Tuurlijk kan elke ploeg datquote:Op woensdag 4 november 2009 14:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een bull. Iedere ploeg kan in die situatue terecht komen, het almachtige () Ajax dus ook.
Wat voor verleden?? en jullie ogen heeft hij een fout gemaakt en Vink mocht Ajax een tijdje niet fluiten van de knvb, wie heeft er een verleden dan??quote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat is een specifieke wedstrijd met een 'verleden'.
Dat argument kun je ook bij ons gebruiken natuurlijk. Voor Feyenoord geldt ook dat als ze een keer CL halen (ik geloof dat je bij kwalificatie al rond de 20 miljoen krijgt?) of een speler voor 25 miljoen verkopen, ze in een klap uit de financiele problemen zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Tuurlijk kan elke ploeg dat, maar de huidige situatie is uit z'n verband gerukt. Bij PSV is het ook al een aantal jaar precies hetzelfde, alleen halen zij wel Champions League voetbal en hebben ze hun aan & verkoopbeleid veel meer binnen de perken gehouden. Feyenoord is al jaren financieel ziek, Ajax heeft dit seizoen een begrotingstekort. Iedereen weet wat een begroting is, dat is wat anders dan dat Ajax schulden heeft, moet lenen of zelfs salarissen niet kan betalen. Over 1.5 jaar zou het op de balans qua salarissen al helemaal opgelost zijn, maar dan moet er niemand bijkomen. Dat is natuurlijk onmogelijk. Echter, als er mensen verkocht worden, zal dat alleen maar sneller gaan. Let op wat er gaat gebeuren als Ajax Champions League voetbal haalt, probleem opgelost.
Je zegt het zelf al: Vink heeft z'n 'straf' al gehad.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat voor verleden?? en jullie ogen heeft hij een fout gemaakt en Vink mocht Ajax een tijdje niet fluiten van de knvb, wie heeft er een verleden dan??
Ja en Blom heeft geen strafquote:Op woensdag 4 november 2009 14:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al: Vink heeft z'n 'straf' al gehad.
Dan zou je de helft van de scheidsrechters moeten straffen, er worden wekelijks zulke fouten gemaakt.quote:
Kijk net als in de Kuip kan je je in de Arena ook heel erg bedrukt voelen door 50.000 man die als het ware in je nek loopt te hijgen en Vink is niet altijd anti-Ajax geweest want ik kan me een Psv-Ajax herrineren 3 jaar terug toen het 1-5 werd en dat Vink een voordeel situatie goed inschatte en waaruit Ajax scoorde, alleen de afgelopen 2 jaar is hij meerdere malen gewoon opzichtig in de fout gegaan, bijna net zo opzichtig van Blom dat hij geen kaart gaf aan Suarez. Ik kan kan me eigelijk de psv-ajax van 4 jaar geleden ook goed voor de geest halen waar het totaal uit de hand liep door toedoen van meneer Vink. Maar hij is in wedstrijden van Ajax meer aanwezig dan in andere wedstrijden die hij fluit lijkt het welquote:Op woensdag 4 november 2009 15:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan zou je de helft van de scheidsrechters moeten straffen, er worden wekelijks zulke fouten gemaakt.
Maar je snapt m'n punt toch wel?
- Of Vink kan niet tegen druk en moet geen toppers fluiten.
- Of Vink is anti-Ajax, dus niet neutraal en moet ontslagen worden als scheidsrechter (al mag ie van mij persoonlijk alle Ajax-wedstrijden fluiten dan![]()
).
Maar :
- Vink kan niet tegen druk bij Ajax-wedstrijden.
Dat kan toch niet?
Waar heb jij het nou weer over??quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Tukker87 het volgende:
toch triest dat het "grote" ajax zich moet indekken
Laat hemquote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over??
Zenuwachtig voor zondag zekerquote:
He spuit 11quote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SuperFokker het volgende:
Ja Ajax verkeert financieel in zwaar weer
die 1-5 wedstrijd was schaamhaar niet Vinkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk net als in de Kuip kan je je in de Arena ook heel erg bedrukt voelen door 50.000 man die als het ware in je nek loopt te hijgen en Vink is niet altijd anti-Ajax geweest want ik kan me een Psv-Ajax herrineren 3 jaar terug toen het 1-5 werd en dat Vink een voordeel situatie goed inschatte en waaruit Ajax scoorde, alleen de afgelopen 2 jaar is hij meerdere malen gewoon opzichtig in de fout gegaan, bijna net zo opzichtig van Blom dat hij geen kaart gaf aan Suarez. Ik kan kan me eigelijk de psv-ajax van 4 jaar geleden ook goed voor de geest halen waar het totaal uit de hand liep door toedoen van meneer Vink. Maar hij is in wedstrijden van Ajax meer aanwezig dan in andere wedstrijden die hij fluit lijkt het wel
Ik was er van overtuigd dat het Vink was maar dan was hij hetquote:Op woensdag 4 november 2009 17:38 schreef GnAgn het volgende:
[..]
die 1-5 wedstrijd was schaamhaar niet Vink
Jups, ze hebben de wind inderdaad vol in de zeilen!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:29 schreef SuperFokker het volgende:
Ja Ajax verkeert financieel in zwaar weer
Ik weet niet wat voor geheugen jij hebt, maar t zal wel op een zeef lijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk net als in de Kuip kan je je in de Arena ook heel erg bedrukt voelen door 50.000 man die als het ware in je nek loopt te hijgen en Vink is niet altijd anti-Ajax geweest want ik kan me een Psv-Ajax herrineren 3 jaar terug toen het 1-5 werd en dat Vink een voordeel situatie goed inschatte en waaruit Ajax scoorde, alleen de afgelopen 2 jaar is hij meerdere malen gewoon opzichtig in de fout gegaan, bijna net zo opzichtig van Blom dat hij geen kaart gaf aan Suarez. Ik kan kan me eigelijk de psv-ajax van 4 jaar geleden ook goed voor de geest halen waar het totaal uit de hand liep door toedoen van meneer Vink. Maar hij is in wedstrijden van Ajax meer aanwezig dan in andere wedstrijden die hij fluit lijkt het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
71 spelers onder contract hebben is gewoon dieptriest. Hoe heeft Ajax dat in vredesnaam voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:19 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Tuurlijk kan elke ploeg dat, maar de huidige situatie is uit z'n verband gerukt. Bij PSV is het ook al een aantal jaar precies hetzelfde, alleen halen zij wel Champions League voetbal en hebben ze hun aan & verkoopbeleid veel meer binnen de perken gehouden. Feyenoord is al jaren financieel ziek, Ajax heeft dit seizoen een begrotingstekort. Iedereen weet wat een begroting is, dat is wat anders dan dat Ajax schulden heeft, moet lenen of zelfs salarissen niet kan betalen. Over 1.5 jaar zou het op de balans qua salarissen al helemaal opgelost zijn, maar dan moet er niemand bijkomen. Dat is natuurlijk onmogelijk. Echter, als er mensen verkocht worden, zal dat alleen maar sneller gaan. Let op wat er gaat gebeuren als Ajax Champions League voetbal haalt, probleem opgelost.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor geheugen jij hebt, maar t zal wel op een zeef lijken.
De ene keer was namelijk BraamhaarIk weet niet wat voor reflexen jij hebt maar ze zullen wel op een spuit lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Je bedoelt jezelf denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor reflexen jij hebt maar ze zullen wel op een spuit lijken?
quote:
Sommige gasten kijken ook meteen onderaan lijkt het welquote:Op woensdag 4 november 2009 19:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor reflexen jij hebt maar ze zullen wel op een spuit lijken?
2 verschillende users en ik vergis me met braamhaar waar iemand eerder al mee is gekomen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf denk ik
[..]
Ik wil jullie wel even verbeteren hoor (2e keer voor jou):quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sommige gasten kijken ook meteen onderaan lijkt het wel
Ja en daar had ik toch al gereageerd dat het dan braamhaar was en nu kom jij opnieuw met een verbetering en dan wordt je spuit 11 genoemd, dat klopt toch als het me al verteld was dus wat kom je nou tof en irritant doen??quote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wil jullie wel even verbeteren hoor (2e keer voor jou):
GnaGn herinnerde je aan de 1-5
Iemand anders ook nog even aan de ontsporing-rood-vd vaart
Ik blijf niet aan de gang met je. Dalijk wordt ik nog spuit 11 genoemd ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daar had ik toch al gereageerd dat het dan braamhaar was en nu kom jij opnieuw met een verbetering en dan wordt je spuit 11 genoemd, dat klopt toch als het me al verteld was dus wat kom je nou tof en irritant doen??
Hij weet gewoon dat hij zijn pleziertje voor de wedstrijd moet halen want na zondag is het huilen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daar had ik toch al gereageerd dat het dan braamhaar was en nu kom jij opnieuw met een verbetering en dan wordt je spuit 11 genoemd, dat klopt toch als het me al verteld was dus wat kom je nou tof en irritant doen??
4-3quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat hij zijn pleziertje voor de wedstrijd moet halen want na zondag is het huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren mijn laatste pleziertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
4-3
6-2
29-4-2007SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren mijn laatste pleziertjes2 pleziertjes ?? Goed leven manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Echt, gast serieus. Je geheugen is ruk, dat gaf je zelf ook al toe, maar tellen kun je ook al niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 pleziertjes ?? Goed leven man
Nieteens in je spoiler gekeken maar wat kom je eigelijk in dit topic doen?? stoer of ga je ook serieus mee posten over normale ajax dingen?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Echt, gast serieus. Je geheugen is ruk, dat gaf je zelf ook al toe, maar tellen kun je ook al niet.
Vind de belgische scheidsrechters wel okequote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Barca het volgende:
Wat mij betreft mag er niemand meer in de eredivisie fluiten. Geen een scheidsrechter die het niveau aankan!
Die zuigen ook!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vind de belgische scheidsrechters wel oke
In de zomer. In de zomer!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:31 schreef DikVoormekaar het volgende:
Kheb zojuist de VI uit de brievenbus gehaald en daar kwam ik op de voorpagina jullie idool tegen met de tekst : LUIS SUAREZ
TE KOOP
best mogelijk dat vd Boog dit heeft geregeld met Derksen,
De rol van Henry lijkt uitgespeeld bij El Barca , dus ja wie weet.
Dat hoop ik voor jullie.quote:
Denk niet dat Fergusson of Guardiola de VI lezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:31 schreef DikVoormekaar het volgende:
Kheb zojuist de VI uit de brievenbus gehaald en daar kwam ik op de voorpagina jullie idool tegen met de tekst : LUIS SUAREZ
TE KOOP
best mogelijk dat vd Boog dit heeft geregeld met Derksen,
De rol van Henry lijkt uitgespeeld bij El Barca , dus ja wie weet.
Het enige wat v.d. Boog heeft gezegd is dat Suarez tegen een heel goed bod weg kan.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk niet dat Fergusson of Guardiola de VI lezen.Overigens is vd Boog dan wel een debiel want met roepen dat ie te koop is verlaag je z'n waarde juist.
Contractbesprekingen bij Ajax misschien?????quote:'Ronaldo voor nader onderzoek in Amsterdam'
05/11/2009 10:07
Hoewel de Portugese bondscoach Carlos Queiroz deze week op de FIFA-website verkondigde geen enkele twijfel te hebben over de inzetbaarheid van zijn sterspeler Cristiano Ronaldo tijdens de play offs voor WK-plaatsing volgende week tegen Bosnië-Herzegovina, bestaat daarover bepaald geen zekerheid.
Bij de speler zelf en zijn Spaanse werkgever, die afgelopen zomer 94 miljoen euro voor hem betaalde aan Manchester United, heerst wel degelijk onrust. Volgens het AD meldt de Real Madrid-aanvaller zich vandaag in het Amsterdam Medisch centrum (AMC) voor nader onderzoek bij chirurg Niek van Dijk, die de Portugese international ook al eerder behandelde.
Ronaldo wordt geplaagd door een enkelkwetsuur, die hem al enige weken aan de kant houdt. Op 14 en 18 november wacht Portugal de confrontaties met Bosnië-Herzegovina met als inzet een ticket voor het WK volgend jaar in Zuid-Afrika. Het lijkt er nu toch op, dat Ronaldo die duels aan zich voorbij zal moeten laten gaan.
moet dat? Hoe goed ie ook is, ik wil niet hoeven juichen voor die opperkwalquote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Als Real het écht heel graag wil, mogen ze hem ruilen voor Kennedy.
Kunnen we Ronaldo dan weer ruilen voor messi?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Als Real het écht heel graag wil, mogen ze hem ruilen voor Kennedy.
Van mij mag hij best even een half jaartje hier komen voetballen om het kampioenschap binnen te halen. Als hij daarna maar weer optyft.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet dat? Hoe goed ie ook is, ik wil niet hoeven juichen voor die opperkwal. ja, als ie weer eens geblesseerd van het veld af moet
;
Mja, ik zou het moeilijk hebben hoor. Ik ben echt niet zo'n overemo-fan die NOOIT en DAN OOK NOOIT (bijv) een ex-f'noorder/psver bij Ajax zou willen zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van mij mag hij best even een half jaartje hier komen voetballen om het kampioenschap binnen te halen. Als hij daarna maar weer optyft.
De club gaat boven de spelersquote:Op donderdag 5 november 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mja, ik zou het moeilijk hebben hoor. Ik ben echt niet zo'n overemo-fan die NOOIT en DAN OOK NOOIT (bijv) een ex-f'noorder/psver bij Ajax zou willen zien.
natuurlijk zou Ajax het moeten doen als het zou kunnen, maar ik zou er een heel vies gevoel in mijn bek van krijgen, ik heb echt nog nooit zo'n oprechte afkeer voor een voetballer gehad dan voor hem.
Doe dan maar Messi ja.
quote:'Ajax helpt Haarlem niet uit de brand'
Door Erwin (Peterselieman) op donderdag 5 november 2009 14:52
Bron: Goal.com
HFC Haarlem kan door schulden niet meer voldoen aan de verplichtingen van een betaald voetbal organisatie. Wanhopig wordt er gekeken naar gemeente en naar het samenwerkingsverband met Eredivisie-club Ajax. Ook zij zien het somber in voor Haarlem.
"De grens is bereikt, de club moet eerst over een periode van drie tot vijf jaar zijn bestaansrecht aantonen", aldus de wethouder Maarten Divendal van Sport in De Volkskrant.
HFC Haarlem kampt met een schuld van 1 miljoen euro en moet ook nog eens 200.000 euro aan de belastingdienst afdragen. In een persverklaring vreest de ledenraad van de eerste divisionist voor een faillissement per 1 december.
Ajax, waarmee Haarlem een samenwerkingsverband heeft, wil geen helpende hand uitstekend. "We hebben een miljoenenverlies geleden, dit is niet het jaar waarin Ajax zomaar ergens geld insteekt", aldus een woordvoerder.
"Het samenwerkingsverband met Ajax kwam voor Haarlem eigenlijk te laat", zegt Beer Wentink vanuit de ledenraad. "Daardoor hebben we meer spelers en trainers op de begroting staan dan wenselijk is. Die pijn voelen we elke maand."
De gemeente Haarlem is wel bereid te investeren in de club als men met een deugdelijk beleidsplan komt waaruit blijkt dat de tiende stad van Nederland niet zonder betaald voetbal kan, aldus wethouder Divendal.
Laten we hopen dat ie het een keer waarmaakt he.quote:
Gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:24 schreef Lebawski het volgende:
Logisch, ook mét geld zou Ajax dat niet doen.
Ach, sommigen houden zichzelf graag voor de gek! McMickey is voor Kozakken boys 69 nog niet goed genoeg, maar ach.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie het een keer waarmaakt he.
Kerel, we weten hoe jij erover denkt, maar probeer dat nu eens voor je te houden. Je komt alleen maar met ongefundeerde one-liners.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef Barca het volgende:
Ach, sommigen houden zichzelf graag voor de gek! McMickey is voor Kozakken boys 69 nog niet goed genoeg, maar ach.
Als ie zo speelt als de 1e helft vorige week, gaat het de goede kant op. De 2e helft werd hij niet in het spel betrokken, maar bleef hij wel steeds z'n taak uitvoeren. Breed houden, meeverdedigen, hard werken. Knap.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie het een keer waarmaakt he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |