Mischien heb ik het wel gedaan om te trollenquote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
Damn ok ik heb die poll dus beinvloed.![]()
Lekker boeiend echt. Al had ik 0 stemmen.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik vraag weer of je ook zo'n giga kont hebt als de meeste marokkaanse meisjes..
zo ja dan stem ik op je
Ik denk het wel ja.quote:Op maandag 2 november 2009 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien heb ik het wel gedaan om te trollen
Ik probeer niet te schelden, zie de andere betekenisquote:Op maandag 2 november 2009 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, petje af hoor. Meteen schelden..
Bollende tienerkontjes en zachte appeltietjes. Nooohhh.quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
zo ja dan stem ik op je
quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een vraag: wat vinden jullie van Turken? Vinden jullie de meeste aardig?
Gelijk vreemdgaan.quote:Op maandag 2 november 2009 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bollende tienerkontjes en zachte appeltietjes. Nooohhh.
Ik ben Omani, snuggerequote:Op maandag 2 november 2009 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij is toch geen Marokkaan of wel?
Dat je dat moet zeggen in een post. Die drang. Dat zegt al genoeg , dat het je WEL wat echt doet.quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
Damn ok ik heb die poll dus beinvloed.![]()
Lekker boeiend echt. Al had ik 0 stemmen.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
zo ja dan stem ik op je
Marokkanen hier ?????????????/quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 00:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Eerste keer dat je negeerde was zeker niet duidelijk?
Ben niet gediend van dit soort ongepaste vragen.
Die stem kan me overigens gestolen worden..
Zoiets heet een 'nipple cripple' en is een effectief middel om mensen een lesje te leren.quote:Op maandag 2 november 2009 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Is het normaal om als jongen aan elkaars ding te zitten en aan elkaars tepels? Wel met kleding eroverheen he. Ik zie het regelmatig op school..... is dit nieuw/niet normaal/normaal?
Zelfs zonder kleding is het zeer normaal. Tepeltwister!quote:Op maandag 2 november 2009 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Is het normaal om als jongen aan elkaars ding te zitten en aan elkaars tepels? Wel met kleding eroverheen he. Ik zie het regelmatig op school..... is dit nieuw/niet normaal/normaal?
Even als Turk gedragen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik je negeerde was zeker niet duidelijk?
quote:Op maandag 2 november 2009 00:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik je negeerde was zeker niet duidelijk?
okquote:Op maandag 2 november 2009 00:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zelfs zonder kleding is het zeer normaal. Tepeltwister!
ach boeiequote:Op maandag 2 november 2009 00:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben Omani, snuggere. Leer het verschil.
Nipple cripple, dombo:quote:Op maandag 2 november 2009 00:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nipple cripple/Tepel twister!quote:Op maandag 2 november 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok
zit jij aan anderen hun ding.. leuk
waarom haat je burakius omdat hij homo is.quote:Op maandag 2 november 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok
zit jij aan anderen hun ding.. leuk
Daar weet jij alles over, hè.quote:Op maandag 2 november 2009 00:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Over heen gelezen. Je bedoelt aan elkaars voortplantingsorgaan. Wat mij bekend is, dat Turken vaak een "fake" grijp actie maken, om slachtoffer te "shocken".quote:Op maandag 2 november 2009 00:14 schreef IHVK het volgende:
ze zegt elkaars ding en elkaar tepel he.
ik haat niemand, wat lieg jijquote:Op maandag 2 november 2009 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
waarom haat je burakius omdat hij homo is.
Ach, boeie die Turken, het zijn net Koerdenquote:
zeker! We hebben gemeenschappelijk gebied eindelijk Zargon!quote:
het is een spel bij ons op school, gaan ze hun hele arm eronder houdenquote:Op maandag 2 november 2009 00:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Over heen gelezen. Je bedoelt aan elkaars voortplantingsorgaan. Wat mij bekend is, dat Turken vaak een "fake" grijp actie maken, om slachtoffer te "shocken".
Homo betekent mens...quote:Op maandag 2 november 2009 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
waarom haat je burakius omdat hij homo is.
twee homootjes..quote:Op maandag 2 november 2009 00:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
zeker! We hebben gemeenschappelijk gebied eindelijk Zargon!
hahah ja en dan zo optillen. Die was wel vervelend idd.quote:Op maandag 2 november 2009 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is een spel bij ons op school, gaan ze hun hele arm eronder houden
Dat is iets anders, dan besluip je ze van achteren, duw je je arm tussen hun benen, til je je arm op en maakt dan omhoog schuddende bewegingen. Hilarisch om ze dan te zien spartelen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is een spel bij ons op school, gaan ze hun hele arm eronder houden
Als je twijfelt over mijn mannelijkheid. Lopen duurt 2 minuten.quote:
ik dacht altijd dat het twee betekenissen had, dan maar homoseksueelquote:Op maandag 2 november 2009 00:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Homo betekent mens...
Waarom ben jij een sodomiet IKVH?
wat is dat dan? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is iets anders, dan besluip je ze van achteren, duw je je arm tussen hun benen, til je je arm op en maakt dan omhoog schuddende bewegingen.
en daarna een minuutje zekerquote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als je twijfelt over mijn mannelijkheid. Lopen duurt 2 minuten.
En dan?quote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als je twijfelt over mijn mannelijkheid. Lopen duurt 2 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |