abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74384026
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En als Ajax - RKC nou de eventuele kampioenswedstrijd is terwijl PSV - Ajax niet (meer) beslissend is? Ik zie het probleem niet, druk heb je ook bij veel andere wedstrijden tussen andere clubs.
je snapt heus wel wat ik bedoel ritmo en ik zie het probleem ook niet als blom volgend jaar ajax feyenoord gaat fluiten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_74384120
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Ajax zal nooit in de problemen raken met het betalen van salarissen en zal nooit afhankelijk zijn van externe financiers. Duidelijk dat Feyenoord veel dieper zit dan Ajax, en dat Ajax ook nooit zo diep zal afzakken.
Het gaat nu natuurlijk om de bedragen in verhouding. Wat voor wanbeleid voer je als je in 2,5 a 3 jaar voor 100 miljoen aan spelers verkoopt en nog in de problemen komt? Dat is erger dan Feyenoord dat al jaren geen fatsoenlijke verkoop heeft gedaan en nog 'maar' 20 miljoen schuld heeft.
quote:
Slecht aankoopbeleid & mislopen van Champions League. Die gaten worden echt wel gedicht.
Dat moet je hopen, ik zou me zorgen maken over het feit dat Jol spelers als Atouba en Pantelic als grote versterkingen zag.
-
pi_74384171
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

je snapt heus wel wat ik bedoel ritmo en ik zie het probleem ook niet als blom volgend jaar ajax feyenoord gaat fluiten
Daar gaat het niet om, dat is een specifieke wedstrijd met een 'verleden'.
-
  woensdag 4 november 2009 @ 14:04:43 #179
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74384360
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Ajax zal nooit in de problemen raken met het betalen van salarissen en zal nooit afhankelijk zijn van externe financiers. Duidelijk dat Feyenoord veel dieper zit dan Ajax, en dat Ajax ook nooit zo diep zal afzakken.
Wat een bull. Iedere ploeg kan in die situatue terecht komen, het almachtige ( ) Ajax dus ook.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74384816
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat een bull. Iedere ploeg kan in die situatue terecht komen, het almachtige ( ) Ajax dus ook.
Bij VI werd zelfs gezegd dat Ajax zonder de verkoop van Suarez al moet gaan lenen. Als Suarez morgen opeens dus om welke reden dan ook niet meer verkoopbaar is kunnen ze al dicht bij 'die situatie' zitten. Die kans is nihil natuurlijk, maar het KAN.
-
pi_74384821
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Tuurlijk kan elke ploeg dat , maar de huidige situatie is uit z'n verband gerukt. Bij PSV is het ook al een aantal jaar precies hetzelfde, alleen halen zij wel Champions League voetbal en hebben ze hun aan & verkoopbeleid veel meer binnen de perken gehouden. Feyenoord is al jaren financieel ziek, Ajax heeft dit seizoen een begrotingstekort. Iedereen weet wat een begroting is, dat is wat anders dan dat Ajax schulden heeft, moet lenen of zelfs salarissen niet kan betalen. Over 1.5 jaar zou het op de balans qua salarissen al helemaal opgelost zijn, maar dan moet er niemand bijkomen. Dat is natuurlijk onmogelijk. Echter, als er mensen verkocht worden, zal dat alleen maar sneller gaan. Let op wat er gaat gebeuren als Ajax Champions League voetbal haalt, probleem opgelost.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_74384862
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, dat is een specifieke wedstrijd met een 'verleden'.
Wat voor verleden?? en jullie ogen heeft hij een fout gemaakt en Vink mocht Ajax een tijdje niet fluiten van de knvb, wie heeft er een verleden dan??
pi_74384900
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Tuurlijk kan elke ploeg dat , maar de huidige situatie is uit z'n verband gerukt. Bij PSV is het ook al een aantal jaar precies hetzelfde, alleen halen zij wel Champions League voetbal en hebben ze hun aan & verkoopbeleid veel meer binnen de perken gehouden. Feyenoord is al jaren financieel ziek, Ajax heeft dit seizoen een begrotingstekort. Iedereen weet wat een begroting is, dat is wat anders dan dat Ajax schulden heeft, moet lenen of zelfs salarissen niet kan betalen. Over 1.5 jaar zou het op de balans qua salarissen al helemaal opgelost zijn, maar dan moet er niemand bijkomen. Dat is natuurlijk onmogelijk. Echter, als er mensen verkocht worden, zal dat alleen maar sneller gaan. Let op wat er gaat gebeuren als Ajax Champions League voetbal haalt, probleem opgelost.
Dat argument kun je ook bij ons gebruiken natuurlijk. Voor Feyenoord geldt ook dat als ze een keer CL halen (ik geloof dat je bij kwalificatie al rond de 20 miljoen krijgt?) of een speler voor 25 miljoen verkopen, ze in een klap uit de financiele problemen zijn.
-
pi_74384983
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wat voor verleden?? en jullie ogen heeft hij een fout gemaakt en Vink mocht Ajax een tijdje niet fluiten van de knvb, wie heeft er een verleden dan??
Je zegt het zelf al: Vink heeft z'n 'straf' al gehad.
-
pi_74385145
edit..
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_74386231
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al: Vink heeft z'n 'straf' al gehad.
Ja en Blom heeft geen straf
pi_74386365
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja en Blom heeft geen straf
Dan zou je de helft van de scheidsrechters moeten straffen, er worden wekelijks zulke fouten gemaakt.
Maar je snapt m'n punt toch wel?

- Of Vink kan niet tegen druk en moet geen toppers fluiten.
- Of Vink is anti-Ajax, dus niet neutraal en moet ontslagen worden als scheidsrechter (al mag ie van mij persoonlijk alle Ajax-wedstrijden fluiten dan ).

Maar :

- Vink kan niet tegen druk bij Ajax-wedstrijden.

Dat kan toch niet?
-
pi_74386586
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan zou je de helft van de scheidsrechters moeten straffen, er worden wekelijks zulke fouten gemaakt.
Maar je snapt m'n punt toch wel?

- Of Vink kan niet tegen druk en moet geen toppers fluiten.
- Of Vink is anti-Ajax, dus niet neutraal en moet ontslagen worden als scheidsrechter (al mag ie van mij persoonlijk alle Ajax-wedstrijden fluiten dan ).

Maar :

- Vink kan niet tegen druk bij Ajax-wedstrijden.

Dat kan toch niet?
Kijk net als in de Kuip kan je je in de Arena ook heel erg bedrukt voelen door 50.000 man die als het ware in je nek loopt te hijgen en Vink is niet altijd anti-Ajax geweest want ik kan me een Psv-Ajax herrineren 3 jaar terug toen het 1-5 werd en dat Vink een voordeel situatie goed inschatte en waaruit Ajax scoorde, alleen de afgelopen 2 jaar is hij meerdere malen gewoon opzichtig in de fout gegaan, bijna net zo opzichtig van Blom dat hij geen kaart gaf aan Suarez. Ik kan kan me eigelijk de psv-ajax van 4 jaar geleden ook goed voor de geest halen waar het totaal uit de hand liep door toedoen van meneer Vink. Maar hij is in wedstrijden van Ajax meer aanwezig dan in andere wedstrijden die hij fluit lijkt het wel
pi_74388223
toch triest dat het "grote" ajax zich moet indekken
pi_74388348
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Tukker87 het volgende:
toch triest dat het "grote" ajax zich moet indekken
Waar heb jij het nou weer over??
pi_74388895
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over??
Laat hem
pi_74388916
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laat hem
Zenuwachtig voor zondag zeker
pi_74391511
Ja Ajax verkeert financieel in zwaar weer
pi_74391522
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SuperFokker het volgende:
He spuit 11
  woensdag 4 november 2009 @ 17:38:38 #195
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_74391747
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Kijk net als in de Kuip kan je je in de Arena ook heel erg bedrukt voelen door 50.000 man die als het ware in je nek loopt te hijgen en Vink is niet altijd anti-Ajax geweest want ik kan me een Psv-Ajax herrineren 3 jaar terug toen het 1-5 werd en dat Vink een voordeel situatie goed inschatte en waaruit Ajax scoorde, alleen de afgelopen 2 jaar is hij meerdere malen gewoon opzichtig in de fout gegaan, bijna net zo opzichtig van Blom dat hij geen kaart gaf aan Suarez. Ik kan kan me eigelijk de psv-ajax van 4 jaar geleden ook goed voor de geest halen waar het totaal uit de hand liep door toedoen van meneer Vink. Maar hij is in wedstrijden van Ajax meer aanwezig dan in andere wedstrijden die hij fluit lijkt het wel
die 1-5 wedstrijd was schaamhaar niet Vink
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_74391912
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:38 schreef GnAgn het volgende:

[..]

die 1-5 wedstrijd was schaamhaar niet Vink
Ik was er van overtuigd dat het Vink was maar dan was hij het
  woensdag 4 november 2009 @ 19:21:14 #197
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74395305
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SuperFokker het volgende:
Jups, ze hebben de wind inderdaad vol in de zeilen!
Kwestie van de juiste koers bepalen he!

Al bang voor zondag?
Life is what you make it.
  woensdag 4 november 2009 @ 19:30:00 #198
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_74395666
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor geheugen jij hebt, maar t zal wel op een zeef lijken.
De ene keer was namelijk Braamhaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 november 2009 @ 19:31:54 #199
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_74395749
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef Lebawski het volgende:

[..]

71 spelers onder contract hebben is gewoon dieptriest. Hoe heeft Ajax dat in vredesnaam voor elkaar gekregen

Nu lijkt het er dus op dat Suarez gewoon verkocht moet worden om een financiële puinhoop af te wenden. Als Suarez volgende week tegen twente zijn been breekt zit Ajax dus los van het sportieve ook financieel zwaar in de problemen. Lekker dan..

Overigens toch al te gek voor woorden dat je je beste speler eigenlijk moet verkopen om je financiën op orde te krijgen. Straks krijgen ze een goed bod in de winterstop en kan hij opnokken omdat de directie hem liever dan wegzet dan dat men een half jaar wacht met het risico dat hij geblesseerd raakt.

Als vorig jaar Huntelaar (die ondanks alle bagger die hij momenteel over zich heen krijgt gewoon erg belangrijk voor Ajax was) niet in de winterstop was verkocht speelden jullie vanavond vrijwel zeker tegen Arsenal voor het kampioenenbal en hadden jullie die derde ster op jullie tricot, ik hoop toch echt dat ze die fout geen tweede keer maken.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  woensdag 4 november 2009 @ 19:32:55 #200
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74395797
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor geheugen jij hebt, maar t zal wel op een zeef lijken.
De ene keer was namelijk Braamhaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat voor reflexen jij hebt maar ze zullen wel op een spuit lijken?
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')