Answa, swa.quote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je ze niet?
wikwakka2, hoe heten die gasten ook alweer? Murat? Ofzoiets?
Ik ga rukken en klaarkomen op jouw dikke kop. Beter?quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ging toch net even te ver boven jouw niveau hé om een weerwoord te maken.
Geef je een kusje aan je Alex-poster voor het slapen gaan?
Je vader zou maar geilen op kontjes van meisjes die veel jonger zijnquote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef ClioSporT het volgende:
Die burak is zo grappig jongen.
en toch had ik met mijn leeftijd misschien je vader kunnen zijn.. Niet huillie doen![]()
Het deed mij vooral denken aan dat kontgatland wat jullie Turkiye noemen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
SULTANAAT VAN BRUNEI REPRESEEENNTTT. Vet gaaf man. Is het echt een kontgatland dat Oman?
Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]. Murat en Mehmet.quote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je ze niet?
18+. Wat is er mis mee ?quote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je vader zou maar geilen op kontjes van meisjes die veel jonger zijn
Moet je "'em" nog wel even vinden hé. Pincet en vergrootglas gereed?quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ga rukken en klaarkomen op jouw dikke kop. Beter?
Ga jij nu ook trollen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het deed mij vooral denken aan dat kontgatland wat jullie Turkiye noemen.
ik red me zonder slaap, stoer hequote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef IHVK het volgende:
ga slapen je bent 16 en hebt je slaap hard nodig.
Turkije een kontgatland? Oman. Dude Oman is zo kontgat, bijna niemand weet waar het zit.quote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het deed mij vooral denken aan dat kontgatland wat jullie Turkiye noemen.
Wie zegt van niet dan?quote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ga jij nu ook trollen.![]()
Alsof je er ooit bent geweest.
Oh je dacht dat ik hem zelf ging zoeken? Daar heb ik, als vader zijnde, iemand anders voor.quote:Op maandag 2 november 2009 00:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Moet je "'em" nog wel even vinden hé. Pincet en vergrootglas gereed?
Nee helaas pindakaasquote:Op maandag 2 november 2009 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ken je ze niet?
Noord hollandse humor ofzo ?quote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Turkije een kontgatland? Oman. Dude Oman is zo kontgat, bijna niemand weet waar het zit.
Als vader zijnde post je op FOK, lul je over Fenerbache, lul je over Marokkaan konten etc.quote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh je dacht dat ik hem zelf ging zoeken? Daar heb ik, als vader zijnde, iemand anders voor.
Daar heb ik niet van terugquote:
Turken die uitgaan moet je meteen weer aansteken. HAHA.quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waar zullen we het over hebben?
- normen en waarden
- Turken
- cultuurmoslims
- Turken die roken
- Turken die drinken
- Turken die uitgaan
ik verveel me..
Valt reuze mee.quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben Turken trouwens ook een namenlijst net zoals de mocro's? Murat komt namelijk wel erg veel voor.
Neequote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben Turken trouwens ook een namenlijst net zoals de mocro's? Murat komt namelijk wel erg veel voor.
Triester zijn dan je eigen zoon..quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als vader zijnde post je op FOK, lul je over Fenerbache, lul je over Marokkaan konten etc.
Je bent dan denk ik een treetje lager dan "kankerkachelkees" zelfs. En dat is echt erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |