Als zelf Ajax-erelid Kesler al kritiek levert...quote:Kesler slaat terug naar Martin Jol
ZEIST - KNVB-directeur Henk Kesler heeft donderdag in zijn column op de website van de voetbalbond uitgehaald naar Martin Jol. De oefenmeester van Ajax uitte vorige week kritiek op het competitieprogramma van de Amsterdammers. Volgens Jol staat Ajax na elke Europa League-wedstrijd een zwaar competitieduel te wachten. Kesler vindt dat onzin.
Kesler schrijft op de site van de KNVB dat hij tot zijn ,,niet geringe verbazing'' vernam van de uitlatingen van Jol. ,,Zijn opmerkingen over het zware competitieprogramma van Ajax missen elke grondslag,'' tekent Kesler op.
,,Het Nederlandse programma komt tot stand na overleg met het Technisch Platform en vertegenwoordigers van de landelijke overheid en wordt vastgesteld in juni. Dan is het speelschema van de Europa Leaque nog niet eens bekend. En dan toch maar klagen dat de KNVB voor Ajax alles zo slecht in elkaar heeft gestoken.''
Jol liet zich eerder deze week ook een tikje cynisch uit bij de aanstelling van arbiter Pieter Vink voor de topper zondag in Enschede tegen FC Twente. ,,Dit verbaast me echt na PSV-Ajax'', zei de technische baas van de Amsterdammers.
Op 16 augustus eiste Vink in Eindhoven (4-3) de hoofdrol op. De leidsman weigerde Luis Suarez twee strafschoppen te geven en keurde de winnende treffer van Otman Bakkal goed ondanks de duw in de rug van Ajacied Rob Wielaert.
,,Vink en Ajax schijnt een ongelukkige combinatie te zijn'', gaf Jol aan. ,,Volgens de mensen hier mocht hij vorig seizoen zelfs een aantal maanden geen duels van Ajax fluiten. Ik hoop dat hij zondag scherp is.''
Kesler heeft donderdag dus ook een uitsmijter in huis in zijn column. ,,Vervolgens plaatst diezelfde Jol vraagtekens bij de aanstelling van Pieter Vink als scheidsrechter bij FC Twente - Ajax. Over indekken richting supporters gesproken!''
?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als zelf Ajax-erelid Kesler al kritiek levert...
Ah, het was een KNJB opmerking. Okee.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Kesler PSV'er of Feyenoorder is?
Hij komt uit Enschede en is ook bestuurder van Twente geweest.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk de mist ingegaan met deze onzinnige opmerking in ieder geval.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
0-3, t wordt weer tijd voor een hattrick van Luisquote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef thewishmaster het volgende:
Zondag wordt het 0-2, de belangrijke spelers in de as van Twente worden te oud en Ajax is in topvorm.
Zucht.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef thewishmaster het volgende:
Zondag wordt het 0-2, de belangrijke spelers in de as van Twente worden te oud en Ajax is in topvorm.
?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als zelf Ajax-erelid Kesler al kritiek levert...
Dan zou jij niks meer hebben om je aan te ergerenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht.Kunnen jullie nou niet eens gewoon een keer zeggen: 'het zal een spannende leuke wedstrijd worden?'.
Nee, van Kesler is het algemeen bekend dat ie voor Ajax is, ik dikte het slechts een beetje aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, het was een KNJB opmerking. Okee.
Dat is voor mij nieuw.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, van Kesler is het algemeen bekend dat ie voor Ajax is, ik dikte het slechts een beetje aan.
Ze hebben het over Twente - Ajax, niet Feyenoord - AZquote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht.Kunnen jullie nou niet eens gewoon een keer zeggen: 'het zal een spannende leuke wedstrijd worden?'.
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan zou jij niks meer hebben om je aan te ergeren
Zou je denken dat die man misschien objectief en geloofwaardig moet blijven als functionaris van de KNVB ?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, van Kesler is het algemeen bekend dat ie voor Ajax is, ik dikte het slechts een beetje aan.
Ja, want Ajax steekt echt boven de rest van de eredivisie uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:31 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ze hebben het over Twente - Ajax, niet Feyenoord - AZ
Hij is toch een Twente fanquote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, en winnen van Twente is niet onmogelijk. Twente is de laatste weken wat minder.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want Ajax steekt echt boven de rest van de eredivisie uit.
Dan moet ik jou toch aanraken? Jij hebt, als ik jou moet geloven, nog meer verstand van voetbal dan methodmich! Jij bent echt geweldig. Jij bent de voetbalgod van FOK!. Misschien wel de nieuwe Cruijff.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Het is niks bijzonders, veel mensen hebben verstand van voetbal. Een deel niet. Dus dan moet je een hoop mensen aanraken..
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:32 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Zou je denken dat die man misschien objectief en geloofwaardig moet blijven als functionaris van de KNVB ?
Heel objectief ja.quote:Henk Kesler: Ajax kampioen, Feyenoord niet bij eerste zes
KNVB-Directeur Henk Kesler blikt in zijn column op de website van de bond alvast vooruit op komend seizoen. De directeur betaald voetbal doet elk jaar een voorspelling wie er op plek 1 t/m plek 6 eindigen in het komend voetbalseizoen. Ajax ziet hij als eerste eindigen dit seizoen. Opvallend is dat hij verwacht dat het Feyenoord komend jaar opnieuw niet zal lukken om bij die eerste zes te eindigen.
Kesler voor Twente?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is toch een Twente fan
Hij zat daar zelfs in het bestuur
De KNVB is de overkoepelende organisatie van alle clubs. De scheidsrechters zijn bij de KNVB in dienst dus die mag hij best verdedigen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:32 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Zou je denken dat die man misschien objectief en geloofwaardig moet blijven als functionaris van de KNVB ?
DUDE, het gaat om een voorspelling !quote:Op donderdag 5 november 2009 23:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Heel objectief ja.
[ afbeelding ]
Ja dus ? Dat zeg ik toch ? Brilletje nodig ?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De KNVB is de overkoepelende organisatie van alle clubs. De scheidsrechters zijn bij de KNVB in dienst dus die mag hij best verdedigen.
Sterker nog: hij moet ze verdedigen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De KNVB is de overkoepelende organisatie van alle clubs. De scheidsrechters zijn bij de KNVB in dienst dus die mag hij best verdedigen.
Nee jij zegt dat hij objectief moet blijven.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:38 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ja dus ? Dat zeg ik toch ? Brilletje nodig ?
Geloofwaardig, dat zei ik ook. Las je waarschijnlijk overheen. Door ze te verdedigen blijf je geloofwaardig. Dat jij die link niet legt dat snap ik welquote:Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat hij objectief moet blijven.
Maar goed jij hebt natuurlijk gelijk.
Haha je maakt jezelf belachelijk. Waarom zou ik het moeten snappen, ik post het toch zelf ? Lekker nutteloos overal tegen aanschoppen. En die havens bespaar ik je dit keer, anders lijkt het alsof ik tevéél vooroordelen heb.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waarom snap jij dat wel?
Begin aub weer over de havensDaar praat je zo graag over toch?
4 seizoenen standaardelftallen geleid en getraindquote:Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Kerel, we weten hoe jij erover denkt, maar probeer dat nu eens voor je te houden. Je komt alleen maar met ongefundeerde one-liners.
Ik heb begrip voor sommige spelers, snap dat niet iedereen baat heeft bij eenzelfde aanpak en ben positief ingesteld. Ook ik kan kritisch zijn, maar talent erken je gewoon als kenner, sommige mensen schijnbaar niet. Ik heb de hele jeugd in 1e-klassers en hoofdklassers gespeeld bij een kleine club, met een sterk technisch beleid. Heb 4 seizoenen standaardelftallen geleid en getraind die hoofdklasse speelden en schrijf zelf al 3 jaar mee aan het technisch beleid van de club. Probeer mij aub. niks te leren over voetbal. Dat jij zijn talent niet erkent zit 'm meer in het feit dat je altijd wat te zeiken wilt hebben, dan dat je met een échte visie naar Ajax kijkt.
Met Vink verwacht ik 2x geel voor Suarez.quote:
Denk dat dat wel algemeen bekend isquote:
Hendrik Willem (Henk) Kesler (Enschede, 9 maart 1949) is een Nederlandse voetbalbestuurder.quote:
Zou godverdomme een keer terecht zijn ja. Maar geen scheids die dat durft.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
Met Vink verwacht ik 2x geel voor Suarez.
Standaardelftallen spelen ook in de jeugd he droeftoeterquote:Op donderdag 5 november 2009 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
4 seizoenen standaardelftallen geleid en getraind
3 jaar mee schrijven aan een technisch beleid van een club
Ik denk die gast is een jaar of 30/35, blijk je 22 te zijn![]()
![]()
![]()
!
Het blijft zo lekker he om al die frustratie te zien. Zalig dat de mooiste club van Nederland dat losmaakt bij het eenvoudige volk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou godverdomme een keer terecht zijn ja. Maar geen scheids die dat durft.
Verrassendquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Ik heb zelfs tegen een forumlid gespeeld, die ook trainer is/was. Weet z'n naam even niet meer.
Standbeeld voor deze man, die op vrijdag al weet dat een rode kaart op zondag terecht is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met Vink verwacht ik 2x geel voor Suarez.
Voor die tijd moeten we het beslissen
Ik zie die afgunst gewoon van je toetsenbord afdruipen, ge-weldigquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ow die krijgt wel rood want Vink is tegen Ajax hoor, aldus Jol.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |