer dan gemiddelde verdediger uit Nederland eiquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar goed Vlaar is altijd een goede verdediger geweest. Kerlon heeft nog nooit gescoord.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar goed Vlaar is altijd een goede verdediger geweest. Kerlon heeft nog nooit gescoord.
In jeugdteams ja. Hoeveel spelers zijn daarna al wel niet geflopt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zie hem hier toch een aantal ballen erg lekker inschieten.
Die jongen is nog maar 20 wat loop je nou te ouwehoeren gekquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In jeugdteams ja. Hoeveel spelers zijn daarna al wel niet geflopt?
We zullen zien of hij flopt. En al flopt hij wel, heeft het niets gekost. Maar ik heb wel vertrouwen in die jongen. Al had ik ook niet verwacht dat jij dat wel had hoor, erg positief ben je nooitquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In jeugdteams ja. Hoeveel spelers zijn daarna al wel niet geflopt?
Kerlon was een leuke speler die overhyped is door zijn zeehondendribbel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kerlon is/was 1 van de grootste talenten van Zuid Amerika, Vlaar is/was een meer dan gemiddelde verdediger uit Nederland ei
Als je poep gaat lullen ga het dan eventjes ergens anders doen
Inderdaad. Inter heeft hem puur gehaald omdat ze graag die zeehondendribbel wilden filmen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerlon was een leuke speler die overhyped is door zijn zeehondendribbel.
Gek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen is nog maar 20 wat loop je nou te ouwehoeren gek
Gewoon een gokje geweest die verkeerd uit pakte.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Inter heeft hem puur gehaald omdat ze graag die zeehondendribbel wilden filmen.
21 dan en hij is geblesseerd, hoe moet je dan wat laten zien???quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek?![]()
Kerlon is al 21. Als hij echt zo goed was geweest dan had hij al wel wat laten zien. Maar scoren als aanvallende middenvelder is zelfs nog niet voor hem weg gelegd.
Is hij nou alweer geblesseerd dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
21 dan en hij is geblesseerd, hoe moet je dan wat laten zien???
Hij is 2 jaar geblesseerd. Of had je verwacht dat hij op z'n 18e meteen met een basisplaats bij Inter de hele Serie A ondersteboven had gespeeld? Jonge spelers op #10 krijgen nou eenmaal niet zo snel de kans bij Inter. Inter had grote plannen met deze jongen, maar blessures gooiden roet in het eten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek?![]()
Kerlon is al 21. Als hij echt zo goed was geweest dan had hij al wel wat laten zien.
Waarom haalt Ajax een speler die al 2 jaar geblesseerd is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij is 2 jaar geblesseerd. Of had je verwacht dat hij op z'n 18e meteen met een basisplaats bij Inter de hele Serie A ondersteboven had gespeeld? Jonge spelers op #10 krijgen nou eenmaal niet zo snel de kans bij Inter. Inter had grote plannen met deze jongen, maar blessures gooiden roet in het eten.
Omdat het nog steeds 1 van de grootste talenten isquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom haalt Ajax een speler die al 2 jaar geblesseerd is?
Omdat hij heeft laten zien wel degelijk over talent te beschikken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds 1 van de grootste talenten is
Hoe weet jij dat het nog een van de grootste talenten is stevenmac26?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kerlon heeft er 4 gespeeld in de laatste 2 jaar. Oordeel jij hem nou daar op?
Als je op je 17e de beste speler van een Braziliaans jeugdteam bent kan je op je 20e ook voetballen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet jij dat het nog een van de grootste talenten is stevenmac26?
Zou Inter hem werkelijk verhuren met optie tot koop als het een topper zou kunnen worden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat hij heeft laten zien wel degelijk over talent te beschikken.
Omdat hij gehuurd is met een optie tot koop.
Omdat hij misschien wel eens erg goed zou kunnen worden.
Waarom zou Ajax dat eigenlijk niet doen? Een voormalig ster van een Braziliaans jeugdteam dat je op z'n 20ste gratis mag halen. En als hij uiteindelijk niet bevalt is hij zo weer weg. Ik zie geen minpunten, sorry.
Brutil Hosé was ook top op zijn 17e.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je op je 17e de beste speler van een Braziliaans jeugdteam bent kan je op je 20e ook voetballen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou Inter hem werkelijk verhuren met optie tot koop als het een topper zou kunnen worden?
Ik kan me voorstellen dat ze hem niet willen behouden met zo'n contract. Als je hem dan als Ajax zijnde gratis kan halen, leuke optie toch?quote:In July 2008, Kerlon officially signed a deal with Inter until June 2012 for ¤20 million.
Lionel Messi ook. Wat is je punt? Dat er een kans bestaat dat hij niet slaagt? Die kans is er altijd, maar zoals ik al vaker heb aangegeven: hij is gratis. Je kunt je er geen buil aan vallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Brutil Hosé was ook top op zijn 17e.
Heb jij hoge verwachtingen van Kerlon dan ? Je valt er geen buil aan maar ik denk niet dat hij ooit van waarde gaat worden voor Ajax. Maar hij mag me verrassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lionel Messi ook. Wat is je punt? Dat er een kans bestaat dat hij niet slaagt? Die kans is er altijd, maar zoals ik al vaker heb aangegeven: hij is gratis. Je kunt je er geen buil aan vallen.
Ik verwacht heus niet dat hij de nieuwe wereldtopper wordt. Maar we zullen zien of hij van waarde gaat worden. Ik zie het nog wel gebeuren. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb jij hoge verwachtingen van Kerlon dan ? Je valt er geen buil aan maar ik denk niet dat hij ooit van waarde gaat worden voor Ajax. Maar hij mag me verrassen natuurlijk.
Ja maar sommige mensen willen het niet begrijpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Lebawski het volgende:
Ik weet dat je in Rotterdam al vroeg kunt beginnen met werken, lekker naar de haven enzo, maar op de basisscholen geven ze toch ook vast wel begrijpend lezen of niet dan ?
Uhuh ...quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
Rik van der Boog weet prima wat hij doet en hij weet ook dat Suarez houden tot de zomer financieel beter is.
Oh?quote:Sowieso is er dan een overschot op de balans.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Brutil Hosé was ook top op zijn 17e.
Bullshit, transfermarkt is voor een groot deel een pokermarkt. Houd je Suarez en word je kampioen dan krijg je sowieso CL inkomsten en heb je al een overschot op de balans. Daarnaast heeft v.d. Boog al tijdens de presentatie van de jaarcijfers aangegeven dat hij het operationeel resultaat dringend wil verbeteren. Daar moet genoeg te halen zijn, dus daar verwacht ik ook wel wat van.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Uhuh ...
Je bent directeur van een beursgenoteerde multinational met filialen over 2 continenten. En je kan een klapper maken. Je gaat op je reet zitten want het zou ook over een half jaar wel kunnen. (risico) Denk je echt dat iemand dat risico zal nemen om zelf afgeschoten te gaan worden op zoiets? De voetbal wereld is er 1 van NU. Niet we zien wel over ... (vul tijd in)
En scoren doen ze op dit moment het beste door zich sterk te maken voor de smaakmaker van de Eredivisie.quote:Je moet niet vergeten dat we het niet alleen over die voetballers of ajax hebben maar ook over ego's die zich opwerken in de commissariaten en directiebaantjes. Om in voetbal termen te blijven willen ze SCOREN.
Eigen vermogen hoeft niet perse liquide te zijn natuurlijk. Het is bepaald niet ondenkbaar dat ze hun geld vast hebben zitten in middelen die door de huidige crisis in waarde zijn gedaald. Als je nu gaat liquideren zal je dus verlies pakken. Dan kan je voordeliger nu bijlenen en er van uitgaan dat de groei in de financiële markt doorzet. Zodra je investeringen weer op waarde zijn liquideer je. In de tussentijd beperk je je tot het verbeteren van het operationele resultaat. Ik verwacht daarbij zelf nogal wat van de pay-per-view regelingen die nu met Eredivisie live via internet mogelijk zijn e.d. Ajax had al aangegeven dat ze hun eigen opbrengsten niet meer in de pot willen storten. Slim van ze.quote:Over dat eigen vermogen van ajax, waarom zouden ze een kortlopend krediet willen als ze dat hebben eigenlijk? Kunnen ze dat krediet goedkoper krijgen dan wat ze krijgen aan rente/dividend/weetikveel ?
[..]
Oh?
Hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef Zapato het volgende:
Ik hoop van harte dat je gelijk hebt schanulleke.
Wat heb je met de haven? Je begint er telkens over. Open een topic over de haven ofzo. Dan hoef je ons er niet lastig mee te vallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Lebawski het volgende:
Ik weet dat je in Rotterdam al vroeg kunt beginnen met werken, lekker naar de haven enzo, maar op de basisscholen geven ze toch ook vast wel begrijpend lezen of niet dan ?
1. Dat Ajax nog armer is dan een failliete kerkrat. 2. Dat Ajax qua aan- en verkoopbeleid alleen maar loopt te kutten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je dit nu al vaker zien posten, is het een grapje ofzo? Of wat wil je hiermee zeggen?
Nee, dát is een betrouwbare bron!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
Stond ook al een stuk op Ajaxlife.nl over dat Suarez helemaal niet verkocht hoeft te worden
Geuzennamen zijn jullie toch niet geheel onbekend mee of wel ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heb je met de haven? Je begint er telkens over. Open een topic over de haven ofzo. Dan hoef je ons er niet lastig mee te vallen.
Je hebt er constant hele verhalen over. Dus er zal wel meer achter zitten. Altijd al een interesse in de haven gehad? Ben je een boten fanaat? Of vind je het soms jammer dat er vandaag een terminal gesloten is in de Amsterdamse haven? Laat je hart spreken man!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Geuzennamen zijn jullie toch niet geheel onbekend mee of wel ?
Feyenoorders die lomp gaan lopen doen druk ik graag met de neus op de feiten. De haven is zo'n lekker deprimerende plek, met zulk geweldig werk, vind het leuk om dat belachelijk te makenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt er constant hele verhalen over. Dus er zal wel meer achter zitten. Altijd al een interesse in de haven gehad? Ben je een boten fanaat? Of vind je het soms jammer dat er vandaag een terminal gesloten is in de Amsterdamse haven? Laat je hart spreken man!
Ik heb studieweek dus ik kan zal bepalen hoe laat ik op staquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Feyenoorders die lomp gaan lopen doen druk ik graag met de neus op de feiten. De haven is zo'n lekker deprimerende plek, met zulk geweldig werk, vind het leuk om dat belachelijk te maken. Zo'n proleet ben ik dan ook wel weer ja. Hoe laat moet je morgen op ?
Zo zo, meneer zit op schoolquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb studieweek dus ik kan zal bepalen hoe laat ik op sta![]()
Wat een troest mannetje ben je eigenlijk. Ik vraag me af hoe oud je bent. Ik schat niet veel ouder dan een jaar of 15!
22 en dan zulks kinderachtig gedrag? Jij moet vroeger haast wel vaak gepest zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Zo zo, meneer zit op school.
Actie is reactie, triest ja. Ik ben 22, met 15 mag je nog niet naar de Uni.
Domme mensen moet je vaak wat kinderlijker benaderen, dat is iets anders dan kinderachtigquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
22 en dan zulks kinderachtig gedrag? Jij moet vroeger haast wel vaak gepest zijn
Je bevestigt mijn gedachte. Triest ventje dat je bent.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Domme mensen moet je vaak wat kinderlijker benaderen, dat is iets anders dan kinderachtig.
Meh. Dat po po po pokerface ding is meer naar de aandeelhoudertjes toe op 420 enzo dan naar de clubs die iemand willen kopen. Het is niet dat er clubs in de rij staan op het ogenblik he.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Schanulleke het volgende:
Bullshit, transfermarkt is voor een groot deel een pokermarkt.
jaja ... er vanuitgaan dat je kampioen wordt lijkt me al geen goede basis eigenlijk. Dat is een doel, er vanuit gaan lijkt me geen echte goede basis als je het al incalculeerd. Verder is dat gemouw over resultaat verbeteren natuurlijk standaard gewouwel van elke directeur bij elk bedrijf.quote:Houd je Suarez en word je kampioen dan krijg je sowieso CL inkomsten en heb je al een overschot op de balans. Daarnaast heeft v.d. Boog al tijdens de presentatie van de jaarcijfers aangegeven dat hij het operationeel resultaat dringend wil verbeteren. Daar moet genoeg te halen zijn, dus daar verwacht ik ook wel wat van.
Dat is een aanname van je. Je kan ook zo denken dat andere clubs minder bieden (als ze al ge-interesseerd zijn) omdat ajax geen kampioen zijn geworden en DUS geld moeten genereren. Je kan zomaar denken dat ze -neem een willekeurig voorbeeld- Huntelaar in hun achterhoofd hebben.quote:Mocht het tegenzitten en je wordt geen kampioen, dan verkoop je Suarez alsnog, waarschijnlijk als houder van de ESM-gouden schoen, dus alsnog kassa. En daaruit volgend krijg je dus ook weer een overschot op de balans.
Ah, duidelijk. Dank je.quote:Eigen vermogen hoeft niet perse ... bla bla bla ... Slim van ze.
ja ja .. whatever.quote:bla bla bla de snor bla bla bla
hehe commentaar tijdens het filmpje: Op 1 of andere manier hebben we altijd pech tijdens dit soort wedstrijdenquote:
Ach ik zie liever een potentieel 21 jarig talent, dan een 32 jarige speler die vanwege nostalgie nog ff 1 a 2 seizoenen zn zakken komt vullen en een maar handjevol wedstrijden mee kan spelen vanwege blessures, en daar kunnen zowel Ajax in de Olsen periode als Feyenoord afgelopen seizoen over mee praten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ah. inderdaad. Gegronde redenen om dat aan te nemen. Immers, Huntelaar, Sneijder en Vermaelen zijn ook voor bedragen rond de 3 miljoen verkocht. Je ziet het goed, Barca.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Dat Ajax nog armer is dan een failliete kerkrat. 2. Dat Ajax qua aan- en verkoopbeleid alleen maar loopt te kutten.
Ach, of er nou een 21-jarig talent, een 32-jarige routinier, een 26-jarige international of een 17-jarig wonderkind wordt gehaald, Dirk-Kuijt heeft toch wel iets te zeuren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach ik zie liever een potentieel 21 jarig talent, dan een 32 jarige speler die vanwege nostalgie nog ff 1 a 2 seizoenen zn zakken komt vullen en een maar handjevol wedstrijden mee kan spelen vanwege blessures, en daar kunnen zowel Ajax in de Olsen periode als Feyenoord afgelopen seizoen over mee praten.
Dat is typerend gedrag van Feyenoordsupporters. Als het niet meezit, is heel de wereld tegen hen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hehe commentaar tijdens het filmpje: Op 1 of andere manier hebben we altijd pech tijdens dit soort wedstrijden![]()
Dat is geen pech maar klasse verschil
Vergeet Ryan Babel niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah. inderdaad. Gegronde redenen om dat aan te nemen. Immers, Huntelaar, Sneijder en Vermaelen zijn ook voor bedragen rond de 3 miljoen verkocht. Je ziet het goed, Barca.
Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden, denkt echt dat hij en z'n club meer rechten hebben ofzo. Zondag hoorde je hem niet; dat Blom de fout inging dat was wél prima.quote:Jol begrijpt aanstelling Vink niet
AMSTERDAM - Martin Jol kan niet begrijpen dat Pieter Vink is aangesteld als scheidsrechter voor de competitietopper FC Twente- Ajax komende zondag.
Dit verbaast me echt na PSV - Ajax, maar laat ik er niet teveel over zeggen'', aldus de Ajax-coach tegenover De Telegraaf.
Jol doelt op de 4-3 nederlaag die Ajax op 16 augustus in Eindhoven leed.
Vink speelde toen in de ogen van de Amsterdammers een negatieve hoofdrol, onder meer doordat hij tot twee keer toe verzuimde Ajax een strafschop toe te kennen.
Scherp
"Vink en Ajax schijnt een ongelukkige combinatie te zijn'', meent Jol. ''Volgens de mensen hier mocht hij vorig seizoen zelfs een aantal maanden geen duels van Ajax fluiten. Ik hoop dat hij zondag scherp is.''
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden. Dat Blom de fout inging dat was wél prima.
Vink verneukt al jaren wedstrijden van Ajax, dit is de 1e x dat Blom een foutje maakt, alhoewel ik weinig fouts zag aan de 2 rode kaarten van feyenoord maar dit is om jullie calimero hartje eventjes rustig te houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden, denkt echt dat hij en z'n club meer rechten hebben ofzo. Zondag hoorde je hem niet; dat Blom de fout inging dat was wél prima.
Als zelfs de KNVB hem eerst niet bij Ajax aanstelt voor een paar wedstrijden is dat toch net ff wat anders dan een zooitje supporters die hem slecht vinden.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden, denkt echt dat hij en z'n club meer rechten hebben ofzo. Zondag hoorde je hem niet; dat Blom de fout inging dat was wél prima.
Hij moet gewoon niet zo zeuren.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vink verneukt al jaren wedstrijden van Ajax, dit is de 1e x dat Blom een foutje maakt
Hij mag het raar vinden hoor, maar laat hem lekker een brief schrijven naar de KNVB ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als zelfs de KNVB hem eerst niet bij Ajax aanstelt voor een paar wedstrijden is dat toch net ff wat anders dan een zooitje supporters die hem slecht vinden.
Dus ook al vind ik dat Jol niet moet janken in het openbaar, het is wel 100% legitiem dat hij het raar vindt.
Jullie zeuren al een paar dagen lang over een rode kaart waarvoor iemand zelfs echt 3 wedstrijden schorsing krijgt, zet nou eens je anti-020 brilletje afquote:
Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij mag het raar vinden hoor, maar laat hem lekker een brief schrijven naar de KNVB ofzo.
Doe jij je pro-020 brilletje dan maar eens af.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie zeuren al een paar dagen lang over een rode kaart waarvoor iemand zelfs echt 3 wedstrijden schorsing krijgt, zet nou eens je anti-020 brilletje af
Ja maar het is niet de 1e keer dat het fout ging met psv, die gast heeft het al een paar x gehad dus geeft Jol aan dat hij het vreemd vind, waarom zou een trainer dat niet mogen doen??quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe jij je pro-020 brilletje dan maar eens af.
Verschil is dat supporters mogen klagen, en dit ging om iets aantoonbaars NA de wedstrijd, niet vantevoren omdat het vroeger een keertje mis ging. Hoe kan Vink nou nog een fatsoenlijke wedstrijd fluiten? En what's next: Jol vindt het kapsel van Braamhaar niet leuk en wil dat ie niet meer in de Arena fluit?
Clubs hoeven niet te bepalen wie er als scheidsrechter aangesteld wordt, al mag je natuurlijk altijd intern een klacht neerleggen.
Ja, ik geef je ook gelijk daarin.quote:
Er zit wat in, misschien moet ie eerst maar eens een paar minder belangrijke wedstrijden van Ajax fluiten.quote:maar hij heeft wel gewoon gelijk, een scheids die al eerder geschorst is stel je gewoon niet aan bij zo'n wedstrijd, klaar.
Dat zou niet eens zo een heel gek idee want sommige gasten zijn gewoon niet geschikt voor bepaalde wedstrijdenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, ik geef je ook gelijk daarin.
[..]
Er zit wat in, misschien moet ie eerst maar eens een paar minder belangrijke wedstrijden van Ajax fluiten.
Maar straks moet de KNVB nog lijsten gaan maken met welke scheidsrechter niet meer bij welke clubs mag fluiten.
Nogmaals: dat mag ie doen maar niet in de pers. Bij elk twijfelgevalletje in het nadeel van Ajax roept iedereen bij Ajax en de pers nu: ZIE JE WEL!!!! En andersom roept de tegenstander: HIJ DURFT NIET TE FLUITEN OMDAT IE BANG IS DAT IE GEEN TOPWEDSTRIJDEN MET AJAX MEER MAG DOEN!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is niet de 1e keer dat het fout ging met psv, die gast heeft het al een paar x gehad dus geeft Jol aan dat hij het vreemd vind, waarom zou een trainer dat niet mogen doen??
Misschien, maar daarover moet de KNVB beslissen en niet de clubs.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo een heel gek idee want sommige gasten zijn gewoon niet geschikt voor bepaalde wedstrijden
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nogmaals: dat mag ie doen maar niet in de pers. Bij elk twijfelgevalletje in het nadeel van Ajax roept iedereen bij Ajax en de pers nu: ZIE JE WEL!!!! Zo kun je als scheidsrechter geen normale wedstrijd meer fluiten.
Ik neem aan dat er al een soort ranglijst is met de beste scheidsrechters in Nederland, en daarvan mag de top de belangrijke wedstrijden doen. Dan zou je gewoon iemand als Vink van alle toppers af moeten halen want je kan er toch niet vanuit gaan dat een scheidsrechter niet objectief is tegenover bepaalde clubs? In dat geval zou je hem per direct moeten ontslaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en daarom moeten ze met een lijstje komen
Onzin. Elke scheidsrechter moet iedere club kunnen fluiten. Jol moet eens kappen met dat gezeur in de media over de scheidsrechters. Hij moet het gewoon accepteren zoals alle andere trainers dat doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en daarom moeten ze met een lijstje komen
Dat dus. Natuurlijk is een 'afkoelingsperiode' zoals na z'n laatste Ajax-wedstrijd het geval was logisch, met name om de emoties die bij spelers en supporters leven, maar die is allang voorbij.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onzin. Elke scheidsrechter moet iedere club kunnen fluiten. Jol moet eens kappen met dat gezeur in de media over de scheidsrechters. Hij moet het gewoon accepteren zoals alle andere trainers dat doen.
Dus volgend jaar mag Blom gewoon weer Ajax-Feyenoord fluiten van jou??quote:Op woensdag 4 november 2009 13:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat dus. Natuurlijk is een 'afkoelingsperiode' zoals na z'n laatste Ajax-wedstrijd het geval was logisch, met name om de emoties die bij spelers en supporters leven, maar die is allang voorbij.
quote:Financieel directeur Ajax: ‘We moeten niet de kant van Feyenoord op’
Woensdag, 4 november 2009 om 11:40
Bij Ajax is de nood aan de man. De Amsterdamse club boekte onlangs een negatief financieel resultaat en blijkt al jaren verliezen te lijden. Voetbal International vond uit dat de kas van de roemruchte club inmiddels leeg is. “De alarmbellen rinkelen nog niet, maar Feyenoord is een voorbeeld van hoe het kan gaan. Die kant moeten we niet op”, zegt financieel directeur Jeroen Slop.
“We moeten de broekriem aanhalen”, onthult Slop in een interview met het weekblad. “'Er is een groot probleem door de ontstellende hoeveelheid trainerswisselingen bij Ajax het laatste decennium. De alarmbellen rinkelen nog niet, maar Feyenoord is een voorbeeld van hoe het kan gaan. Die kant moeten we niet op.”
Met de beursgang in 1998 en de verkoop van spelers haalde Ajax de voorbije tien jaar zo’n 155 miljoen euro binnen, maar het ontslaan van trainers die niet voldeden en het binnenhalen van mislukte spelers kostte de club eveneens 144 miljoen. Bovendien heeft Ajax liefst 71 spelers onder contract, die stuk voor stuk iedere maand moeten worden uitbetaald.
Met laatstgenoemde overschrijdt Ajax de norm van de KNVB, die voorschrijft dat de salarispost maximaal zestig procent van de begroting mag bedragen. De Amsterdammers zitten daar overheen. Voorzitter Rik van den Boog zou dan ook genoodzaakt zijn om sterspeler Luis Suárez voor een fors bedrag van de hand te doen om voorlopig uit de financiële nood te komen. Volgens VI verlangt Ajax 40 miljoen euro voor de Uruguayaan.
Als ie bij de KNVB nog steeds in het lijstje scheidsrechters staat dat toppers mag fluiten dan heb ik daar weinig over te zeggen. Overigens is dat wat specifieker, want dan gaat het over zeer 1 beladen (en precies dezelfde) wedstrijd waarbij de emoties wat langer doorsmeulen dan normaal. Jol doet alsof Vink wat tegen Ajax in het bijzonder heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus volgend jaar mag Blom gewoon weer Ajax-Feyenoord fluiten van jou??
In afwachting van een Calimero antwoord uit 010quote:Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ie bij de KNVB nog steeds in het lijstje scheidsrechters staat dat toppers mag fluiten dan heb ik daar weinig over te zeggen. Overigens is dat wat specifieker, want dan gaat het over zeer 1 zeer beladen wedstrijd waarbij de emoties wat langer doorsmeulen dan normaal. Jol doet alsof Vink wat tegen Ajax in het bijzonder heeft.
Ja dat mag van mij gewoon. Al weet ik 100% zeker dat de KNVB dat niet laat gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had je geen antwoord meer?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Vanaf nu neem ik je niet meer serieus
Wat is er zo gek aan zijn post waarom jij hem niet serieus meer neemtquote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Vanaf nu neem ik je niet meer serieus
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat mag van mij gewoon. Al weet ik 100% zeker dat de KNVB dat niet laat gebeuren.
Ik zou niet weten waarom niet? HIj heeft geen straf gekregen van de KNVB verder....quote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat mag van mij gewoon. Al weet ik 100% zeker dat de KNVB dat niet laat gebeuren.
Nee maar Jol moet niet zeuren over Vink maar de feyenoorders zien niet gebeuren dat Blom volgend jaar weer Ajax-Feyenoord kan fluiten vanwege zijn foutquote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? HIj heeft geen straf gekregen van de KNVB verder....
Ik denk dat Ajax allang die kant op is, of misschien nog wel erger (aangezien wij de selectie al ingekrompen hebben en jullie daar nog aan moeten beginnen). Als Feyenoord 'toevallig' Huntelaar en daarna Suarez had binnen kunnen halen hadden wij waarschijnlijk geen financiele problemen gehad. Jullie hebben dat echter wel en toch nog in de shit?quote:
Ajax zal nooit in de problemen raken met het betalen van salarissen en zal nooit afhankelijk zijn van externe financiers. Duidelijk dat Feyenoord veel dieper zit dan Ajax, en dat Ajax ook nooit zo diep zal afzakken.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax allang die kant op is, of misschien nog wel erger (aangezien wij de selectie al ingekrompen hebben en jullie daar nog aan moeten beginnen). Als Feyenoord 'toevallig' Huntelaar en daarna Suarez had binnen kunnen halen hadden wij waarschijnlijk geen financiele problemen gehad. Jullie hebben dat echter wel en toch nog in de shit?
Slecht aankoopbeleid & mislopen van Champions League. Die gaten worden echt wel gedicht.quote:Als je ziet hoeveel spelers Ajax voor enorme bedragen heeft verkocht zou de club stinkend en stinkend rijk moeten zijn en niet eens over geld hoeven na denken.
Klopt, maar je moet als KNVB zijnde natuurlijk wel even de emoties die bij een specifieke wedstrijd leven mee laten tellen achter de schermen. Maar ze zouden hem zo kunnen aanstellen idd.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? HIj heeft geen straf gekregen van de KNVB verder....
Laat hem maar gewoon psv-twente of twente feyenoord fluiten en niet meer een wedstrijd van Ajaxquote:Op woensdag 4 november 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet als KNVB zijnde natuurlijk wel even de emoties die bij een specifieke wedstrijd leven mee laten tellen achter de schermen. Maar ze zouden hem zo kunnen aanstellen idd.
Als ze nu echter Vink jarenlang niet meer zowel Twente - Ajax, PSV - Ajax (en andersom) en nog meer topwedstrijden laten fluiten geven ze indirect toe dat het geen objectieve scheidsrechter is en zouden ze hem op non-actief moeten stellen.
Been doet het niet dus wij hebben recht van spreken.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Lebawski het volgende:
Van Gaal, McClaren, Verbeek, Stevens, Van Veldhoven (ok, een clown), Van Dijk, Du Chatenier ... zoveel trainers die zich kritisch uitlaten over scheidsrechters de afgelopen seizoenen, maar oh wee als een Ajacied dat doet ! Alles mag en alles kan, maar niet bij Ajax natuurlijk.
Laat hem dan helemaal geen topwedstrijden meer fluiten, anders beweer je dus als KNVB zijnde indirect dat hij wat tegen Ajax zou hebben zoals ik al zei.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem maar gewoon psv-twente of twente feyenoord fluiten en niet meer een wedstrijd van Ajax
Ik snap dat feyenoord allang al geen top meer is maar zo erg is het niet om hem geen wedstrijden van ajax te gegen waar het om gaat, geef hem dan een ajax-rkc waarin hij zo weinig mogelijk fout kan doen en de spanning hem niet te veel wordtquote:Op woensdag 4 november 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat hem dan helemaal geen topwedstrijden meer fluiten, anders beweer je dus als KNVB zijnde indirect dat hij wat tegen Ajax zou hebben zoals ik al zei.
En als Ajax - RKC nou de eventuele kampioenswedstrijd is terwijl PSV - Ajax niet (meer) beslissend is? Ik zie het probleem niet, druk heb je ook bij veel andere wedstrijden tussen andere clubs.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap dat feyenoord allang al geen top meer is maar zo erg is het niet om hem geen wedstrijden van ajax te gegen waar het om gaat, geef hem dan een ajax-rkc waarin hij zo weinig mogelijk fout kan doen en de spanning hem niet te veel wordt
je snapt heus wel wat ik bedoel ritmo en ik zie het probleem ook niet als blom volgend jaar ajax feyenoord gaat fluitenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En als Ajax - RKC nou de eventuele kampioenswedstrijd is terwijl PSV - Ajax niet (meer) beslissend is? Ik zie het probleem niet, druk heb je ook bij veel andere wedstrijden tussen andere clubs.
Het gaat nu natuurlijk om de bedragen in verhouding. Wat voor wanbeleid voer je als je in 2,5 a 3 jaar voor 100 miljoen aan spelers verkoopt en nog in de problemen komt? Dat is erger dan Feyenoord dat al jaren geen fatsoenlijke verkoop heeft gedaan en nog 'maar' 20 miljoen schuld heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ajax zal nooit in de problemen raken met het betalen van salarissen en zal nooit afhankelijk zijn van externe financiers. Duidelijk dat Feyenoord veel dieper zit dan Ajax, en dat Ajax ook nooit zo diep zal afzakken.
Dat moet je hopen, ik zou me zorgen maken over het feit dat Jol spelers als Atouba en Pantelic als grote versterkingen zag.quote:Slecht aankoopbeleid & mislopen van Champions League. Die gaten worden echt wel gedicht.
Daar gaat het niet om, dat is een specifieke wedstrijd met een 'verleden'.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je snapt heus wel wat ik bedoel ritmo en ik zie het probleem ook niet als blom volgend jaar ajax feyenoord gaat fluiten
Wat een bull. Iedere ploeg kan in die situatue terecht komen, het almachtige (quote:Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ajax zal nooit in de problemen raken met het betalen van salarissen en zal nooit afhankelijk zijn van externe financiers. Duidelijk dat Feyenoord veel dieper zit dan Ajax, en dat Ajax ook nooit zo diep zal afzakken.
Bij VI werd zelfs gezegd dat Ajax zonder de verkoop van Suarez al moet gaan lenen. Als Suarez morgen opeens dus om welke reden dan ook niet meer verkoopbaar is kunnen ze al dicht bij 'die situatie' zitten. Die kans is nihil natuurlijk, maar het KAN.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een bull. Iedere ploeg kan in die situatue terecht komen, het almachtige () Ajax dus ook.
Tuurlijk kan elke ploeg datquote:Op woensdag 4 november 2009 14:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een bull. Iedere ploeg kan in die situatue terecht komen, het almachtige () Ajax dus ook.
Wat voor verleden?? en jullie ogen heeft hij een fout gemaakt en Vink mocht Ajax een tijdje niet fluiten van de knvb, wie heeft er een verleden dan??quote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat is een specifieke wedstrijd met een 'verleden'.
Dat argument kun je ook bij ons gebruiken natuurlijk. Voor Feyenoord geldt ook dat als ze een keer CL halen (ik geloof dat je bij kwalificatie al rond de 20 miljoen krijgt?) of een speler voor 25 miljoen verkopen, ze in een klap uit de financiele problemen zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Tuurlijk kan elke ploeg dat, maar de huidige situatie is uit z'n verband gerukt. Bij PSV is het ook al een aantal jaar precies hetzelfde, alleen halen zij wel Champions League voetbal en hebben ze hun aan & verkoopbeleid veel meer binnen de perken gehouden. Feyenoord is al jaren financieel ziek, Ajax heeft dit seizoen een begrotingstekort. Iedereen weet wat een begroting is, dat is wat anders dan dat Ajax schulden heeft, moet lenen of zelfs salarissen niet kan betalen. Over 1.5 jaar zou het op de balans qua salarissen al helemaal opgelost zijn, maar dan moet er niemand bijkomen. Dat is natuurlijk onmogelijk. Echter, als er mensen verkocht worden, zal dat alleen maar sneller gaan. Let op wat er gaat gebeuren als Ajax Champions League voetbal haalt, probleem opgelost.
Je zegt het zelf al: Vink heeft z'n 'straf' al gehad.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat voor verleden?? en jullie ogen heeft hij een fout gemaakt en Vink mocht Ajax een tijdje niet fluiten van de knvb, wie heeft er een verleden dan??
Ja en Blom heeft geen strafquote:Op woensdag 4 november 2009 14:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: Vink heeft z'n 'straf' al gehad.
Dan zou je de helft van de scheidsrechters moeten straffen, er worden wekelijks zulke fouten gemaakt.quote:
Kijk net als in de Kuip kan je je in de Arena ook heel erg bedrukt voelen door 50.000 man die als het ware in je nek loopt te hijgen en Vink is niet altijd anti-Ajax geweest want ik kan me een Psv-Ajax herrineren 3 jaar terug toen het 1-5 werd en dat Vink een voordeel situatie goed inschatte en waaruit Ajax scoorde, alleen de afgelopen 2 jaar is hij meerdere malen gewoon opzichtig in de fout gegaan, bijna net zo opzichtig van Blom dat hij geen kaart gaf aan Suarez. Ik kan kan me eigelijk de psv-ajax van 4 jaar geleden ook goed voor de geest halen waar het totaal uit de hand liep door toedoen van meneer Vink. Maar hij is in wedstrijden van Ajax meer aanwezig dan in andere wedstrijden die hij fluit lijkt het welquote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan zou je de helft van de scheidsrechters moeten straffen, er worden wekelijks zulke fouten gemaakt.
Maar je snapt m'n punt toch wel?
- Of Vink kan niet tegen druk en moet geen toppers fluiten.
- Of Vink is anti-Ajax, dus niet neutraal en moet ontslagen worden als scheidsrechter (al mag ie van mij persoonlijk alle Ajax-wedstrijden fluiten dan![]()
).
Maar :
- Vink kan niet tegen druk bij Ajax-wedstrijden.
Dat kan toch niet?
Waar heb jij het nou weer over??quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Tukker87 het volgende:
toch triest dat het "grote" ajax zich moet indekken
Laat hemquote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over??
Zenuwachtig voor zondag zekerquote:
He spuit 11quote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SuperFokker het volgende:
Ja Ajax verkeert financieel in zwaar weer
die 1-5 wedstrijd was schaamhaar niet Vinkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk net als in de Kuip kan je je in de Arena ook heel erg bedrukt voelen door 50.000 man die als het ware in je nek loopt te hijgen en Vink is niet altijd anti-Ajax geweest want ik kan me een Psv-Ajax herrineren 3 jaar terug toen het 1-5 werd en dat Vink een voordeel situatie goed inschatte en waaruit Ajax scoorde, alleen de afgelopen 2 jaar is hij meerdere malen gewoon opzichtig in de fout gegaan, bijna net zo opzichtig van Blom dat hij geen kaart gaf aan Suarez. Ik kan kan me eigelijk de psv-ajax van 4 jaar geleden ook goed voor de geest halen waar het totaal uit de hand liep door toedoen van meneer Vink. Maar hij is in wedstrijden van Ajax meer aanwezig dan in andere wedstrijden die hij fluit lijkt het wel
Ik was er van overtuigd dat het Vink was maar dan was hij hetquote:Op woensdag 4 november 2009 17:38 schreef GnAgn het volgende:
[..]
die 1-5 wedstrijd was schaamhaar niet Vink
Jups, ze hebben de wind inderdaad vol in de zeilen!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SuperFokker het volgende:
Ja Ajax verkeert financieel in zwaar weer
Ik weet niet wat voor geheugen jij hebt, maar t zal wel op een zeef lijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk net als in de Kuip kan je je in de Arena ook heel erg bedrukt voelen door 50.000 man die als het ware in je nek loopt te hijgen en Vink is niet altijd anti-Ajax geweest want ik kan me een Psv-Ajax herrineren 3 jaar terug toen het 1-5 werd en dat Vink een voordeel situatie goed inschatte en waaruit Ajax scoorde, alleen de afgelopen 2 jaar is hij meerdere malen gewoon opzichtig in de fout gegaan, bijna net zo opzichtig van Blom dat hij geen kaart gaf aan Suarez. Ik kan kan me eigelijk de psv-ajax van 4 jaar geleden ook goed voor de geest halen waar het totaal uit de hand liep door toedoen van meneer Vink. Maar hij is in wedstrijden van Ajax meer aanwezig dan in andere wedstrijden die hij fluit lijkt het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
71 spelers onder contract hebben is gewoon dieptriest. Hoe heeft Ajax dat in vredesnaam voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Tuurlijk kan elke ploeg dat, maar de huidige situatie is uit z'n verband gerukt. Bij PSV is het ook al een aantal jaar precies hetzelfde, alleen halen zij wel Champions League voetbal en hebben ze hun aan & verkoopbeleid veel meer binnen de perken gehouden. Feyenoord is al jaren financieel ziek, Ajax heeft dit seizoen een begrotingstekort. Iedereen weet wat een begroting is, dat is wat anders dan dat Ajax schulden heeft, moet lenen of zelfs salarissen niet kan betalen. Over 1.5 jaar zou het op de balans qua salarissen al helemaal opgelost zijn, maar dan moet er niemand bijkomen. Dat is natuurlijk onmogelijk. Echter, als er mensen verkocht worden, zal dat alleen maar sneller gaan. Let op wat er gaat gebeuren als Ajax Champions League voetbal haalt, probleem opgelost.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor geheugen jij hebt, maar t zal wel op een zeef lijken.
De ene keer was namelijk BraamhaarIk weet niet wat voor reflexen jij hebt maar ze zullen wel op een spuit lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Je bedoelt jezelf denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor reflexen jij hebt maar ze zullen wel op een spuit lijken?
quote:
Sommige gasten kijken ook meteen onderaan lijkt het welquote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor reflexen jij hebt maar ze zullen wel op een spuit lijken?
2 verschillende users en ik vergis me met braamhaar waar iemand eerder al mee is gekomen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf denk ik
[..]
Ik wil jullie wel even verbeteren hoor (2e keer voor jou):quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige gasten kijken ook meteen onderaan lijkt het wel
Ja en daar had ik toch al gereageerd dat het dan braamhaar was en nu kom jij opnieuw met een verbetering en dan wordt je spuit 11 genoemd, dat klopt toch als het me al verteld was dus wat kom je nou tof en irritant doen??quote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wil jullie wel even verbeteren hoor (2e keer voor jou):
GnaGn herinnerde je aan de 1-5
Iemand anders ook nog even aan de ontsporing-rood-vd vaart
Ik blijf niet aan de gang met je. Dalijk wordt ik nog spuit 11 genoemd ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daar had ik toch al gereageerd dat het dan braamhaar was en nu kom jij opnieuw met een verbetering en dan wordt je spuit 11 genoemd, dat klopt toch als het me al verteld was dus wat kom je nou tof en irritant doen??
Hij weet gewoon dat hij zijn pleziertje voor de wedstrijd moet halen want na zondag is het huilen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daar had ik toch al gereageerd dat het dan braamhaar was en nu kom jij opnieuw met een verbetering en dan wordt je spuit 11 genoemd, dat klopt toch als het me al verteld was dus wat kom je nou tof en irritant doen??
4-3quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat hij zijn pleziertje voor de wedstrijd moet halen want na zondag is het huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren mijn laatste pleziertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
4-3
6-2
29-4-2007SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren mijn laatste pleziertjes2 pleziertjes ?? Goed leven manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Echt, gast serieus. Je geheugen is ruk, dat gaf je zelf ook al toe, maar tellen kun je ook al niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 pleziertjes ?? Goed leven man
Nieteens in je spoiler gekeken maar wat kom je eigelijk in dit topic doen?? stoer of ga je ook serieus mee posten over normale ajax dingen?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Echt, gast serieus. Je geheugen is ruk, dat gaf je zelf ook al toe, maar tellen kun je ook al niet.
Vind de belgische scheidsrechters wel okequote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Wat mij betreft mag er niemand meer in de eredivisie fluiten. Geen een scheidsrechter die het niveau aankan!
Die zuigen ook!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vind de belgische scheidsrechters wel oke
In de zomer. In de zomer!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:31 schreef DikVoormekaar het volgende:
Kheb zojuist de VI uit de brievenbus gehaald en daar kwam ik op de voorpagina jullie idool tegen met de tekst : LUIS SUAREZ
TE KOOP
best mogelijk dat vd Boog dit heeft geregeld met Derksen,
De rol van Henry lijkt uitgespeeld bij El Barca , dus ja wie weet.
Dat hoop ik voor jullie.quote:
Denk niet dat Fergusson of Guardiola de VI lezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:31 schreef DikVoormekaar het volgende:
Kheb zojuist de VI uit de brievenbus gehaald en daar kwam ik op de voorpagina jullie idool tegen met de tekst : LUIS SUAREZ
TE KOOP
best mogelijk dat vd Boog dit heeft geregeld met Derksen,
De rol van Henry lijkt uitgespeeld bij El Barca , dus ja wie weet.
Het enige wat v.d. Boog heeft gezegd is dat Suarez tegen een heel goed bod weg kan.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk niet dat Fergusson of Guardiola de VI lezen.Overigens is vd Boog dan wel een debiel want met roepen dat ie te koop is verlaag je z'n waarde juist.
Contractbesprekingen bij Ajax misschien?????quote:'Ronaldo voor nader onderzoek in Amsterdam'
05/11/2009 10:07
Hoewel de Portugese bondscoach Carlos Queiroz deze week op de FIFA-website verkondigde geen enkele twijfel te hebben over de inzetbaarheid van zijn sterspeler Cristiano Ronaldo tijdens de play offs voor WK-plaatsing volgende week tegen Bosnië-Herzegovina, bestaat daarover bepaald geen zekerheid.
Bij de speler zelf en zijn Spaanse werkgever, die afgelopen zomer 94 miljoen euro voor hem betaalde aan Manchester United, heerst wel degelijk onrust. Volgens het AD meldt de Real Madrid-aanvaller zich vandaag in het Amsterdam Medisch centrum (AMC) voor nader onderzoek bij chirurg Niek van Dijk, die de Portugese international ook al eerder behandelde.
Ronaldo wordt geplaagd door een enkelkwetsuur, die hem al enige weken aan de kant houdt. Op 14 en 18 november wacht Portugal de confrontaties met Bosnië-Herzegovina met als inzet een ticket voor het WK volgend jaar in Zuid-Afrika. Het lijkt er nu toch op, dat Ronaldo die duels aan zich voorbij zal moeten laten gaan.
moet dat? Hoe goed ie ook is, ik wil niet hoeven juichen voor die opperkwalquote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Als Real het écht heel graag wil, mogen ze hem ruilen voor Kennedy.
Kunnen we Ronaldo dan weer ruilen voor messi?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Als Real het écht heel graag wil, mogen ze hem ruilen voor Kennedy.
Van mij mag hij best even een half jaartje hier komen voetballen om het kampioenschap binnen te halen. Als hij daarna maar weer optyft.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet dat? Hoe goed ie ook is, ik wil niet hoeven juichen voor die opperkwal. ja, als ie weer eens geblesseerd van het veld af moet
;
Mja, ik zou het moeilijk hebben hoor. Ik ben echt niet zo'n overemo-fan die NOOIT en DAN OOK NOOIT (bijv) een ex-f'noorder/psver bij Ajax zou willen zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van mij mag hij best even een half jaartje hier komen voetballen om het kampioenschap binnen te halen. Als hij daarna maar weer optyft.
De club gaat boven de spelersquote:Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mja, ik zou het moeilijk hebben hoor. Ik ben echt niet zo'n overemo-fan die NOOIT en DAN OOK NOOIT (bijv) een ex-f'noorder/psver bij Ajax zou willen zien.
natuurlijk zou Ajax het moeten doen als het zou kunnen, maar ik zou er een heel vies gevoel in mijn bek van krijgen, ik heb echt nog nooit zo'n oprechte afkeer voor een voetballer gehad dan voor hem.
Doe dan maar Messi ja.
quote:'Ajax helpt Haarlem niet uit de brand'
Door Erwin (Peterselieman) op donderdag 5 november 2009 14:52
Bron: Goal.com
HFC Haarlem kan door schulden niet meer voldoen aan de verplichtingen van een betaald voetbal organisatie. Wanhopig wordt er gekeken naar gemeente en naar het samenwerkingsverband met Eredivisie-club Ajax. Ook zij zien het somber in voor Haarlem.
"De grens is bereikt, de club moet eerst over een periode van drie tot vijf jaar zijn bestaansrecht aantonen", aldus de wethouder Maarten Divendal van Sport in De Volkskrant.
HFC Haarlem kampt met een schuld van 1 miljoen euro en moet ook nog eens 200.000 euro aan de belastingdienst afdragen. In een persverklaring vreest de ledenraad van de eerste divisionist voor een faillissement per 1 december.
Ajax, waarmee Haarlem een samenwerkingsverband heeft, wil geen helpende hand uitstekend. "We hebben een miljoenenverlies geleden, dit is niet het jaar waarin Ajax zomaar ergens geld insteekt", aldus een woordvoerder.
"Het samenwerkingsverband met Ajax kwam voor Haarlem eigenlijk te laat", zegt Beer Wentink vanuit de ledenraad. "Daardoor hebben we meer spelers en trainers op de begroting staan dan wenselijk is. Die pijn voelen we elke maand."
De gemeente Haarlem is wel bereid te investeren in de club als men met een deugdelijk beleidsplan komt waaruit blijkt dat de tiende stad van Nederland niet zonder betaald voetbal kan, aldus wethouder Divendal.
Laten we hopen dat ie het een keer waarmaakt he.quote:
Gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Lebawski het volgende:
Logisch, ook mét geld zou Ajax dat niet doen.
Ach, sommigen houden zichzelf graag voor de gek! McMickey is voor Kozakken boys 69 nog niet goed genoeg, maar ach.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie het een keer waarmaakt he.
Kerel, we weten hoe jij erover denkt, maar probeer dat nu eens voor je te houden. Je komt alleen maar met ongefundeerde one-liners.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef Barca het volgende:
Ach, sommigen houden zichzelf graag voor de gek! McMickey is voor Kozakken boys 69 nog niet goed genoeg, maar ach.
Als ie zo speelt als de 1e helft vorige week, gaat het de goede kant op. De 2e helft werd hij niet in het spel betrokken, maar bleef hij wel steeds z'n taak uitvoeren. Breed houden, meeverdedigen, hard werken. Knap.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie het een keer waarmaakt he.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Kerel, we weten hoe jij erover denkt, maar probeer dat nu eens voor je te houden. Je komt alleen maar met ongefundeerde one-liners.
Ik heb begrip voor sommige spelers, snap dat niet iedereen baat heeft bij eenzelfde aanpak en ben positief ingesteld. Ook ik kan kritisch zijn, maar talent erken je gewoon als kenner, sommige mensen schijnbaar niet. Ik heb de hele jeugd in 1e-klassers en hoofdklassers gespeeld bij een kleine club, met een sterk technisch beleid. Heb 4 seizoenen standaardelftallen geleid en getraind die hoofdklasse speelden en schrijf zelf al 3 jaar mee aan het technisch beleid van de club. Probeer mij aub. niks te leren over voetbal. Dat jij zijn talent niet erkent zit 'm meer in het feit dat je altijd wat te zeiken wilt hebben, dan dat je met een échte visie naar Ajax kijkt.
Gást.quote:
Het is niks bijzonders, veel mensen hebben verstand van voetbal. Een deel niet. Dus dan moet je een hoop mensen aanraken..quote:
Hoezo zeiken,Micky heeft in het anderhalf jaar dat hij nu bij Ajax zit te weinig laten zien,veel te weinig.Als je met een echte visie eens naar Ajax kijkt,zie je gewoon dat het een verloren zaak is met Sulejmani.Ik gun het Sulejmani van harte,maar ben er bang voor.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Kerel, we weten hoe jij erover denkt, maar probeer dat nu eens voor je te houden. Je komt alleen maar met ongefundeerde one-liners.
Ik heb begrip voor sommige spelers, snap dat niet iedereen baat heeft bij eenzelfde aanpak en ben positief ingesteld. Ook ik kan kritisch zijn, maar talent erken je gewoon als kenner, sommige mensen schijnbaar niet. Ik heb de hele jeugd in 1e-klassers en hoofdklassers gespeeld bij een kleine club, met een sterk technisch beleid. Heb 4 seizoenen standaardelftallen geleid en getraind die hoofdklasse speelden en schrijf zelf al 3 jaar mee aan het technisch beleid van de club. Probeer mij aub. niks te leren over voetbal. Dat jij zijn talent niet erkent zit 'm meer in het feit dat je altijd wat te zeiken wilt hebben, dan dat je met een échte visie naar Ajax kijkt.
[..]
Als ie zo speelt als de 1e helft vorige week, gaat het de goede kant op. De 2e helft werd hij niet in het spel betrokken, maar bleef hij wel steeds z'n taak uitvoeren. Breed houden, meeverdedigen, hard werken. Knap.
1. Hij is vaker geblesseerd geweest dan 100% fitquote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hoezo zeiken,Micky heeft in het anderhalf jaar dat hij nu bij Ajax zit te weinig laten zien,veel te weinig.Als je met een echte visie eens naar Ajax kijkt,zie je gewoon dat het een verloren zaak is met Sulejmani.Ik gun het Sulejmani van harte,maar ben er bang voor.
Afgesprokenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Lebawski het volgende:
[..]
1. Hij is vaker geblesseerd geweest dan 100% fit
2. Slecht seizoen Ajax, slecht seizoen Sulejmani; 10 goals 10 assists.
3. Hij had een heel ander type trainer nodig
4. Hij heeft een enorme terugval gehad na z'n periode bij Heerenveen, hij moet nu stapjes maken zoals Jol zelf ook zegt. Die investering is gemaakt, belachelijk bedrag, maar dat wilt niet zeggen dat die speler meer moet brengen dan de rest. Zijn talent komt eruit, trust me. Lukt het niet, krijg je een kratje bier van me.
5. Elk talent krijgt een terugval. Sneijder, van der Vaart, Afellay en vooral Aissati. Ik vraag me harder af of die nog gaat voetballen in de toekomst dan dat ik me dat afvraag bij Sulejmani.
Inderdaad,daar heb je een punt.Maar hij loopt nu zon 3maandjes te prutsen,Sulejmani anderhalf jaar.Hopelijk vinden ze allebei hun oude vorm.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Lebawski het volgende:
Ok.
Trouwens, die avatar van je, Benzema. Die loopt me ook een partij te prutsen dit seizoen zeg... Maar dat wilt niet zeggen dat hij het niet (meer) kan.
Als zelf Ajax-erelid Kesler al kritiek levert...quote:Kesler slaat terug naar Martin Jol
ZEIST - KNVB-directeur Henk Kesler heeft donderdag in zijn column op de website van de voetbalbond uitgehaald naar Martin Jol. De oefenmeester van Ajax uitte vorige week kritiek op het competitieprogramma van de Amsterdammers. Volgens Jol staat Ajax na elke Europa League-wedstrijd een zwaar competitieduel te wachten. Kesler vindt dat onzin.
Kesler schrijft op de site van de KNVB dat hij tot zijn ,,niet geringe verbazing'' vernam van de uitlatingen van Jol. ,,Zijn opmerkingen over het zware competitieprogramma van Ajax missen elke grondslag,'' tekent Kesler op.
,,Het Nederlandse programma komt tot stand na overleg met het Technisch Platform en vertegenwoordigers van de landelijke overheid en wordt vastgesteld in juni. Dan is het speelschema van de Europa Leaque nog niet eens bekend. En dan toch maar klagen dat de KNVB voor Ajax alles zo slecht in elkaar heeft gestoken.''
Jol liet zich eerder deze week ook een tikje cynisch uit bij de aanstelling van arbiter Pieter Vink voor de topper zondag in Enschede tegen FC Twente. ,,Dit verbaast me echt na PSV-Ajax'', zei de technische baas van de Amsterdammers.
Op 16 augustus eiste Vink in Eindhoven (4-3) de hoofdrol op. De leidsman weigerde Luis Suarez twee strafschoppen te geven en keurde de winnende treffer van Otman Bakkal goed ondanks de duw in de rug van Ajacied Rob Wielaert.
,,Vink en Ajax schijnt een ongelukkige combinatie te zijn'', gaf Jol aan. ,,Volgens de mensen hier mocht hij vorig seizoen zelfs een aantal maanden geen duels van Ajax fluiten. Ik hoop dat hij zondag scherp is.''
Kesler heeft donderdag dus ook een uitsmijter in huis in zijn column. ,,Vervolgens plaatst diezelfde Jol vraagtekens bij de aanstelling van Pieter Vink als scheidsrechter bij FC Twente - Ajax. Over indekken richting supporters gesproken!''
?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als zelf Ajax-erelid Kesler al kritiek levert...
Ah, het was een KNJB opmerking. Okee.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Kesler PSV'er of Feyenoorder is?
Hij komt uit Enschede en is ook bestuurder van Twente geweest.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk de mist ingegaan met deze onzinnige opmerking in ieder geval.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
0-3, t wordt weer tijd voor een hattrick van Luisquote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef thewishmaster het volgende:
Zondag wordt het 0-2, de belangrijke spelers in de as van Twente worden te oud en Ajax is in topvorm.
Zucht.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef thewishmaster het volgende:
Zondag wordt het 0-2, de belangrijke spelers in de as van Twente worden te oud en Ajax is in topvorm.
?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als zelf Ajax-erelid Kesler al kritiek levert...
Dan zou jij niks meer hebben om je aan te ergerenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht.Kunnen jullie nou niet eens gewoon een keer zeggen: 'het zal een spannende leuke wedstrijd worden?'.
Nee, van Kesler is het algemeen bekend dat ie voor Ajax is, ik dikte het slechts een beetje aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, het was een KNJB opmerking. Okee.
Dat is voor mij nieuw.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, van Kesler is het algemeen bekend dat ie voor Ajax is, ik dikte het slechts een beetje aan.
Ze hebben het over Twente - Ajax, niet Feyenoord - AZquote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht.Kunnen jullie nou niet eens gewoon een keer zeggen: 'het zal een spannende leuke wedstrijd worden?'.
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan zou jij niks meer hebben om je aan te ergeren
Zou je denken dat die man misschien objectief en geloofwaardig moet blijven als functionaris van de KNVB ?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, van Kesler is het algemeen bekend dat ie voor Ajax is, ik dikte het slechts een beetje aan.
Ja, want Ajax steekt echt boven de rest van de eredivisie uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:31 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ze hebben het over Twente - Ajax, niet Feyenoord - AZ
Hij is toch een Twente fanquote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, en winnen van Twente is niet onmogelijk. Twente is de laatste weken wat minder.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want Ajax steekt echt boven de rest van de eredivisie uit.
Dan moet ik jou toch aanraken? Jij hebt, als ik jou moet geloven, nog meer verstand van voetbal dan methodmich! Jij bent echt geweldig. Jij bent de voetbalgod van FOK!. Misschien wel de nieuwe Cruijff.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Het is niks bijzonders, veel mensen hebben verstand van voetbal. Een deel niet. Dus dan moet je een hoop mensen aanraken..
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:32 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Zou je denken dat die man misschien objectief en geloofwaardig moet blijven als functionaris van de KNVB ?
Heel objectief ja.quote:Henk Kesler: Ajax kampioen, Feyenoord niet bij eerste zes
KNVB-Directeur Henk Kesler blikt in zijn column op de website van de bond alvast vooruit op komend seizoen. De directeur betaald voetbal doet elk jaar een voorspelling wie er op plek 1 t/m plek 6 eindigen in het komend voetbalseizoen. Ajax ziet hij als eerste eindigen dit seizoen. Opvallend is dat hij verwacht dat het Feyenoord komend jaar opnieuw niet zal lukken om bij die eerste zes te eindigen.
Kesler voor Twente?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is toch een Twente fan
Hij zat daar zelfs in het bestuur
De KNVB is de overkoepelende organisatie van alle clubs. De scheidsrechters zijn bij de KNVB in dienst dus die mag hij best verdedigen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:32 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Zou je denken dat die man misschien objectief en geloofwaardig moet blijven als functionaris van de KNVB ?
DUDE, het gaat om een voorspelling !quote:Op donderdag 5 november 2009 23:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Heel objectief ja.
[ afbeelding ]
Ja dus ? Dat zeg ik toch ? Brilletje nodig ?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De KNVB is de overkoepelende organisatie van alle clubs. De scheidsrechters zijn bij de KNVB in dienst dus die mag hij best verdedigen.
Sterker nog: hij moet ze verdedigen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De KNVB is de overkoepelende organisatie van alle clubs. De scheidsrechters zijn bij de KNVB in dienst dus die mag hij best verdedigen.
Nee jij zegt dat hij objectief moet blijven.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:38 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ja dus ? Dat zeg ik toch ? Brilletje nodig ?
Geloofwaardig, dat zei ik ook. Las je waarschijnlijk overheen. Door ze te verdedigen blijf je geloofwaardig. Dat jij die link niet legt dat snap ik welquote:Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat hij objectief moet blijven.
Maar goed jij hebt natuurlijk gelijk.
Haha je maakt jezelf belachelijk. Waarom zou ik het moeten snappen, ik post het toch zelf ? Lekker nutteloos overal tegen aanschoppen. En die havens bespaar ik je dit keer, anders lijkt het alsof ik tevéél vooroordelen heb.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom snap jij dat wel?
Begin aub weer over de havensDaar praat je zo graag over toch?
4 seizoenen standaardelftallen geleid en getraindquote:Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Met Vink verwacht ik 2x geel voor Suarez.quote:
Denk dat dat wel algemeen bekend isquote:
Hendrik Willem (Henk) Kesler (Enschede, 9 maart 1949) is een Nederlandse voetbalbestuurder.quote:
Zou godverdomme een keer terecht zijn ja. Maar geen scheids die dat durft.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
Met Vink verwacht ik 2x geel voor Suarez.
Standaardelftallen spelen ook in de jeugd he droeftoeterquote:Op donderdag 5 november 2009 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
4 seizoenen standaardelftallen geleid en getraind
3 jaar mee schrijven aan een technisch beleid van een club
Ik denk die gast is een jaar of 30/35, blijk je 22 te zijn![]()
![]()
![]()
!
Het blijft zo lekker he om al die frustratie te zien. Zalig dat de mooiste club van Nederland dat losmaakt bij het eenvoudige volk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou godverdomme een keer terecht zijn ja. Maar geen scheids die dat durft.
Verrassendquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ik heb zelfs tegen een forumlid gespeeld, die ook trainer is/was. Weet z'n naam even niet meer.
Standbeeld voor deze man, die op vrijdag al weet dat een rode kaart op zondag terecht is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met Vink verwacht ik 2x geel voor Suarez.
Voor die tijd moeten we het beslissen
Ik zie die afgunst gewoon van je toetsenbord afdruipen, ge-weldigquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ow die krijgt wel rood want Vink is tegen Ajax hoor, aldus Jol.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |