abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74367477
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Feyenoorders die lomp gaan lopen doen druk ik graag met de neus op de feiten. De haven is zo'n lekker deprimerende plek, met zulk geweldig werk, vind het leuk om dat belachelijk te maken . Zo'n proleet ben ik dan ook wel weer ja. Hoe laat moet je morgen op ?
Ik heb studieweek dus ik kan zal bepalen hoe laat ik op sta

Wat een troest mannetje ben je eigenlijk. Ik vraag me af hoe oud je bent. Ik schat niet veel ouder dan een jaar of 15 !
pi_74367545
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb studieweek dus ik kan zal bepalen hoe laat ik op sta

Wat een troest mannetje ben je eigenlijk. Ik vraag me af hoe oud je bent. Ik schat niet veel ouder dan een jaar of 15 !
Zo zo, meneer zit op school .

Actie is reactie, triest ja. Ik ben 22, met 15 mag je nog niet naar de Uni.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_74367654
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Zo zo, meneer zit op school .

Actie is reactie, triest ja. Ik ben 22, met 15 mag je nog niet naar de Uni.
22 en dan zulks kinderachtig gedrag? Jij moet vroeger haast wel vaak gepest zijn
pi_74367706
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

22 en dan zulks kinderachtig gedrag? Jij moet vroeger haast wel vaak gepest zijn
Domme mensen moet je vaak wat kinderlijker benaderen, dat is iets anders dan kinderachtig .
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_74367801
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Domme mensen moet je vaak wat kinderlijker benaderen, dat is iets anders dan kinderachtig .
Je bevestigt mijn gedachte. Triest ventje dat je bent.
pi_74367978
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:40:41 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74368084
Houd eens op hier, beide.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74368730
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Schanulleke het volgende:

Bullshit, transfermarkt is voor een groot deel een pokermarkt.
Meh. Dat po po po pokerface ding is meer naar de aandeelhoudertjes toe op 420 enzo dan naar de clubs die iemand willen kopen. Het is niet dat er clubs in de rij staan op het ogenblik he.
quote:
Houd je Suarez en word je kampioen dan krijg je sowieso CL inkomsten en heb je al een overschot op de balans. Daarnaast heeft v.d. Boog al tijdens de presentatie van de jaarcijfers aangegeven dat hij het operationeel resultaat dringend wil verbeteren. Daar moet genoeg te halen zijn, dus daar verwacht ik ook wel wat van.
jaja ... er vanuitgaan dat je kampioen wordt lijkt me al geen goede basis eigenlijk. Dat is een doel, er vanuit gaan lijkt me geen echte goede basis als je het al incalculeerd. Verder is dat gemouw over resultaat verbeteren natuurlijk standaard gewouwel van elke directeur bij elk bedrijf.
quote:
Mocht het tegenzitten en je wordt geen kampioen, dan verkoop je Suarez alsnog, waarschijnlijk als houder van de ESM-gouden schoen, dus alsnog kassa. En daaruit volgend krijg je dus ook weer een overschot op de balans.
Dat is een aanname van je. Je kan ook zo denken dat andere clubs minder bieden (als ze al ge-interesseerd zijn) omdat ajax geen kampioen zijn geworden en DUS geld moeten genereren. Je kan zomaar denken dat ze -neem een willekeurig voorbeeld- Huntelaar in hun achterhoofd hebben.
quote:
Eigen vermogen hoeft niet perse ... bla bla bla ... Slim van ze.
Ah, duidelijk. Dank je.
quote:
bla bla bla de snor bla bla bla
ja ja .. whatever.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:01:17 #129
188728 Lyzio
why do we fall
pi_74369131
Heeft iemand het fragment van Seedorf en Rijkaard na de winst in '95? Het beroemde 'hand-op-been-leggen' fragment bedoel ik dan
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_74370132
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Lebawski het volgende:

Leuk filmpje.
hehe commentaar tijdens het filmpje: Op 1 of andere manier hebben we altijd pech tijdens dit soort wedstrijden

Dat is geen pech maar klasse verschil
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:45:13 #131
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_74370729
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom haalt Ajax een speler die al 2 jaar geblesseerd is?
Ach ik zie liever een potentieel 21 jarig talent, dan een 32 jarige speler die vanwege nostalgie nog ff 1 a 2 seizoenen zn zakken komt vullen en een maar handjevol wedstrijden mee kan spelen vanwege blessures, en daar kunnen zowel Ajax in de Olsen periode als Feyenoord afgelopen seizoen over mee praten.
pi_74376565
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Barca het volgende:

[..]

1. Dat Ajax nog armer is dan een failliete kerkrat. 2. Dat Ajax qua aan- en verkoopbeleid alleen maar loopt te kutten.
Ah. inderdaad. Gegronde redenen om dat aan te nemen. Immers, Huntelaar, Sneijder en Vermaelen zijn ook voor bedragen rond de 3 miljoen verkocht. Je ziet het goed, Barca.
-
pi_74376652
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ach ik zie liever een potentieel 21 jarig talent, dan een 32 jarige speler die vanwege nostalgie nog ff 1 a 2 seizoenen zn zakken komt vullen en een maar handjevol wedstrijden mee kan spelen vanwege blessures, en daar kunnen zowel Ajax in de Olsen periode als Feyenoord afgelopen seizoen over mee praten.
Ach, of er nou een 21-jarig talent, een 32-jarige routinier, een 26-jarige international of een 17-jarig wonderkind wordt gehaald, Dirk-Kuijt heeft toch wel iets te zeuren.
-
pi_74377166
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

hehe commentaar tijdens het filmpje: Op 1 of andere manier hebben we altijd pech tijdens dit soort wedstrijden

Dat is geen pech maar klasse verschil
Dat is typerend gedrag van Feyenoordsupporters. Als het niet meezit, is heel de wereld tegen hen.
Live out of your imagination, not your history.
pi_74377211
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ah. inderdaad. Gegronde redenen om dat aan te nemen. Immers, Huntelaar, Sneijder en Vermaelen zijn ook voor bedragen rond de 3 miljoen verkocht. Je ziet het goed, Barca.
Vergeet Ryan Babel niet.
pi_74381913
quote:
Jol begrijpt aanstelling Vink niet

AMSTERDAM - Martin Jol kan niet begrijpen dat Pieter Vink is aangesteld als scheidsrechter voor de competitietopper FC Twente- Ajax komende zondag.

Dit verbaast me echt na PSV - Ajax, maar laat ik er niet teveel over zeggen'', aldus de Ajax-coach tegenover De Telegraaf.

Jol doelt op de 4-3 nederlaag die Ajax op 16 augustus in Eindhoven leed.

Vink speelde toen in de ogen van de Amsterdammers een negatieve hoofdrol, onder meer doordat hij tot twee keer toe verzuimde Ajax een strafschop toe te kennen.

Scherp

"Vink en Ajax schijnt een ongelukkige combinatie te zijn'', meent Jol. ''Volgens de mensen hier mocht hij vorig seizoen zelfs een aantal maanden geen duels van Ajax fluiten. Ik hoop dat hij zondag scherp is.''
Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden, denkt echt dat hij en z'n club meer rechten hebben ofzo. Zondag hoorde je hem niet; dat Blom de fout inging dat was wél prima.
-
pi_74381961
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden. Dat Blom de fout inging dat was wél prima.

" Als Babovich geen rood had gehad dan hadden we gewonnen ! "

pi_74381998
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat Calimero-plaatje past idd bij Jol ja.
-
pi_74382028
quote:

[..]

Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden, denkt echt dat hij en z'n club meer rechten hebben ofzo. Zondag hoorde je hem niet; dat Blom de fout inging dat was wél prima.
Vink verneukt al jaren wedstrijden van Ajax, dit is de 1e x dat Blom een foutje maakt, alhoewel ik weinig fouts zag aan de 2 rode kaarten van feyenoord maar dit is om jullie calimero hartje eventjes rustig te houden
  woensdag 4 november 2009 @ 12:56:30 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_74382083
quote:

[..]

Als zelfs de KNVB hem eerst niet bij Ajax aanstelt voor een paar wedstrijden is dat toch net ff wat anders dan een zooitje supporters die hem slecht vinden.

Dus ook al vind ik dat Jol niet moet janken in het openbaar, het is wel 100% legitiem dat hij het raar vindt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_74382092
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Vink verneukt al jaren wedstrijden van Ajax, dit is de 1e x dat Blom een foutje maakt
Hij moet gewoon niet zo zeuren.
-
pi_74382118
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als zelfs de KNVB hem eerst niet bij Ajax aanstelt voor een paar wedstrijden is dat toch net ff wat anders dan een zooitje supporters die hem slecht vinden.

Dus ook al vind ik dat Jol niet moet janken in het openbaar, het is wel 100% legitiem dat hij het raar vindt .
Hij mag het raar vinden hoor, maar laat hem lekker een brief schrijven naar de KNVB ofzo.
-
pi_74382144
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij moet gewoon niet zo zeuren.
Jullie zeuren al een paar dagen lang over een rode kaart waarvoor iemand zelfs echt 3 wedstrijden schorsing krijgt, zet nou eens je anti-020 brilletje af
  woensdag 4 november 2009 @ 12:59:53 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_74382191
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij mag het raar vinden hoor, maar laat hem lekker een brief schrijven naar de KNVB ofzo.
Dat zeg ik toch? .

maar hij heeft wel gewoon gelijk, een scheids die al eerder geschorst is stel je gewoon niet aan bij zo'n wedstrijd, klaar.
Get woke, go broke!
pi_74382289
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Jullie zeuren al een paar dagen lang over een rode kaart waarvoor iemand zelfs echt 3 wedstrijden schorsing krijgt, zet nou eens je anti-020 brilletje af
Doe jij je pro-020 brilletje dan maar eens af.

Verschil is dat supporters mogen klagen, en dit ging om iets aantoonbaars NA de wedstrijd, niet vantevoren omdat het vroeger een keertje mis ging. Hoe kan Vink nou nog een fatsoenlijke wedstrijd fluiten? En what's next: Jol vindt het kapsel van Braamhaar niet leuk en wil dat ie niet meer in de Arena fluit?

Clubs hoeven niet te bepalen wie er als scheidsrechter aangesteld wordt, al mag je natuurlijk altijd intern een klacht neerleggen.
-
pi_74382344
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Doe jij je pro-020 brilletje dan maar eens af.

Verschil is dat supporters mogen klagen, en dit ging om iets aantoonbaars NA de wedstrijd, niet vantevoren omdat het vroeger een keertje mis ging. Hoe kan Vink nou nog een fatsoenlijke wedstrijd fluiten? En what's next: Jol vindt het kapsel van Braamhaar niet leuk en wil dat ie niet meer in de Arena fluit?

Clubs hoeven niet te bepalen wie er als scheidsrechter aangesteld wordt, al mag je natuurlijk altijd intern een klacht neerleggen.
Ja maar het is niet de 1e keer dat het fout ging met psv, die gast heeft het al een paar x gehad dus geeft Jol aan dat hij het vreemd vind, waarom zou een trainer dat niet mogen doen??
pi_74382349
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? .
Ja, ik geef je ook gelijk daarin.
quote:
maar hij heeft wel gewoon gelijk, een scheids die al eerder geschorst is stel je gewoon niet aan bij zo'n wedstrijd, klaar.
Er zit wat in, misschien moet ie eerst maar eens een paar minder belangrijke wedstrijden van Ajax fluiten.
Maar straks moet de KNVB nog lijsten gaan maken met welke scheidsrechter niet meer bij welke clubs mag fluiten.
-
pi_74382390
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, ik geef je ook gelijk daarin.
[..]

Er zit wat in, misschien moet ie eerst maar eens een paar minder belangrijke wedstrijden van Ajax fluiten.
Maar straks moet de KNVB nog lijsten gaan maken met welke scheidsrechter niet meer bij welke clubs mag fluiten.
Dat zou niet eens zo een heel gek idee want sommige gasten zijn gewoon niet geschikt voor bepaalde wedstrijden
pi_74382404
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja maar het is niet de 1e keer dat het fout ging met psv, die gast heeft het al een paar x gehad dus geeft Jol aan dat hij het vreemd vind, waarom zou een trainer dat niet mogen doen??
Nogmaals: dat mag ie doen maar niet in de pers. Bij elk twijfelgevalletje in het nadeel van Ajax roept iedereen bij Ajax en de pers nu: ZIE JE WEL!!!! En andersom roept de tegenstander: HIJ DURFT NIET TE FLUITEN OMDAT IE BANG IS DAT IE GEEN TOPWEDSTRIJDEN MET AJAX MEER MAG DOEN!

Zo kun je als scheidsrechter geen normale wedstrijd meer fluiten.
-
pi_74382501
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat zou niet eens zo een heel gek idee want sommige gasten zijn gewoon niet geschikt voor bepaalde wedstrijden
Misschien, maar daarover moet de KNVB beslissen en niet de clubs.
-
pi_74382509
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nogmaals: dat mag ie doen maar niet in de pers. Bij elk twijfelgevalletje in het nadeel van Ajax roept iedereen bij Ajax en de pers nu: ZIE JE WEL!!!! Zo kun je als scheidsrechter geen normale wedstrijd meer fluiten.

en daarom moeten ze met een lijstje komen
pi_74382659
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er al een soort ranglijst is met de beste scheidsrechters in Nederland, en daarvan mag de top de belangrijke wedstrijden doen. Dan zou je gewoon iemand als Vink van alle toppers af moeten halen want je kan er toch niet vanuit gaan dat een scheidsrechter niet objectief is tegenover bepaalde clubs? In dat geval zou je hem per direct moeten ontslaan.

Als Vink geen Ajax - PSV en Ajax - Twente aankan is ie gewoon niet geschikt voor topwedstrijden in het algemeen.
-
pi_74382668
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Onzin. Elke scheidsrechter moet iedere club kunnen fluiten. Jol moet eens kappen met dat gezeur in de media over de scheidsrechters. Hij moet het gewoon accepteren zoals alle andere trainers dat doen.
pi_74382953
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Onzin. Elke scheidsrechter moet iedere club kunnen fluiten. Jol moet eens kappen met dat gezeur in de media over de scheidsrechters. Hij moet het gewoon accepteren zoals alle andere trainers dat doen.
Dat dus. Natuurlijk is een 'afkoelingsperiode' zoals na z'n laatste Ajax-wedstrijd het geval was logisch, met name om de emoties die bij spelers en supporters leven, maar die is allang voorbij.
-
pi_74383016
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat dus. Natuurlijk is een 'afkoelingsperiode' zoals na z'n laatste Ajax-wedstrijd het geval was logisch, met name om de emoties die bij spelers en supporters leven, maar die is allang voorbij.
Dus volgend jaar mag Blom gewoon weer Ajax-Feyenoord fluiten van jou??
pi_74383039
quote:
Financieel directeur Ajax: ‘We moeten niet de kant van Feyenoord op’
Woensdag, 4 november 2009 om 11:40
Bij Ajax is de nood aan de man. De Amsterdamse club boekte onlangs een negatief financieel resultaat en blijkt al jaren verliezen te lijden. Voetbal International vond uit dat de kas van de roemruchte club inmiddels leeg is. “De alarmbellen rinkelen nog niet, maar Feyenoord is een voorbeeld van hoe het kan gaan. Die kant moeten we niet op”, zegt financieel directeur Jeroen Slop.

“We moeten de broekriem aanhalen”, onthult Slop in een interview met het weekblad. “'Er is een groot probleem door de ontstellende hoeveelheid trainerswisselingen bij Ajax het laatste decennium. De alarmbellen rinkelen nog niet, maar Feyenoord is een voorbeeld van hoe het kan gaan. Die kant moeten we niet op.”
Met de beursgang in 1998 en de verkoop van spelers haalde Ajax de voorbije tien jaar zo’n 155 miljoen euro binnen, maar het ontslaan van trainers die niet voldeden en het binnenhalen van mislukte spelers kostte de club eveneens 144 miljoen. Bovendien heeft Ajax liefst 71 spelers onder contract, die stuk voor stuk iedere maand moeten worden uitbetaald.
Met laatstgenoemde overschrijdt Ajax de norm van de KNVB, die voorschrijft dat de salarispost maximaal zestig procent van de begroting mag bedragen. De Amsterdammers zitten daar overheen. Voorzitter Rik van den Boog zou dan ook genoodzaakt zijn om sterspeler Luis Suárez voor een fors bedrag van de hand te doen om voorlopig uit de financiële nood te komen. Volgens VI verlangt Ajax 40 miljoen euro voor de Uruguayaan.
-
pi_74383172
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Als ie bij de KNVB nog steeds in het lijstje scheidsrechters staat dat toppers mag fluiten dan heb ik daar weinig over te zeggen. Overigens is dat wat specifieker, want dan gaat het over zeer 1 beladen (en precies dezelfde) wedstrijd waarbij de emoties wat langer doorsmeulen dan normaal. Jol doet alsof Vink wat tegen Ajax in het bijzonder heeft.
-
pi_74383184
quote:

[..]

In afwachting van een Calimero antwoord uit 010
pi_74383205
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als ie bij de KNVB nog steeds in het lijstje scheidsrechters staat dat toppers mag fluiten dan heb ik daar weinig over te zeggen. Overigens is dat wat specifieker, want dan gaat het over zeer 1 zeer beladen wedstrijd waarbij de emoties wat langer doorsmeulen dan normaal. Jol doet alsof Vink wat tegen Ajax in het bijzonder heeft.

Vanaf nu neem ik je niet meer serieus
pi_74383254
quote:

[..]

Ja dat mag van mij gewoon. Al weet ik 100% zeker dat de KNVB dat niet laat gebeuren.
pi_74383283
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Had je geen antwoord meer?
-
pi_74383308
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wat is er zo gek aan zijn post waarom jij hem niet serieus meer neemt
pi_74383346
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja dat mag van mij gewoon. Al weet ik 100% zeker dat de KNVB dat niet laat gebeuren.

Hoezo gaat dat niet gebeuren??

Omdat hij het jaar ervoor in jullie feyenoord ogen een fout heeft gemaakt??

Knvb staat net zo veel achter Blom als achter Vink
  woensdag 4 november 2009 @ 13:35:51 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_74383442
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet? HIj heeft geen straf gekregen van de KNVB verder....
Get woke, go broke!
pi_74383472
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet? HIj heeft geen straf gekregen van de KNVB verder....
Nee maar Jol moet niet zeuren over Vink maar de feyenoorders zien niet gebeuren dat Blom volgend jaar weer Ajax-Feyenoord kan fluiten vanwege zijn fout
pi_74383514
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax allang die kant op is, of misschien nog wel erger (aangezien wij de selectie al ingekrompen hebben en jullie daar nog aan moeten beginnen). Als Feyenoord 'toevallig' Huntelaar en daarna Suarez had binnen kunnen halen hadden wij waarschijnlijk geen financiele problemen gehad. Jullie hebben dat echter wel en toch nog in de shit?

Als je ziet hoeveel spelers Ajax voor enorme bedragen heeft verkocht zou de club stinkend en stinkend rijk moeten zijn en niet eens over geld hoeven na denken.
-
pi_74383520
Van Gaal, McClaren, Verbeek, Stevens, Van Veldhoven (ok, een clown), Van Dijk, Du Chatenier ... zoveel trainers die zich kritisch uitlaten over scheidsrechters de afgelopen seizoenen, maar oh wee als een Ajacied dat doet ! Alles mag en alles kan, maar niet bij Ajax natuurlijk.
pi_74383596
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax allang die kant op is, of misschien nog wel erger (aangezien wij de selectie al ingekrompen hebben en jullie daar nog aan moeten beginnen). Als Feyenoord 'toevallig' Huntelaar en daarna Suarez had binnen kunnen halen hadden wij waarschijnlijk geen financiele problemen gehad. Jullie hebben dat echter wel en toch nog in de shit?
Ajax zal nooit in de problemen raken met het betalen van salarissen en zal nooit afhankelijk zijn van externe financiers. Duidelijk dat Feyenoord veel dieper zit dan Ajax, en dat Ajax ook nooit zo diep zal afzakken.
quote:
Als je ziet hoeveel spelers Ajax voor enorme bedragen heeft verkocht zou de club stinkend en stinkend rijk moeten zijn en niet eens over geld hoeven na denken.
Slecht aankoopbeleid & mislopen van Champions League. Die gaten worden echt wel gedicht.

En nou eerst de feiten kennen, voordat je weer dingen gaat roepen.
pi_74383623
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt, maar je moet als KNVB zijnde natuurlijk wel even de emoties die bij een specifieke wedstrijd leven mee laten tellen achter de schermen. Maar ze zouden hem zo kunnen aanstellen idd.

Als ze nu echter Vink jarenlang niet meer zowel Twente - Ajax, PSV - Ajax (en andersom) en nog meer topwedstrijden laten fluiten geven ze indirect toe dat het geen objectieve scheidsrechter is en zouden ze hem op non-actief moeten stellen.
-
  woensdag 4 november 2009 @ 13:43:23 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_74383672
Ach, er is gewoon niets tegen te doen. Er zijn gewoon vrijwel geen goeie scheidsen meer. En dat is ze deels aan te rekenen en deels niet. Het gaat allemaal zo snel en die fossielen bij de Fifa vertikken de 19e eeuw in te lopen .

Maar Vink is gewoon buiten dat ie dingen niet ziet meestal gewoon waardeloos, niet tegen of pro een club, nee gewoon slecht. Hij heeft een hele rare kijk op het spelletje iig.
Get woke, go broke!
pi_74383673
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar je moet als KNVB zijnde natuurlijk wel even de emoties die bij een specifieke wedstrijd leven mee laten tellen achter de schermen. Maar ze zouden hem zo kunnen aanstellen idd.

Als ze nu echter Vink jarenlang niet meer zowel Twente - Ajax, PSV - Ajax (en andersom) en nog meer topwedstrijden laten fluiten geven ze indirect toe dat het geen objectieve scheidsrechter is en zouden ze hem op non-actief moeten stellen.
Laat hem maar gewoon psv-twente of twente feyenoord fluiten en niet meer een wedstrijd van Ajax
pi_74383680
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef Lebawski het volgende:
Van Gaal, McClaren, Verbeek, Stevens, Van Veldhoven (ok, een clown), Van Dijk, Du Chatenier ... zoveel trainers die zich kritisch uitlaten over scheidsrechters de afgelopen seizoenen, maar oh wee als een Ajacied dat doet ! Alles mag en alles kan, maar niet bij Ajax natuurlijk.
Been doet het niet dus wij hebben recht van spreken.
-
pi_74383723
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Laat hem maar gewoon psv-twente of twente feyenoord fluiten en niet meer een wedstrijd van Ajax
Laat hem dan helemaal geen topwedstrijden meer fluiten, anders beweer je dus als KNVB zijnde indirect dat hij wat tegen Ajax zou hebben zoals ik al zei.
-
pi_74383855
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Laat hem dan helemaal geen topwedstrijden meer fluiten, anders beweer je dus als KNVB zijnde indirect dat hij wat tegen Ajax zou hebben zoals ik al zei.
Ik snap dat feyenoord allang al geen top meer is maar zo erg is het niet om hem geen wedstrijden van ajax te gegen waar het om gaat, geef hem dan een ajax-rkc waarin hij zo weinig mogelijk fout kan doen en de spanning hem niet te veel wordt
pi_74383925
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik snap dat feyenoord allang al geen top meer is maar zo erg is het niet om hem geen wedstrijden van ajax te gegen waar het om gaat, geef hem dan een ajax-rkc waarin hij zo weinig mogelijk fout kan doen en de spanning hem niet te veel wordt
En als Ajax - RKC nou de eventuele kampioenswedstrijd is terwijl PSV - Ajax niet (meer) beslissend is? Ik zie het probleem niet, druk heb je ook bij veel andere wedstrijden tussen andere clubs.
-
pi_74384026
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En als Ajax - RKC nou de eventuele kampioenswedstrijd is terwijl PSV - Ajax niet (meer) beslissend is? Ik zie het probleem niet, druk heb je ook bij veel andere wedstrijden tussen andere clubs.
je snapt heus wel wat ik bedoel ritmo en ik zie het probleem ook niet als blom volgend jaar ajax feyenoord gaat fluiten
pi_74384120
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Ajax zal nooit in de problemen raken met het betalen van salarissen en zal nooit afhankelijk zijn van externe financiers. Duidelijk dat Feyenoord veel dieper zit dan Ajax, en dat Ajax ook nooit zo diep zal afzakken.
Het gaat nu natuurlijk om de bedragen in verhouding. Wat voor wanbeleid voer je als je in 2,5 a 3 jaar voor 100 miljoen aan spelers verkoopt en nog in de problemen komt? Dat is erger dan Feyenoord dat al jaren geen fatsoenlijke verkoop heeft gedaan en nog 'maar' 20 miljoen schuld heeft.
quote:
Slecht aankoopbeleid & mislopen van Champions League. Die gaten worden echt wel gedicht.
Dat moet je hopen, ik zou me zorgen maken over het feit dat Jol spelers als Atouba en Pantelic als grote versterkingen zag.
-
pi_74384171
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

je snapt heus wel wat ik bedoel ritmo en ik zie het probleem ook niet als blom volgend jaar ajax feyenoord gaat fluiten
Daar gaat het niet om, dat is een specifieke wedstrijd met een 'verleden'.
-
  woensdag 4 november 2009 @ 14:04:43 #179
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_74384360
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Wat een bull. Iedere ploeg kan in die situatue terecht komen, het almachtige ( ) Ajax dus ook.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_74384816
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat een bull. Iedere ploeg kan in die situatue terecht komen, het almachtige ( ) Ajax dus ook.
Bij VI werd zelfs gezegd dat Ajax zonder de verkoop van Suarez al moet gaan lenen. Als Suarez morgen opeens dus om welke reden dan ook niet meer verkoopbaar is kunnen ze al dicht bij 'die situatie' zitten. Die kans is nihil natuurlijk, maar het KAN.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')