Dat herinner je je best wel verkeerd...quote:Op maandag 2 november 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het komt toch doordat mijn Turks slecht is, niet dat ik dat ontken hoor (dat mijn Turks slecht is, maar dat verklaart het nietschelden niet). Ik kan er niet tegen als mensen de hele tijd lopen te schelden en gelukkig heb ik dat ook meegekregen in mijn opvoeding.
Nog even iets apart:
jij hebt toch een keer gezegd dat cultuurmoslims geen normen en waarden kennen, zoals wij? Of herinner ik me dat verkeerd?
Hmm ok..quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat herinner je je best wel verkeerd...
echt wtf waarom echtquote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of mischien weet IHVK handig gebruik te maken van proxies.
Wat maakt zo'n kutpoll uit. Wij gaan trouwen over 10 jaar.quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dat is leukquote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef IHVK het volgende:
Onee begin alsjeblieft niet over cultuurmoslims.
Onee wacht ik mag niet zeuren.
Misschien heeft hij nog inbelverbinding met een 56k modem.quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
proxies? *big questionmark*quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
homoquote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt zo'n kutpoll uit. Wij gaan trouwen over 10 jaar.
Eens.quote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:
Stelling: Turken die geen Turks kunnen spreken, zijn geen Turken.
Daarmee kan je meerdere keren vanaf dezelfde computer op een poll stemmen.quote:
En ik vind het belangrijk om een poll te winnen?quote:Op maandag 2 november 2009 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat je anders nooit zou kunnen winnen?
Krijg je een ander IP-adres mee, en kun je meerdere malen mee stemmen. Om het maar even heel simpel te zeggen.quote:
Jij?quote:Op maandag 2 november 2009 00:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik vind het belangrijk om een poll te winnen?
Ik weet het niet, vraag dat eens aan jezelf. Ik weet dat het leven van een IHVK niet over rozen gaat...quote:Op maandag 2 november 2009 00:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
En ik vind het belangrijk om een poll te winnen?
Oke duidelijkquote:Op maandag 2 november 2009 00:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krijg je een ander IP-adres mee, en kun je meerdere malen mee stemmen. Om het maar even heel simpel te zeggen.
Ik vraag weer of je ook zo'n giga kont hebt als de meeste marokkaanse meisjes..quote:
Tuig van de richel, dat is het.quote:Op maandag 2 november 2009 00:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een vraag: wat vinden jullie van Turken? Vinden jullie de meeste aardig?
Een leven van ene wikwakka2 gaat uiteraard wel over rozen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vraag dat eens aan jezelf. Ik weet dat het leven van een IHVK niet over rozen gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |