Beter is: Ik vind Turken afwijken van mijn normen en waarden.quote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind Turken vervelend en stom, maar dat is geen goede vervanger.
Behalve buren vind ik.quote:Op zondag 1 november 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind Turken vervelend en stom, maar dat is geen goede vervanger.
maar dat klopt nietquote:Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Beter is: Ik vind Turken afwijken van mijn normen en waarden.
Jij niet.quote:Op zondag 1 november 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wijken je buren niet af van jouw normen en waarden?
Misschien ook niet.quote:Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien heeft Allah IHVK een handje geholpen.
Mwah ik vind dat jij het goede voorbeeld geeft door aan te tonen dat gescheld niet normaal is. Sowieso zijn de Turken in deze buurt van hetzelfde type zoals jij en ik. We hebben idd een goede buurt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
komt vast door deze goede buurt
IKquote:Op zondag 1 november 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
Maar wie heeft er nou gelijk? De Turkse of de Marokkaanse?
quote:Op zondag 1 november 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
En het lijkt je wel tof om in Rotterdam te wonen?quote:Op maandag 2 november 2009 00:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mwah ik vind dat jij het goede voorbeeld geeft door aan te tonen dat gescheld niet normaal is. Sowieso zijn de Turken in deze buurt van hetzelfde type zoals jij en ik. We hebben idd een goede buurt.
Maar zo'n poll zegt niets. Op een waardeloze poll als "IHVK of zarGon" stemmen er 16 mensen, op deze poll maar 7?quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
Mischien zijn bitchfights minder boeiend?quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar zo'n poll zegt niets. Op een waardeloze poll als "IHVK of zarGon" stemmen er 16 mensen, op deze poll maar 7?
idd.quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar zo'n poll zegt niets. Op een waardeloze poll als "IHVK of zarGon" stemmen er 16 mensen, op deze poll maar 7?
Het komt toch doordat mijn Turks slecht is, niet dat ik dat ontken hoor (dat mijn Turks slecht is, maar dat verklaart het nietschelden niet). Ik kan er niet tegen als mensen de hele tijd lopen te schelden en gelukkig heb ik dat ook meegekregen in mijn opvoeding.quote:Op maandag 2 november 2009 00:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mwah ik vind dat jij het goede voorbeeld geeft door aan te tonen dat gescheld niet normaal is. Sowieso zijn de Turken in deze buurt van hetzelfde type zoals jij en ik. We hebben idd een goede buurt.
Of misschien vonden ze het zielig om op mij te stemmenquote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien zijn bitchfights minder boeiend?
Ja, we houden niet van bitchfights. Dat merk je ook aan de reacties in dit topic.quote:Op maandag 2 november 2009 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien zijn bitchfights minder boeiend?
Of mischien weet IHVK handig gebruik te maken van proxies.quote:Op maandag 2 november 2009 00:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Of misschien vonden ze het zielig om op mij te stemmen
Dat herinner je je best wel verkeerd...quote:Op maandag 2 november 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het komt toch doordat mijn Turks slecht is, niet dat ik dat ontken hoor (dat mijn Turks slecht is, maar dat verklaart het nietschelden niet). Ik kan er niet tegen als mensen de hele tijd lopen te schelden en gelukkig heb ik dat ook meegekregen in mijn opvoeding.
Nog even iets apart:
jij hebt toch een keer gezegd dat cultuurmoslims geen normen en waarden kennen, zoals wij? Of herinner ik me dat verkeerd?
Hmm ok..quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat herinner je je best wel verkeerd...
echt wtf waarom echtquote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of mischien weet IHVK handig gebruik te maken van proxies.
Wat maakt zo'n kutpoll uit. Wij gaan trouwen over 10 jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dat is leukquote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef IHVK het volgende:
Onee begin alsjeblieft niet over cultuurmoslims.
Onee wacht ik mag niet zeuren.
Misschien heeft hij nog inbelverbinding met een 56k modem.quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
proxies? *big questionmark*quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
homoquote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt zo'n kutpoll uit. Wij gaan trouwen over 10 jaar.
Eens.quote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:
Stelling: Turken die geen Turks kunnen spreken, zijn geen Turken.
Daarmee kan je meerdere keren vanaf dezelfde computer op een poll stemmen.quote:
En ik vind het belangrijk om een poll te winnen?quote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat je anders nooit zou kunnen winnen?
Krijg je een ander IP-adres mee, en kun je meerdere malen mee stemmen. Om het maar even heel simpel te zeggen.quote:
Jij?quote:Op maandag 2 november 2009 00:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik vind het belangrijk om een poll te winnen?
Ik weet het niet, vraag dat eens aan jezelf. Ik weet dat het leven van een IHVK niet over rozen gaat...quote:Op maandag 2 november 2009 00:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik vind het belangrijk om een poll te winnen?
Oke duidelijkquote:Op maandag 2 november 2009 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krijg je een ander IP-adres mee, en kun je meerdere malen mee stemmen. Om het maar even heel simpel te zeggen.
Ik vraag weer of je ook zo'n giga kont hebt als de meeste marokkaanse meisjes..quote:
Tuig van de richel, dat is het.quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een vraag: wat vinden jullie van Turken? Vinden jullie de meeste aardig?
Een leven van ene wikwakka2 gaat uiteraard wel over rozen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vraag dat eens aan jezelf. Ik weet dat het leven van een IHVK niet over rozen gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |