quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
scherp.quote:
Idd ik ben ook blij dat ik geen Turk ben.quote:Op maandag 2 november 2009 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turken zijn wel raarzie reactie van clio en zG. Blij dat ik geen Turk ben.
ik weet niet wat ik dan wel ben, voel me ook geen Hollanderquote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Idd ik ben ook blij dat ik geen Turk ben.
Wow erg interessant!quote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ken trouwens een Burak. en elke keer als ik Burakius( of wat het ook moge zijn) zie staan..moet ik aan hem denken![]()
![]()
En wat heeft Burak gedaan?quote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ken trouwens een Burak. en elke keer als ik Burakius( of wat het ook moge zijn) zie staan..moet ik aan hem denken![]()
![]()
je gaat er vast over dromen, ben blij voor jequote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef zarGon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vandaag heb genoten van de SC. Wat een meligheid..
Ik voel me Armeensquote:Op maandag 2 november 2009 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik dan wel ben, voel me ook geen Hollander
Ja en de reactie van burakius die maar al te graag z'n mannelijkheid aan jou wilt laten zien vind je natuurlijk wel prima.. Jammer dat het al laat is, misschien morgenochtend maar even langs dan ?quote:Op maandag 2 november 2009 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turken zijn wel raarzie reactie van clio en zG. Blij dat ik geen Turk ben.
Viezerik ben je zeg. Ze kent me geod genoeg om te weten dat ik het anders bedoelt. Maar jij ... jij bent pas echt een vies en pervers klein pubertje. Slaap je lekker in je bed met Fenerbahce dekbed etc.quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en de reactie van burakius die maar al te graag z'n mannelijkheid aan jou wilt laten zien vind je natuurlijk wel prima.. Jammer dat het al laat is, misschien morgenochtend maar even langs dan ?
Ja primaquote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en de reactie van burakius die maar al te graag z'n mannelijkheid aan jou wilt laten zien vind je natuurlijk wel prima.. Jammer dat het al laat is, misschien morgenochtend maar even langs dan ?
Geen strikvraag stellen, he?quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:
We zijn geen Turken en we zijn ook geen Nederlanders. Hebben jullie dat ook?
Ik had je vader kunnen zijnquote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
jij bent pas echt een vies en pervers klein pubertje.
DIE SHIT IS AAN. AAN ZEG IK JE.quote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Viezerik ben je zeg. Ze kent me geod genoeg om te weten dat ik het anders bedoelt. Maar jij ... jij bent pas echt een vies en pervers klein pubertje. Slaap je lekker in je bed met Fenerbahce dekbed etc.En al die FB posters om je heen van die stoere veotballers
.
Mooi zo! Niet meer doen. Praat liever interessantere dingen over Marokko ofz.quote:
Morgen niet komen met de vraag of je aangifte moet doen omdat het bloed tussen je benen dan hequote:
Oh nikshoor. Hij bezwangert alleen elk Hollands meisje dat die kan krijgen waarnaar die vervolgens dreigt het kind eruit te slaan als ze het niet laat weghalen. Verder is het een aardige knul..wel heeft hij een Dragonball-Z kapsel wat enigszins storend kan zijn..quote:
Nee, niet iedereen is hetzelfde hequote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Morgen niet komen met de vraag of je aangifte moet doen omdat het bloed tussen je benen dan he
Een mooiboy dus?quote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh nikshoor. Hij bezwangert alleen elk Hollands meisje dat die kan krijgen waarnaar die vervolgens dreigt het kind eruit te slaan als ze het niet laat weghalen. Verder is het een aardige knul..wel heeft hij een Dragonball-Z kapsel wat enigszins storend kan zijn..
quote:Op maandag 2 november 2009 00:26 schreef Burakius het volgende:
Wil je even normaal praten?
Marokkaan18, kun je even ja zeggen op die vraag van Clio?? Dan kan hij weer gaan slapen met een ontdaan gevoel. Hij zit al helemaal klaar in zijn FB trainingspakkie in Rotterdam met wc-papier.
wat?quote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Burakius het volgende:
En hoe was het om abortus te plegen Marokkaan 18?
Uitschot, dus.quote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh nikshoor. Hij bezwangert alleen elk Hollands meisje dat die kan krijgen waarnaar die vervolgens dreigt het kind eruit te slaan als ze het niet laat weghalen. Verder is het een aardige knul..wel heeft hij een Dragonball-Z kapsel wat enigszins storend kan zijn..
Brunei geboren, 2 jaar in NL gewoond, daarna meer dan tien in Oman.quote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je nou Nederlander? Volbloed Omani? In Nederland geboren? What up?
Not funny at all.quote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef Burakius het volgende:
En hoe was het om abortus te plegen Marokkaan 18?
wat?quote:Op maandag 2 november 2009 00:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Daar is hij vergeten anabolen te spuiten.quote:Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
WTF, die rechter heeft gewoon geen schouders
SULTANAAT VAN BRUNEI REPRESEEENNTTT. Vet gaaf man. Is het echt een kontgatland dat Oman?quote:Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Brunei geboren, 2 jaar in NL gewoond, daarna meer dan tien in Oman.
Ik ken er ééntje van. Bloedmooi maar zo dom als een gans..quote:Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uitschot, dus.. Maar wat moet je nou van die meiden vinden die zich door zo'n gozer laten naaien en zwanger raken? Hoe dom zijn die meiden dan?
Ja ging toch net even te ver boven jouw niveau hé om een weerwoord te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef ClioSporT het volgende:
Die burak is zo grappig jongen.
Answa, swa.quote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je ze niet?
wikwakka2, hoe heten die gasten ook alweer? Murat? Ofzoiets?
Ik ga rukken en klaarkomen op jouw dikke kop. Beter?quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ging toch net even te ver boven jouw niveau hé om een weerwoord te maken.
Geef je een kusje aan je Alex-poster voor het slapen gaan?
Je vader zou maar geilen op kontjes van meisjes die veel jonger zijnquote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef ClioSporT het volgende:
Die burak is zo grappig jongen.
en toch had ik met mijn leeftijd misschien je vader kunnen zijn.. Niet huillie doen![]()
Het deed mij vooral denken aan dat kontgatland wat jullie Turkiye noemen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
SULTANAAT VAN BRUNEI REPRESEEENNTTT. Vet gaaf man. Is het echt een kontgatland dat Oman?
Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]. Murat en Mehmet.quote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je ze niet?
18+. Wat is er mis mee ?quote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je vader zou maar geilen op kontjes van meisjes die veel jonger zijn
Moet je "'em" nog wel even vinden hé. Pincet en vergrootglas gereed?quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ga rukken en klaarkomen op jouw dikke kop. Beter?
Ga jij nu ook trollen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het deed mij vooral denken aan dat kontgatland wat jullie Turkiye noemen.
ik red me zonder slaap, stoer hequote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef IHVK het volgende:
ga slapen je bent 16 en hebt je slaap hard nodig.
Turkije een kontgatland? Oman. Dude Oman is zo kontgat, bijna niemand weet waar het zit.quote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het deed mij vooral denken aan dat kontgatland wat jullie Turkiye noemen.
Wie zegt van niet dan?quote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ga jij nu ook trollen.![]()
Alsof je er ooit bent geweest.
Oh je dacht dat ik hem zelf ging zoeken? Daar heb ik, als vader zijnde, iemand anders voor.quote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Moet je "'em" nog wel even vinden hé. Pincet en vergrootglas gereed?
Nee helaas pindakaasquote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je ze niet?
Noord hollandse humor ofzo ?quote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Turkije een kontgatland? Oman. Dude Oman is zo kontgat, bijna niemand weet waar het zit.
Als vader zijnde post je op FOK, lul je over Fenerbache, lul je over Marokkaan konten etc.quote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh je dacht dat ik hem zelf ging zoeken? Daar heb ik, als vader zijnde, iemand anders voor.
Daar heb ik niet van terugquote:
Turken die uitgaan moet je meteen weer aansteken. HAHA.quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waar zullen we het over hebben?
- normen en waarden
- Turken
- cultuurmoslims
- Turken die roken
- Turken die drinken
- Turken die uitgaan
ik verveel me..
Valt reuze mee.quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben Turken trouwens ook een namenlijst net zoals de mocro's? Murat komt namelijk wel erg veel voor.
Neequote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben Turken trouwens ook een namenlijst net zoals de mocro's? Murat komt namelijk wel erg veel voor.
Triester zijn dan je eigen zoon..quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als vader zijnde post je op FOK, lul je over Fenerbache, lul je over Marokkaan konten etc.
Je bent dan denk ik een treetje lager dan "kankerkachelkees" zelfs. En dat is echt erg.
Zouden negergrapjes ook toepasselijk zijn op Turken?quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken die uitgaan moet je meteen weer aansteken. HAHA.
Ik doel met het vader zijn op een aantal posts terugquote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als vader zijnde post je op FOK, lul je over Fenerbache, lul je over Marokkaan konten etc.
Je bent dan denk ik een treetje lager dan "kankerkachelkees" zelfs. En dat is echt erg.
een van de mindere dingen van dit topic, jammerquote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken die uitgaan moet je meteen weer aansteken. HAHA.
Murat, Mehmet, Mohammed, Ali, etc., etc.quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Zij snapt hem welquote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Triester zijn dan je eigen zoon..Moet je je nu schamen voor zo'n vader of blij zijn dat je beter bent dan je eigen vader
Maar die posten niet op FOK, hebben het niet over Marokkaanse konten, en lullen niet als een adolescent en vertonen geen puberaal gedrag, vooral ook op te merken in je gedrag over Fenerbahce.quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik doel met het vader zijn op een aantal posts terugOok jouw ouders hebben sex jongen, sorry.
Mwah. Denk het toch net niet.quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zouden negergrapjes ook toepasselijk zijn op Turken?
*Muhammedquote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Murat, Mehmet, Mohammed, Ali, etc., etc.
ik hoop het niet..quote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
ClioSport= vader?
![]()
Ja komt er ééntje achter.
Dat ging over jou...quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maar die posten niet op FOK, hebben het niet over Marokkaanse konten, en lullen niet als een adolescent en vertonen geen puberaal gedrag, vooral ook op te merken in je gedrag over Fenerbahce.
What's the difference between a Turk and a extra large pizza?quote:
quote:
TURKSE NAMEN DIEquote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef IHVK het volgende:
Ja of Sinan, Erol, Kaya, Ayhan etc.
Ayse, Gul, Lale, Asyegul, Leyla, Baris Savas
enz. enz.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
What's the difference between a Turk and a extra large pizza?
A pizza can feed a family of 6.
What's the difference between a picnic table and a Turk?
A picnic table can support a family of 6.
Whehehehehe.
Niet dat ik weet.. Vast wel ergens een souveniertje achter gelaten.quote:
Jij bent het mongooltje hierquote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dus ?
Zij snapt hem wel en jij niet. Mongooltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |