quote:Op woensdag 4 november 2009 13:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nogmaals: dat mag ie doen maar niet in de pers. Bij elk twijfelgevalletje in het nadeel van Ajax roept iedereen bij Ajax en de pers nu: ZIE JE WEL!!!! Zo kun je als scheidsrechter geen normale wedstrijd meer fluiten.
Ik neem aan dat er al een soort ranglijst is met de beste scheidsrechters in Nederland, en daarvan mag de top de belangrijke wedstrijden doen. Dan zou je gewoon iemand als Vink van alle toppers af moeten halen want je kan er toch niet vanuit gaan dat een scheidsrechter niet objectief is tegenover bepaalde clubs? In dat geval zou je hem per direct moeten ontslaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en daarom moeten ze met een lijstje komen
Onzin. Elke scheidsrechter moet iedere club kunnen fluiten. Jol moet eens kappen met dat gezeur in de media over de scheidsrechters. Hij moet het gewoon accepteren zoals alle andere trainers dat doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en daarom moeten ze met een lijstje komen
Dat dus. Natuurlijk is een 'afkoelingsperiode' zoals na z'n laatste Ajax-wedstrijd het geval was logisch, met name om de emoties die bij spelers en supporters leven, maar die is allang voorbij.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onzin. Elke scheidsrechter moet iedere club kunnen fluiten. Jol moet eens kappen met dat gezeur in de media over de scheidsrechters. Hij moet het gewoon accepteren zoals alle andere trainers dat doen.
Dus volgend jaar mag Blom gewoon weer Ajax-Feyenoord fluiten van jou??quote:Op woensdag 4 november 2009 13:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat dus. Natuurlijk is een 'afkoelingsperiode' zoals na z'n laatste Ajax-wedstrijd het geval was logisch, met name om de emoties die bij spelers en supporters leven, maar die is allang voorbij.
quote:Financieel directeur Ajax: ‘We moeten niet de kant van Feyenoord op’
Woensdag, 4 november 2009 om 11:40
Bij Ajax is de nood aan de man. De Amsterdamse club boekte onlangs een negatief financieel resultaat en blijkt al jaren verliezen te lijden. Voetbal International vond uit dat de kas van de roemruchte club inmiddels leeg is. “De alarmbellen rinkelen nog niet, maar Feyenoord is een voorbeeld van hoe het kan gaan. Die kant moeten we niet op”, zegt financieel directeur Jeroen Slop.
“We moeten de broekriem aanhalen”, onthult Slop in een interview met het weekblad. “'Er is een groot probleem door de ontstellende hoeveelheid trainerswisselingen bij Ajax het laatste decennium. De alarmbellen rinkelen nog niet, maar Feyenoord is een voorbeeld van hoe het kan gaan. Die kant moeten we niet op.”
Met de beursgang in 1998 en de verkoop van spelers haalde Ajax de voorbije tien jaar zo’n 155 miljoen euro binnen, maar het ontslaan van trainers die niet voldeden en het binnenhalen van mislukte spelers kostte de club eveneens 144 miljoen. Bovendien heeft Ajax liefst 71 spelers onder contract, die stuk voor stuk iedere maand moeten worden uitbetaald.
Met laatstgenoemde overschrijdt Ajax de norm van de KNVB, die voorschrijft dat de salarispost maximaal zestig procent van de begroting mag bedragen. De Amsterdammers zitten daar overheen. Voorzitter Rik van den Boog zou dan ook genoodzaakt zijn om sterspeler Luis Suárez voor een fors bedrag van de hand te doen om voorlopig uit de financiële nood te komen. Volgens VI verlangt Ajax 40 miljoen euro voor de Uruguayaan.
Als ie bij de KNVB nog steeds in het lijstje scheidsrechters staat dat toppers mag fluiten dan heb ik daar weinig over te zeggen. Overigens is dat wat specifieker, want dan gaat het over zeer 1 beladen (en precies dezelfde) wedstrijd waarbij de emoties wat langer doorsmeulen dan normaal. Jol doet alsof Vink wat tegen Ajax in het bijzonder heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus volgend jaar mag Blom gewoon weer Ajax-Feyenoord fluiten van jou??
In afwachting van een Calimero antwoord uit 010quote:Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ie bij de KNVB nog steeds in het lijstje scheidsrechters staat dat toppers mag fluiten dan heb ik daar weinig over te zeggen. Overigens is dat wat specifieker, want dan gaat het over zeer 1 zeer beladen wedstrijd waarbij de emoties wat langer doorsmeulen dan normaal. Jol doet alsof Vink wat tegen Ajax in het bijzonder heeft.
Ja dat mag van mij gewoon. Al weet ik 100% zeker dat de KNVB dat niet laat gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had je geen antwoord meer?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Vanaf nu neem ik je niet meer serieus
Wat is er zo gek aan zijn post waarom jij hem niet serieus meer neemtquote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Vanaf nu neem ik je niet meer serieus
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat mag van mij gewoon. Al weet ik 100% zeker dat de KNVB dat niet laat gebeuren.
Ik zou niet weten waarom niet? HIj heeft geen straf gekregen van de KNVB verder....quote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat mag van mij gewoon. Al weet ik 100% zeker dat de KNVB dat niet laat gebeuren.
Nee maar Jol moet niet zeuren over Vink maar de feyenoorders zien niet gebeuren dat Blom volgend jaar weer Ajax-Feyenoord kan fluiten vanwege zijn foutquote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? HIj heeft geen straf gekregen van de KNVB verder....
Ik denk dat Ajax allang die kant op is, of misschien nog wel erger (aangezien wij de selectie al ingekrompen hebben en jullie daar nog aan moeten beginnen). Als Feyenoord 'toevallig' Huntelaar en daarna Suarez had binnen kunnen halen hadden wij waarschijnlijk geen financiele problemen gehad. Jullie hebben dat echter wel en toch nog in de shit?quote:
Ajax zal nooit in de problemen raken met het betalen van salarissen en zal nooit afhankelijk zijn van externe financiers. Duidelijk dat Feyenoord veel dieper zit dan Ajax, en dat Ajax ook nooit zo diep zal afzakken.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax allang die kant op is, of misschien nog wel erger (aangezien wij de selectie al ingekrompen hebben en jullie daar nog aan moeten beginnen). Als Feyenoord 'toevallig' Huntelaar en daarna Suarez had binnen kunnen halen hadden wij waarschijnlijk geen financiele problemen gehad. Jullie hebben dat echter wel en toch nog in de shit?
Slecht aankoopbeleid & mislopen van Champions League. Die gaten worden echt wel gedicht.quote:Als je ziet hoeveel spelers Ajax voor enorme bedragen heeft verkocht zou de club stinkend en stinkend rijk moeten zijn en niet eens over geld hoeven na denken.
Klopt, maar je moet als KNVB zijnde natuurlijk wel even de emoties die bij een specifieke wedstrijd leven mee laten tellen achter de schermen. Maar ze zouden hem zo kunnen aanstellen idd.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? HIj heeft geen straf gekregen van de KNVB verder....
Laat hem maar gewoon psv-twente of twente feyenoord fluiten en niet meer een wedstrijd van Ajaxquote:Op woensdag 4 november 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet als KNVB zijnde natuurlijk wel even de emoties die bij een specifieke wedstrijd leven mee laten tellen achter de schermen. Maar ze zouden hem zo kunnen aanstellen idd.
Als ze nu echter Vink jarenlang niet meer zowel Twente - Ajax, PSV - Ajax (en andersom) en nog meer topwedstrijden laten fluiten geven ze indirect toe dat het geen objectieve scheidsrechter is en zouden ze hem op non-actief moeten stellen.
Been doet het niet dus wij hebben recht van spreken.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Lebawski het volgende:
Van Gaal, McClaren, Verbeek, Stevens, Van Veldhoven (ok, een clown), Van Dijk, Du Chatenier ... zoveel trainers die zich kritisch uitlaten over scheidsrechters de afgelopen seizoenen, maar oh wee als een Ajacied dat doet ! Alles mag en alles kan, maar niet bij Ajax natuurlijk.
Laat hem dan helemaal geen topwedstrijden meer fluiten, anders beweer je dus als KNVB zijnde indirect dat hij wat tegen Ajax zou hebben zoals ik al zei.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat hem maar gewoon psv-twente of twente feyenoord fluiten en niet meer een wedstrijd van Ajax
Ik snap dat feyenoord allang al geen top meer is maar zo erg is het niet om hem geen wedstrijden van ajax te gegen waar het om gaat, geef hem dan een ajax-rkc waarin hij zo weinig mogelijk fout kan doen en de spanning hem niet te veel wordtquote:Op woensdag 4 november 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat hem dan helemaal geen topwedstrijden meer fluiten, anders beweer je dus als KNVB zijnde indirect dat hij wat tegen Ajax zou hebben zoals ik al zei.
En als Ajax - RKC nou de eventuele kampioenswedstrijd is terwijl PSV - Ajax niet (meer) beslissend is? Ik zie het probleem niet, druk heb je ook bij veel andere wedstrijden tussen andere clubs.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap dat feyenoord allang al geen top meer is maar zo erg is het niet om hem geen wedstrijden van ajax te gegen waar het om gaat, geef hem dan een ajax-rkc waarin hij zo weinig mogelijk fout kan doen en de spanning hem niet te veel wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |