Brutil Hosé was ook top op zijn 17e.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je op je 17e de beste speler van een Braziliaans jeugdteam bent kan je op je 20e ook voetballen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou Inter hem werkelijk verhuren met optie tot koop als het een topper zou kunnen worden?
Ik kan me voorstellen dat ze hem niet willen behouden met zo'n contract. Als je hem dan als Ajax zijnde gratis kan halen, leuke optie toch?quote:In July 2008, Kerlon officially signed a deal with Inter until June 2012 for ¤20 million.
Lionel Messi ook. Wat is je punt? Dat er een kans bestaat dat hij niet slaagt? Die kans is er altijd, maar zoals ik al vaker heb aangegeven: hij is gratis. Je kunt je er geen buil aan vallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Brutil Hosé was ook top op zijn 17e.
Heb jij hoge verwachtingen van Kerlon dan ? Je valt er geen buil aan maar ik denk niet dat hij ooit van waarde gaat worden voor Ajax. Maar hij mag me verrassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lionel Messi ook. Wat is je punt? Dat er een kans bestaat dat hij niet slaagt? Die kans is er altijd, maar zoals ik al vaker heb aangegeven: hij is gratis. Je kunt je er geen buil aan vallen.
Ik verwacht heus niet dat hij de nieuwe wereldtopper wordt. Maar we zullen zien of hij van waarde gaat worden. Ik zie het nog wel gebeuren. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb jij hoge verwachtingen van Kerlon dan ? Je valt er geen buil aan maar ik denk niet dat hij ooit van waarde gaat worden voor Ajax. Maar hij mag me verrassen natuurlijk.
Ja maar sommige mensen willen het niet begrijpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Lebawski het volgende:
Ik weet dat je in Rotterdam al vroeg kunt beginnen met werken, lekker naar de haven enzo, maar op de basisscholen geven ze toch ook vast wel begrijpend lezen of niet dan ?
Uhuh ...quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
Rik van der Boog weet prima wat hij doet en hij weet ook dat Suarez houden tot de zomer financieel beter is.
Oh?quote:Sowieso is er dan een overschot op de balans.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Brutil Hosé was ook top op zijn 17e.
Bullshit, transfermarkt is voor een groot deel een pokermarkt. Houd je Suarez en word je kampioen dan krijg je sowieso CL inkomsten en heb je al een overschot op de balans. Daarnaast heeft v.d. Boog al tijdens de presentatie van de jaarcijfers aangegeven dat hij het operationeel resultaat dringend wil verbeteren. Daar moet genoeg te halen zijn, dus daar verwacht ik ook wel wat van.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Uhuh ...
Je bent directeur van een beursgenoteerde multinational met filialen over 2 continenten. En je kan een klapper maken. Je gaat op je reet zitten want het zou ook over een half jaar wel kunnen. (risico) Denk je echt dat iemand dat risico zal nemen om zelf afgeschoten te gaan worden op zoiets? De voetbal wereld is er 1 van NU. Niet we zien wel over ... (vul tijd in)
En scoren doen ze op dit moment het beste door zich sterk te maken voor de smaakmaker van de Eredivisie.quote:Je moet niet vergeten dat we het niet alleen over die voetballers of ajax hebben maar ook over ego's die zich opwerken in de commissariaten en directiebaantjes. Om in voetbal termen te blijven willen ze SCOREN.
Eigen vermogen hoeft niet perse liquide te zijn natuurlijk. Het is bepaald niet ondenkbaar dat ze hun geld vast hebben zitten in middelen die door de huidige crisis in waarde zijn gedaald. Als je nu gaat liquideren zal je dus verlies pakken. Dan kan je voordeliger nu bijlenen en er van uitgaan dat de groei in de financiële markt doorzet. Zodra je investeringen weer op waarde zijn liquideer je. In de tussentijd beperk je je tot het verbeteren van het operationele resultaat. Ik verwacht daarbij zelf nogal wat van de pay-per-view regelingen die nu met Eredivisie live via internet mogelijk zijn e.d. Ajax had al aangegeven dat ze hun eigen opbrengsten niet meer in de pot willen storten. Slim van ze.quote:Over dat eigen vermogen van ajax, waarom zouden ze een kortlopend krediet willen als ze dat hebben eigenlijk? Kunnen ze dat krediet goedkoper krijgen dan wat ze krijgen aan rente/dividend/weetikveel ?
[..]
Oh?
Hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:21 schreef Zapato het volgende:
Ik hoop van harte dat je gelijk hebt schanulleke.
Wat heb je met de haven? Je begint er telkens over. Open een topic over de haven ofzo. Dan hoef je ons er niet lastig mee te vallen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Lebawski het volgende:
Ik weet dat je in Rotterdam al vroeg kunt beginnen met werken, lekker naar de haven enzo, maar op de basisscholen geven ze toch ook vast wel begrijpend lezen of niet dan ?
1. Dat Ajax nog armer is dan een failliete kerkrat. 2. Dat Ajax qua aan- en verkoopbeleid alleen maar loopt te kutten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je dit nu al vaker zien posten, is het een grapje ofzo? Of wat wil je hiermee zeggen?
Nee, dát is een betrouwbare bron!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
Stond ook al een stuk op Ajaxlife.nl over dat Suarez helemaal niet verkocht hoeft te worden
Geuzennamen zijn jullie toch niet geheel onbekend mee of wel ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heb je met de haven? Je begint er telkens over. Open een topic over de haven ofzo. Dan hoef je ons er niet lastig mee te vallen.
Je hebt er constant hele verhalen over. Dus er zal wel meer achter zitten. Altijd al een interesse in de haven gehad? Ben je een boten fanaat? Of vind je het soms jammer dat er vandaag een terminal gesloten is in de Amsterdamse haven? Laat je hart spreken man!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Geuzennamen zijn jullie toch niet geheel onbekend mee of wel ?
Feyenoorders die lomp gaan lopen doen druk ik graag met de neus op de feiten. De haven is zo'n lekker deprimerende plek, met zulk geweldig werk, vind het leuk om dat belachelijk te makenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt er constant hele verhalen over. Dus er zal wel meer achter zitten. Altijd al een interesse in de haven gehad? Ben je een boten fanaat? Of vind je het soms jammer dat er vandaag een terminal gesloten is in de Amsterdamse haven? Laat je hart spreken man!
Ik heb studieweek dus ik kan zal bepalen hoe laat ik op staquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Feyenoorders die lomp gaan lopen doen druk ik graag met de neus op de feiten. De haven is zo'n lekker deprimerende plek, met zulk geweldig werk, vind het leuk om dat belachelijk te maken. Zo'n proleet ben ik dan ook wel weer ja. Hoe laat moet je morgen op ?
Zo zo, meneer zit op schoolquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb studieweek dus ik kan zal bepalen hoe laat ik op sta![]()
Wat een troest mannetje ben je eigenlijk. Ik vraag me af hoe oud je bent. Ik schat niet veel ouder dan een jaar of 15!
22 en dan zulks kinderachtig gedrag? Jij moet vroeger haast wel vaak gepest zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Zo zo, meneer zit op school.
Actie is reactie, triest ja. Ik ben 22, met 15 mag je nog niet naar de Uni.
Domme mensen moet je vaak wat kinderlijker benaderen, dat is iets anders dan kinderachtigquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
22 en dan zulks kinderachtig gedrag? Jij moet vroeger haast wel vaak gepest zijn
Je bevestigt mijn gedachte. Triest ventje dat je bent.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Domme mensen moet je vaak wat kinderlijker benaderen, dat is iets anders dan kinderachtig.
Meh. Dat po po po pokerface ding is meer naar de aandeelhoudertjes toe op 420 enzo dan naar de clubs die iemand willen kopen. Het is niet dat er clubs in de rij staan op het ogenblik he.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Schanulleke het volgende:
Bullshit, transfermarkt is voor een groot deel een pokermarkt.
jaja ... er vanuitgaan dat je kampioen wordt lijkt me al geen goede basis eigenlijk. Dat is een doel, er vanuit gaan lijkt me geen echte goede basis als je het al incalculeerd. Verder is dat gemouw over resultaat verbeteren natuurlijk standaard gewouwel van elke directeur bij elk bedrijf.quote:Houd je Suarez en word je kampioen dan krijg je sowieso CL inkomsten en heb je al een overschot op de balans. Daarnaast heeft v.d. Boog al tijdens de presentatie van de jaarcijfers aangegeven dat hij het operationeel resultaat dringend wil verbeteren. Daar moet genoeg te halen zijn, dus daar verwacht ik ook wel wat van.
Dat is een aanname van je. Je kan ook zo denken dat andere clubs minder bieden (als ze al ge-interesseerd zijn) omdat ajax geen kampioen zijn geworden en DUS geld moeten genereren. Je kan zomaar denken dat ze -neem een willekeurig voorbeeld- Huntelaar in hun achterhoofd hebben.quote:Mocht het tegenzitten en je wordt geen kampioen, dan verkoop je Suarez alsnog, waarschijnlijk als houder van de ESM-gouden schoen, dus alsnog kassa. En daaruit volgend krijg je dus ook weer een overschot op de balans.
Ah, duidelijk. Dank je.quote:Eigen vermogen hoeft niet perse ... bla bla bla ... Slim van ze.
ja ja .. whatever.quote:bla bla bla de snor bla bla bla
hehe commentaar tijdens het filmpje: Op 1 of andere manier hebben we altijd pech tijdens dit soort wedstrijdenquote:
Ach ik zie liever een potentieel 21 jarig talent, dan een 32 jarige speler die vanwege nostalgie nog ff 1 a 2 seizoenen zn zakken komt vullen en een maar handjevol wedstrijden mee kan spelen vanwege blessures, en daar kunnen zowel Ajax in de Olsen periode als Feyenoord afgelopen seizoen over mee praten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom haalt Ajax een speler die al 2 jaar geblesseerd is?
Ah. inderdaad. Gegronde redenen om dat aan te nemen. Immers, Huntelaar, Sneijder en Vermaelen zijn ook voor bedragen rond de 3 miljoen verkocht. Je ziet het goed, Barca.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Dat Ajax nog armer is dan een failliete kerkrat. 2. Dat Ajax qua aan- en verkoopbeleid alleen maar loopt te kutten.
Ach, of er nou een 21-jarig talent, een 32-jarige routinier, een 26-jarige international of een 17-jarig wonderkind wordt gehaald, Dirk-Kuijt heeft toch wel iets te zeuren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach ik zie liever een potentieel 21 jarig talent, dan een 32 jarige speler die vanwege nostalgie nog ff 1 a 2 seizoenen zn zakken komt vullen en een maar handjevol wedstrijden mee kan spelen vanwege blessures, en daar kunnen zowel Ajax in de Olsen periode als Feyenoord afgelopen seizoen over mee praten.
Dat is typerend gedrag van Feyenoordsupporters. Als het niet meezit, is heel de wereld tegen hen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hehe commentaar tijdens het filmpje: Op 1 of andere manier hebben we altijd pech tijdens dit soort wedstrijden![]()
Dat is geen pech maar klasse verschil
Vergeet Ryan Babel niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah. inderdaad. Gegronde redenen om dat aan te nemen. Immers, Huntelaar, Sneijder en Vermaelen zijn ook voor bedragen rond de 3 miljoen verkocht. Je ziet het goed, Barca.
Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden, denkt echt dat hij en z'n club meer rechten hebben ofzo. Zondag hoorde je hem niet; dat Blom de fout inging dat was wél prima.quote:Jol begrijpt aanstelling Vink niet
AMSTERDAM - Martin Jol kan niet begrijpen dat Pieter Vink is aangesteld als scheidsrechter voor de competitietopper FC Twente- Ajax komende zondag.
Dit verbaast me echt na PSV - Ajax, maar laat ik er niet teveel over zeggen'', aldus de Ajax-coach tegenover De Telegraaf.
Jol doelt op de 4-3 nederlaag die Ajax op 16 augustus in Eindhoven leed.
Vink speelde toen in de ogen van de Amsterdammers een negatieve hoofdrol, onder meer doordat hij tot twee keer toe verzuimde Ajax een strafschop toe te kennen.
Scherp
"Vink en Ajax schijnt een ongelukkige combinatie te zijn'', meent Jol. ''Volgens de mensen hier mocht hij vorig seizoen zelfs een aantal maanden geen duels van Ajax fluiten. Ik hoop dat hij zondag scherp is.''
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden. Dat Blom de fout inging dat was wél prima.
Vink verneukt al jaren wedstrijden van Ajax, dit is de 1e x dat Blom een foutje maakt, alhoewel ik weinig fouts zag aan de 2 rode kaarten van feyenoord maar dit is om jullie calimero hartje eventjes rustig te houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden, denkt echt dat hij en z'n club meer rechten hebben ofzo. Zondag hoorde je hem niet; dat Blom de fout inging dat was wél prima.
Als zelfs de KNVB hem eerst niet bij Ajax aanstelt voor een paar wedstrijden is dat toch net ff wat anders dan een zooitje supporters die hem slecht vinden.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een jankerig triest mannetje begint die Jol te worden, denkt echt dat hij en z'n club meer rechten hebben ofzo. Zondag hoorde je hem niet; dat Blom de fout inging dat was wél prima.
Hij moet gewoon niet zo zeuren.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vink verneukt al jaren wedstrijden van Ajax, dit is de 1e x dat Blom een foutje maakt
Hij mag het raar vinden hoor, maar laat hem lekker een brief schrijven naar de KNVB ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als zelfs de KNVB hem eerst niet bij Ajax aanstelt voor een paar wedstrijden is dat toch net ff wat anders dan een zooitje supporters die hem slecht vinden.
Dus ook al vind ik dat Jol niet moet janken in het openbaar, het is wel 100% legitiem dat hij het raar vindt.
Jullie zeuren al een paar dagen lang over een rode kaart waarvoor iemand zelfs echt 3 wedstrijden schorsing krijgt, zet nou eens je anti-020 brilletje afquote:
Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij mag het raar vinden hoor, maar laat hem lekker een brief schrijven naar de KNVB ofzo.
Doe jij je pro-020 brilletje dan maar eens af.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie zeuren al een paar dagen lang over een rode kaart waarvoor iemand zelfs echt 3 wedstrijden schorsing krijgt, zet nou eens je anti-020 brilletje af
Ja maar het is niet de 1e keer dat het fout ging met psv, die gast heeft het al een paar x gehad dus geeft Jol aan dat hij het vreemd vind, waarom zou een trainer dat niet mogen doen??quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doe jij je pro-020 brilletje dan maar eens af.
Verschil is dat supporters mogen klagen, en dit ging om iets aantoonbaars NA de wedstrijd, niet vantevoren omdat het vroeger een keertje mis ging. Hoe kan Vink nou nog een fatsoenlijke wedstrijd fluiten? En what's next: Jol vindt het kapsel van Braamhaar niet leuk en wil dat ie niet meer in de Arena fluit?
Clubs hoeven niet te bepalen wie er als scheidsrechter aangesteld wordt, al mag je natuurlijk altijd intern een klacht neerleggen.
Ja, ik geef je ook gelijk daarin.quote:
Er zit wat in, misschien moet ie eerst maar eens een paar minder belangrijke wedstrijden van Ajax fluiten.quote:maar hij heeft wel gewoon gelijk, een scheids die al eerder geschorst is stel je gewoon niet aan bij zo'n wedstrijd, klaar.
Dat zou niet eens zo een heel gek idee want sommige gasten zijn gewoon niet geschikt voor bepaalde wedstrijdenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, ik geef je ook gelijk daarin.
[..]
Er zit wat in, misschien moet ie eerst maar eens een paar minder belangrijke wedstrijden van Ajax fluiten.
Maar straks moet de KNVB nog lijsten gaan maken met welke scheidsrechter niet meer bij welke clubs mag fluiten.
Nogmaals: dat mag ie doen maar niet in de pers. Bij elk twijfelgevalletje in het nadeel van Ajax roept iedereen bij Ajax en de pers nu: ZIE JE WEL!!!! En andersom roept de tegenstander: HIJ DURFT NIET TE FLUITEN OMDAT IE BANG IS DAT IE GEEN TOPWEDSTRIJDEN MET AJAX MEER MAG DOEN!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is niet de 1e keer dat het fout ging met psv, die gast heeft het al een paar x gehad dus geeft Jol aan dat hij het vreemd vind, waarom zou een trainer dat niet mogen doen??
Misschien, maar daarover moet de KNVB beslissen en niet de clubs.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo een heel gek idee want sommige gasten zijn gewoon niet geschikt voor bepaalde wedstrijden
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nogmaals: dat mag ie doen maar niet in de pers. Bij elk twijfelgevalletje in het nadeel van Ajax roept iedereen bij Ajax en de pers nu: ZIE JE WEL!!!! Zo kun je als scheidsrechter geen normale wedstrijd meer fluiten.
Ik neem aan dat er al een soort ranglijst is met de beste scheidsrechters in Nederland, en daarvan mag de top de belangrijke wedstrijden doen. Dan zou je gewoon iemand als Vink van alle toppers af moeten halen want je kan er toch niet vanuit gaan dat een scheidsrechter niet objectief is tegenover bepaalde clubs? In dat geval zou je hem per direct moeten ontslaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en daarom moeten ze met een lijstje komen
Onzin. Elke scheidsrechter moet iedere club kunnen fluiten. Jol moet eens kappen met dat gezeur in de media over de scheidsrechters. Hij moet het gewoon accepteren zoals alle andere trainers dat doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en daarom moeten ze met een lijstje komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |