Je bedoelt jezelf denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor reflexen jij hebt maar ze zullen wel op een spuit lijken?
quote:
Sommige gasten kijken ook meteen onderaan lijkt het welquote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor reflexen jij hebt maar ze zullen wel op een spuit lijken?
2 verschillende users en ik vergis me met braamhaar waar iemand eerder al mee is gekomen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf denk ik
[..]
Ik wil jullie wel even verbeteren hoor (2e keer voor jou):quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige gasten kijken ook meteen onderaan lijkt het wel
Ja en daar had ik toch al gereageerd dat het dan braamhaar was en nu kom jij opnieuw met een verbetering en dan wordt je spuit 11 genoemd, dat klopt toch als het me al verteld was dus wat kom je nou tof en irritant doen??quote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wil jullie wel even verbeteren hoor (2e keer voor jou):
GnaGn herinnerde je aan de 1-5
Iemand anders ook nog even aan de ontsporing-rood-vd vaart
Ik blijf niet aan de gang met je. Dalijk wordt ik nog spuit 11 genoemd ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daar had ik toch al gereageerd dat het dan braamhaar was en nu kom jij opnieuw met een verbetering en dan wordt je spuit 11 genoemd, dat klopt toch als het me al verteld was dus wat kom je nou tof en irritant doen??
Hij weet gewoon dat hij zijn pleziertje voor de wedstrijd moet halen want na zondag is het huilen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daar had ik toch al gereageerd dat het dan braamhaar was en nu kom jij opnieuw met een verbetering en dan wordt je spuit 11 genoemd, dat klopt toch als het me al verteld was dus wat kom je nou tof en irritant doen??
4-3quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat hij zijn pleziertje voor de wedstrijd moet halen want na zondag is het huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren mijn laatste pleziertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
4-3
6-2
29-4-2007SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren mijn laatste pleziertjes2 pleziertjes ?? Goed leven manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Echt, gast serieus. Je geheugen is ruk, dat gaf je zelf ook al toe, maar tellen kun je ook al niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 pleziertjes ?? Goed leven man
Nieteens in je spoiler gekeken maar wat kom je eigelijk in dit topic doen?? stoer of ga je ook serieus mee posten over normale ajax dingen?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Echt, gast serieus. Je geheugen is ruk, dat gaf je zelf ook al toe, maar tellen kun je ook al niet.
Vind de belgische scheidsrechters wel okequote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Wat mij betreft mag er niemand meer in de eredivisie fluiten. Geen een scheidsrechter die het niveau aankan!
Die zuigen ook!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vind de belgische scheidsrechters wel oke
In de zomer. In de zomer!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:31 schreef DikVoormekaar het volgende:
Kheb zojuist de VI uit de brievenbus gehaald en daar kwam ik op de voorpagina jullie idool tegen met de tekst : LUIS SUAREZ
TE KOOP
best mogelijk dat vd Boog dit heeft geregeld met Derksen,
De rol van Henry lijkt uitgespeeld bij El Barca , dus ja wie weet.
Dat hoop ik voor jullie.quote:
Denk niet dat Fergusson of Guardiola de VI lezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:31 schreef DikVoormekaar het volgende:
Kheb zojuist de VI uit de brievenbus gehaald en daar kwam ik op de voorpagina jullie idool tegen met de tekst : LUIS SUAREZ
TE KOOP
best mogelijk dat vd Boog dit heeft geregeld met Derksen,
De rol van Henry lijkt uitgespeeld bij El Barca , dus ja wie weet.
Het enige wat v.d. Boog heeft gezegd is dat Suarez tegen een heel goed bod weg kan.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk niet dat Fergusson of Guardiola de VI lezen.Overigens is vd Boog dan wel een debiel want met roepen dat ie te koop is verlaag je z'n waarde juist.
Contractbesprekingen bij Ajax misschien?????quote:'Ronaldo voor nader onderzoek in Amsterdam'
05/11/2009 10:07
Hoewel de Portugese bondscoach Carlos Queiroz deze week op de FIFA-website verkondigde geen enkele twijfel te hebben over de inzetbaarheid van zijn sterspeler Cristiano Ronaldo tijdens de play offs voor WK-plaatsing volgende week tegen Bosnië-Herzegovina, bestaat daarover bepaald geen zekerheid.
Bij de speler zelf en zijn Spaanse werkgever, die afgelopen zomer 94 miljoen euro voor hem betaalde aan Manchester United, heerst wel degelijk onrust. Volgens het AD meldt de Real Madrid-aanvaller zich vandaag in het Amsterdam Medisch centrum (AMC) voor nader onderzoek bij chirurg Niek van Dijk, die de Portugese international ook al eerder behandelde.
Ronaldo wordt geplaagd door een enkelkwetsuur, die hem al enige weken aan de kant houdt. Op 14 en 18 november wacht Portugal de confrontaties met Bosnië-Herzegovina met als inzet een ticket voor het WK volgend jaar in Zuid-Afrika. Het lijkt er nu toch op, dat Ronaldo die duels aan zich voorbij zal moeten laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |