Zouden negergrapjes ook toepasselijk zijn op Turken?quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken die uitgaan moet je meteen weer aansteken. HAHA.
Ik doel met het vader zijn op een aantal posts terugquote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als vader zijnde post je op FOK, lul je over Fenerbache, lul je over Marokkaan konten etc.
Je bent dan denk ik een treetje lager dan "kankerkachelkees" zelfs. En dat is echt erg.
een van de mindere dingen van dit topic, jammerquote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken die uitgaan moet je meteen weer aansteken. HAHA.
Murat, Mehmet, Mohammed, Ali, etc., etc.quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben Turken trouwens ook een namenlijst net zoals de mocro's? Murat komt namelijk wel erg veel voor.
Zij snapt hem welquote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Triester zijn dan je eigen zoon..Moet je je nu schamen voor zo'n vader of blij zijn dat je beter bent dan je eigen vader
Maar die posten niet op FOK, hebben het niet over Marokkaanse konten, en lullen niet als een adolescent en vertonen geen puberaal gedrag, vooral ook op te merken in je gedrag over Fenerbahce.quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik doel met het vader zijn op een aantal posts terugOok jouw ouders hebben sex jongen, sorry.
Mwah. Denk het toch net niet.quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zouden negergrapjes ook toepasselijk zijn op Turken?
*Muhammedquote:Op maandag 2 november 2009 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Murat, Mehmet, Mohammed, Ali, etc., etc.
ik hoop het niet..quote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
ClioSport= vader?
![]()
Ja komt er ééntje achter.
Dat ging over jou...quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maar die posten niet op FOK, hebben het niet over Marokkaanse konten, en lullen niet als een adolescent en vertonen geen puberaal gedrag, vooral ook op te merken in je gedrag over Fenerbahce.
What's the difference between a Turk and a extra large pizza?quote:
quote:
TURKSE NAMEN DIEquote:Op maandag 2 november 2009 00:36 schreef IHVK het volgende:
Ja of Sinan, Erol, Kaya, Ayhan etc.
Ayse, Gul, Lale, Asyegul, Leyla, Baris Savas
enz. enz.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
What's the difference between a Turk and a extra large pizza?
A pizza can feed a family of 6.
What's the difference between a picnic table and a Turk?
A picnic table can support a family of 6.
Whehehehehe.
Niet dat ik weet.. Vast wel ergens een souveniertje achter gelaten.quote:
Jij bent het mongooltje hierquote:Op maandag 2 november 2009 00:37 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dus ?
Zij snapt hem wel en jij niet. Mongooltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |