In jouw geval zijn er verschillende soorten poep, omdat je toch een keus hebt gemaakt tussen die twee.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is poep of poep inderdaad in dit geval.
Nee je meet het met je eigen subjectieve gedragspatroon wat afwijkend is. Je ver"fout"ert mijn gedrag zo je het wil.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik verbeter zijn gedrag kan hij niet tegen.
bewijs!quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Die ene stem komt van mij. Dus dan val jij automatisch af. Liar!
Je wordt gewoon in de maling genomen door je buur. Veel succes met jullie buurschap.quote:Op zondag 1 november 2009 23:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Die ene stem komt van mij. Dus dan val jij automatisch af. Liar!
IHVK is poep die moeilijk uit je kont gaat. Zargon is gele poep.quote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In jouw geval zijn er verschillende soorten poep, omdat je toch een keus hebt gemaakt tussen die twee.
Why dont you go cry about itquote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je wordt gewoon in de maling genomen door je buur. Veel succes met jullie buurschap.
Waarschijnlijk gaat ze jou ook nog geloven ook.
ok, te veel detailsquote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
IHVK is poep die moeilijk uit je kont gaat. Zargon is gele poep.
Sorryquote:
Nee, ik geloof niemand, die ene stem komt van mij.quote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je wordt gewoon in de maling genomen door je buur. Veel succes met jullie buurschap.
Waarschijnlijk gaat ze jou ook nog geloven ook.
Geloof me ik typ me een RSI in de rondte.quote:Op zondag 1 november 2009 23:52 schreef IHVK het volgende:
Dit is de enige keer dat dit getolereerd wordt Burak, geniet ervan.
mede mogelijk gemaakt dankzij IVHKquote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef IHVK het volgende:
Damn, wat een kuttopic.
Schelden in het Nederlands kan ze echter wel....quote:
Is het niet spellingsfouten?quote:Op zondag 1 november 2009 23:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat vaker spellingfouten maken.
FOUTJEquote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
Schelden in het Nederlands kan ze echter wel....
You're welcomequote:Op zondag 1 november 2009 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
FOUTJE
maar kut in het Nederlands klinkt toch nep
Bedankt dat je het zegt, ik ga erop letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |