Wel als je perse de CL een keer moet halenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Simpel gedacht maar zo gaat het niet in het bedrijfsleven.
Volgens 9 van de 10 Ajax supporters hier kan Ajax ook zonder Suarezquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel als je perse de CL een keer moet halen
10 uit 10 zitten niet in het bestuur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens 9 van de 10 Ajax supporters hier kan Ajax ook zonder Suarez
Luis is godsgruwelijk belangrijk, scoort ie niet dan zorgt hij wel voor afleiding, dat zien mensen nog weleens over hoofd en er gaat altijd dreiging van hem uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens 9 van de 10 Ajax supporters hier kan Ajax ook zonder Suarez
Toch nog iemand hier in het topic die het snaptquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Luis is godsgruwelijk belangrijk, scoort ie niet dan zorgt hij wel voor afleiding, dat zien mensen nog weleens over hoofd en er gaat altijd dreiging van hem uit
Ja, want verder vindt iedereen Suarez een bijzonder matige voetballer die weinig toevoegt aan dit Ajax. Klopt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toch nog iemand hier in het topic die het snapt
Iedereen denk hier dat Ajax zonder Suarez nog steeds kampioen kan worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, want verder vindt iedereen Suarez een bijzonder matige voetballer die weinig toevoegt aan dit Ajax. Klopt.
Als je van de 40 doelpunten 16 voor je rekening neemt dan ben je belangrijk. Ik vond Suarez ontzichtbaar tegen Feyenoord op de laatste 5 minuten na en van feyenoord hadden ze nog wel gewonnen zonder hem maar een half seizoen valt gewoon niet op te vangenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedereen denk hier dat Ajax zonder Suarez nog steeds kampioen kan worden.
Dat weet ik niet, en dat weet jij ook niet. Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iedereen denk hier dat Ajax zonder Suarez nog steeds kampioen kan worden.
Stoch blijft want dat staat in zijn contractquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Misschien komt Kerlon wel in bloedvorm na de winterstop en ramt-ie er 20 in.
Misschien breken Afellay en Dzudszak wel allebei hun benen.
Misschien haalt Chelsea Stoch wel terug.
Wie zal het zeggen.
Absoluut, dat zal je mij ook nooit horen ontkennen. Maar Dirk-Kuijt doet weer alsof iedereen hier het andere uiterste denkt. Alsof Suarez een soort Kennedy isquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stoch blijft want dat staat in zijn contract
A en D breken hun benen?? Ik mag het hopen walgelijke mannetjes
Kerlon ramt er 20 in?? Wel heel erg goed voor een aanvallende middenvelder
Ik snap dat je het carcastisch bedoeld maar Suarez is gewoon van grote belang voor Ajax
Ach het is gewoon een beetje dat afgunst wat er heel erg heerst tussen beide clubs.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Absoluut, dat zal je mij ook nooit horen ontkennen. Maar Dirk-Kuijt doet weer alsof iedereen hier het andere uiterste denkt. Alsof Suarez een soort Kennedy is.
Maargoed, Dirk-Kuijt heb ik zelden op een goed onderbouwde post kunnen betrappen.
Daar ben ik niet zo bang voor hoor. Dat onderbouw ik hier even met zijn statistieken:quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Misschien komt Kerlon wel in bloedvorm na de winterstop en ramt-ie er 20 in.
quote:seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2005 Cruzeiro 5 0 Brazilië
2006 Cruzeiro 12 0 Brazilië
2007 Cruzeiro 10 0 Brazilië
2008/09 Chievo 4 0 Serie A
Totalen: 31 0
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor hoor. Dat onderbouw ik hier even met zijn statistieken:
[..]
Een varken gaat ook niet opeens melk geven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Dat kan je een varken niet aanleren, Kerlon kan wel opeens het licht zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een varken gaat ook niet opeens melk geven.
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat kan je een varken niet aanleren, Kerlon kan wel opeens het licht zien
Je hebt wel vaker van die spelers die talent zijn en dan pas na jaren blessureleed ineens helemaal opbloeien. Een goed voorbeeld hiervaan speelt bij jullie centraal achterin.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor hoor. Dat onderbouw ik hier even met zijn statistieken:
[..]
Waar basseer je dat op dat Kerlon dat niet kan?? Het is hoogst onwaarschijnlijk maar het kan wel en kijk eventjes naar wat Otis zegt!quote:
Over wie heb je het bij ons centraal achterin?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker van die spelers die talent zijn en dan pas na jaren blessureleed ineens helemaal opbloeien. Een goed voorbeeld hiervaan speelt bij jullie centraal achterin.
Otis lult bull. Kijk maar naar mijn reactie hierboven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op dat Kerlon dat niet kan?? Het is hoogst onwaarschijnlijk maar het kan wel en kijk eventjes naar wat Otis zegt!
Over Vlaar. Kerlon was voor zijn blessureleed de beste speler op een -20 WK, en achja in het Braziliaanse elftal kom je nou eenmaal wat minder snel als aanvallende middenvelder dan in het NL elftal als centrale verdediger. En al helemaal als de coach van dat NL elftal Marco van Basten heet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over wie heb je het bij ons centraal achterin?
Bahia is nooit geblesseerd geweest en Vlaar heeft het NL elftal voor zijn blessure al eens gehaald. Daarna is hij eigenlijk altijd geblesseerd geweest.
Hij speelde bij Cruzeiro tot dat jeugd-WK waar hij de pannen van het dak speelde. Toen haalde Inter hem in 2008 waar hij niet in actie kwam en verhuurd aan Chievo. Bij Chievo heeft hij slechts 4 wedstrijden gespeeld vanwege blessures.quote:Kerlon heeft elk seizoen toch wel een aantal wedstrijden meegepakt.
Hij heeft het over Vlaar en ik vind die nu 10x sterker dan in zijn 1e seizoenen bij az en feyenoord.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Otis lult bull. Kijk maar naar mijn reactie hierboven.
Hij heeft volgens mij amper 10 wedstrijden bij AZ in het eerste gespeeld. Oordeel jij hem nou daar op?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het over Vlaar en ik vind die nu 10x sterker dan in zijn 1e seizoenen bij az en feyenoord.
Kerlon heeft er 4 gespeeld in de laatste 2 jaar. Oordeel jij hem nou daar op?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij amper 10 wedstrijden bij AZ in het eerste gespeeld. Oordeel jij hem nou daar op?
Ik hoop het ook. Eerst lekker rellen en daarna feest vierenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
beter wordt de finale van de beker ajax-feyenoord waar ajax thuis speelt!!!!!
Nee hoor, daar hebben ze (gelukkig) al lang vanaf gezien. Voor zover daar ooit serieus sprake van is geweest...quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat eigen vermogen wilde ze toch gebruiken om van de beurs af te komen
Denk je niet dat de KNJB daar wel een stokje voor steekt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Eerst lekker rellen en daarna feest vieren
2004/05 AZ 4 0 Eredivisiequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij amper 10 wedstrijden bij AZ in het eerste gespeeld. Oordeel jij hem nou daar op?
Ik trek die conclusies op het feit dat jij zegt dat hij er opeens 20 in kan gaan schieten. Hij is helemaal geen scorende speler. Dat heeft hij namelijk nooit gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kerlon heeft er 4 gespeeld in de laatste 2 jaar. Oordeel jij hem nou daar op?
Wie weet. Ik vind het bovenal raar dat Vlaar niet beoordeeld mag worden op 10 wedstrijden, maar omdat Kerlon er de laatste jaren 'toch wel elk jaar een paar heeft gespeeld' mag hij daar wel op beoordeeld worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik trek die conclusies op het feit dat jij zegt dat hij er opeens 20 in kan gaan schieten. Hij is helemaal geen scorende speler. Dat heeft hij namelijk nooit gedaan.
Maar goed Vlaar is altijd een goede verdediger geweest. Kerlon heeft nog nooit gescoord.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie weet. Ik vind het bovenal raar dat Vlaar niet beoordeeld mag worden op 10 wedstrijden, maar omdat Kerlon er de laatste jaren 'toch wel elk jaar een paar heeft gespeeld' mag hij daar wel op beoordeeld worden.
Kerlon is/was 1 van de grootste talenten van Zuid Amerika, Vlaar is/was een meer dan gemiddelde verdediger uit Nederland eiquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar goed Vlaar is altijd een goede verdediger geweest. Kerlon heeft nog nooit gescoord.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar goed Vlaar is altijd een goede verdediger geweest. Kerlon heeft nog nooit gescoord.
In jeugdteams ja. Hoeveel spelers zijn daarna al wel niet geflopt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zie hem hier toch een aantal ballen erg lekker inschieten.
Die jongen is nog maar 20 wat loop je nou te ouwehoeren gekquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In jeugdteams ja. Hoeveel spelers zijn daarna al wel niet geflopt?
We zullen zien of hij flopt. En al flopt hij wel, heeft het niets gekost. Maar ik heb wel vertrouwen in die jongen. Al had ik ook niet verwacht dat jij dat wel had hoor, erg positief ben je nooitquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In jeugdteams ja. Hoeveel spelers zijn daarna al wel niet geflopt?
Kerlon was een leuke speler die overhyped is door zijn zeehondendribbel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kerlon is/was 1 van de grootste talenten van Zuid Amerika, Vlaar is/was een meer dan gemiddelde verdediger uit Nederland ei
Als je poep gaat lullen ga het dan eventjes ergens anders doen
Inderdaad. Inter heeft hem puur gehaald omdat ze graag die zeehondendribbel wilden filmen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerlon was een leuke speler die overhyped is door zijn zeehondendribbel.
Gek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jongen is nog maar 20 wat loop je nou te ouwehoeren gek
Gewoon een gokje geweest die verkeerd uit pakte.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Inter heeft hem puur gehaald omdat ze graag die zeehondendribbel wilden filmen.
21 dan en hij is geblesseerd, hoe moet je dan wat laten zien???quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek?![]()
Kerlon is al 21. Als hij echt zo goed was geweest dan had hij al wel wat laten zien. Maar scoren als aanvallende middenvelder is zelfs nog niet voor hem weg gelegd.
Is hij nou alweer geblesseerd dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
21 dan en hij is geblesseerd, hoe moet je dan wat laten zien???
Hij is 2 jaar geblesseerd. Of had je verwacht dat hij op z'n 18e meteen met een basisplaats bij Inter de hele Serie A ondersteboven had gespeeld? Jonge spelers op #10 krijgen nou eenmaal niet zo snel de kans bij Inter. Inter had grote plannen met deze jongen, maar blessures gooiden roet in het eten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek?![]()
Kerlon is al 21. Als hij echt zo goed was geweest dan had hij al wel wat laten zien.
Waarom haalt Ajax een speler die al 2 jaar geblesseerd is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij is 2 jaar geblesseerd. Of had je verwacht dat hij op z'n 18e meteen met een basisplaats bij Inter de hele Serie A ondersteboven had gespeeld? Jonge spelers op #10 krijgen nou eenmaal niet zo snel de kans bij Inter. Inter had grote plannen met deze jongen, maar blessures gooiden roet in het eten.
Omdat het nog steeds 1 van de grootste talenten isquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom haalt Ajax een speler die al 2 jaar geblesseerd is?
Omdat hij heeft laten zien wel degelijk over talent te beschikken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom haalt Ajax een speler die al 2 jaar geblesseerd is?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds 1 van de grootste talenten is
Hoe weet jij dat het nog een van de grootste talenten is stevenmac26?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kerlon heeft er 4 gespeeld in de laatste 2 jaar. Oordeel jij hem nou daar op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |